ENAFOOD Blog ΠΩΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ Πώς να προετοιμάσετε το προσωπικό σας για την περίοδο των γιορτών

Πώς να προετοιμάσετε το προσωπικό σας για την περίοδο των γιορτών

Πώς να προετοιμάσετε το προσωπικό σας για την περίοδο των γιορτών | Ena Blog

Κατά τη διάρκεια των γιορτών, η κίνηση στα καταστήματα αυξάνεται και αυτό είναι μια καλή ευκαιρία για τις επιχειρήσεις που θέλουν να δουν άνοδο στις πωλήσεις τους.

Ακριβώς για αυτό το λόγο, είναι ιδιαίτερα σημαντική η διασφάλιση ενός εξαιρετικού συστήματος εξυπηρέτησης πελατών.

Εδώ θα βρείτε πέντε τρόπους για να προετοιμάσετε κατάλληλα το προσωπικό σας, ώστε να υποδεχτείτε μια κερδοφόρα και χαρούμενη Χριστουγεννιάτικη περίοδο.

#1: Οργανώστε μια συνάντηση με τους υπαλλήλους σας

Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι υπάλληλοι στην επιχείρησή σας είναι ενήμεροι για τους στόχους σας. Υπενθυμίστε τους ότι τα έσοδα αυτής της περιόδου αποτελούν μεγάλο ποσοστό των ετήσιων εσόδων σας και γι΄αυτό είναι καθοριστική η συμβολή τους.

#2: Μεταμορφώστε τα κατσουφιάσματα σε χαμόγελα

Ο κύριος λόγος που οι καταναλωτές δυσαρεστούνται με την εξυπηρέτηση σε μια επιχείρηση είναι η έλλειψη προθυμίας και καλής διάθεσης από την πλευρά του προσωπικού, πόσο μάλλον κατά τη διάρκεια μιας περιόδου που το κλίμα είναι πιο εορταστικό. Κρατήστε τους πελάτες σας ικανοποιημένους με μια θετική και φιλική συμπεριφορά. Και φυσικά, μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!

#3: Μεταδώστε το πνεύμα των Χριστουγέννων

Φροντίστε τους υπαλλήλους σας με τον τρόπο που θέλετε εκείνοι να φροντίζουν τους πελάτες σας. Δείξτε κατανόηση στα αιτήματά τους και ανταμείψτε τους για την προσπάθεια που καταβάλλουν σε μία τόσο απαιτητική περίοδο. Τελικά, οι άνθρωποι συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται και αυτό αντανακλά την εικόνα σας ως επιχείρηση.

#4: Γίνετε ο Άγιος Βασίλης για τους πελάτες σας!

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση των πελατών σας. Η περίοδος των διακοπών είναι δύσκολη και αγχωτική. Λάβετε υπόψη σας ότι μια ευχάριστη εμπειρία ή μια ευγενική λέξη μπορεί να μετατρέψει ξαφνικά έναν δυσαρεστημένο καταναλωτή σε έναν πιστό και ικανοποιημένο πελάτη. Διδάξτε στους υπαλλήλους σας τον τρόπο να παραμείνουν υπομονετικοί.

#5: Απαντήστε στις ερωτήσεις με τον ίδιο ενθουσιασμό που ανοίγετε τα δώρα!

Οι πελάτες είναι σαν τα δώρα κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο: όσο περισσότεροι, τόσο καλύτερα! Αυτό σημαίνει ότι εσείς και οι υπάλληλοι της επιχείρησής σας, είναι πολύ πιθανό, να περνάτε μεγάλο μέρος της ημέρας απαντώντας σε ερωτήσεις, ακούγοντας παράπονα και βοηθώντας τους πελάτες να επιλέξουν τα προϊόντα που τους ταιριάζουν. Γι’ αυτό, βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοι σας είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τους απαιτητικούς ρυθμούς της εορταστικής περιόδου. Είναι πάντα καλύτερο να είστε προετοιμασμένοι, ώστε να μπορείτε να εξυπηρετήσετε με ενθουσιασμό τους πελάτες σας!

Βεβαιωθείτε ότι έχετε αξιοποιήσει όλες τις στρατηγικές που έχετε στη διάθεσή σας, για να δημιουργήσετε το καλύτερο δυνατό κλίμα για τους πελάτες σας αυτά τα Χριστούγεννα.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ