ENAFOOD Blog ΠΩΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ Πώς να γράψετε ένα καλό newsletter

Πώς να γράψετε ένα καλό newsletter

Πώς να γράψετε ένα καλό newsletter | Ena Blog

Για να γράφετε ωραία ενημερωτικά δελτία ή δελτία τύπου, φυλλάδια και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χρειάζεται καταρχήν να έχετε αναπτύξει το δικό σας ύφος. Ο τρόπος γραφής σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την εικόνα της επιχείρησής σας και να είναι χαρακτηριστική των υπηρεσιών που προσφέρετε.

Σε αυτό το άρθρο, σας δίνουμε μερικές ιδέες για να ξεκινήσετε. Μην ξεχάσετε να ορίσετε κάποια επαναλαμβανόμενα χαρακτηριστικά, τα οποία θα χρησιμοποιείτε σε κάθε newsletter, όπως για παράδειγμα συγκεκριμένες κατηγορίες (Τα Νέα μας, Εβδομαδιαίες προσφορές κ.λπ.).

 

#1: Βρείτε ένα ελκυστικό θέμα για τον τίτλο

Βρείτε έναν τίτλο (μέχρι 35 χαρακτήρες) που θα προσελκύσει τους πελάτες σας. Είναι σημαντικό να αποπνέει ενθουσιασμό, γι’ αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λέξεις όπως και φράσεις όπως “μυστικά”, “εκπτώσεις” και “αποκλειστικές προσφορές”. Δώστε στους αναγνώστες σας έναν καλό λόγο για να ανοίξουν το email σας.

 

#2: Παροτρύνετε το κοινό σας να δράσει

Κάθε ενημερωτικό δελτίο που στέλνετε θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον μία προτροπή για δράση. Αυτή μπορεί να είναι η εγγραφή σε κάποια κλήρωση, η μετάβαση σε κάποια σελίδα προσφορών ή η παρακολούθηση ενός βίντεο. Όποια και αν είναι η δράση, βεβαιωθείτε ότι έχει μπει σε πρώτο πλάνο με όλους τους απαραίτητους συνδέσμους για να μπορούν οι αναγνώστες σας να ενεργήσουν εύκολα και γρήγορα.

 

#3: Κάντε ειδική αναφορά στο προσωπικό σας

Συμπεριλάβετε μια στήλη στην οποία να αναδεικνύεται την εργατικότητα και την εξυπηρετικότητα του προσωπικού σας. Μπορείτε π.χ. να πάρετε συνεντεύξεις από υπαλλήλους ή να ψηφίζετε τον υπάλληλο του μήνα.

 

#4: Ενημερώστε το κοινό σας για τις επερχόμενες εκδηλώσεις και τις ειδικές προσφορές

Προωθήστε μια εκδήλωση ή μια προσφορά, φροντίζοντας να τη συνδέσετε με μια σελίδα στο Facebook που να περιέχει όλες τις λεπτομέρειες. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες σας θα είναι οι πρώτοι που θα μαθαίνουν τα νέα σας.

 

#5: Προωθήστε τα προφίλ σας στα social media

Υπενθυμίστε στους πελάτες σας τα προφίλ και τις σελίδες σας στα social media, συμπεριλαμβάνοντας κάτι από εκεί, όπως την αγαπημένη σας φωτογραφία στο Instagram. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να ξεκινήσουν έναν διαδικτυακό διάλογο για την επιχείρησή σας.

Επίσης, θυμηθείτε να προσθέσετε πολλές ετικέτες, συνδέσμους και όμορφες φωτογραφίες. Κρατήστε το περιεχόμενο του newsletter σύντομο και περιεκτικό, αλλά συνδέστε το και με μεγαλύτερα κομμάτια στην ιστοσελίδα σας, όπως άρθρα και αφιερώματα. Έτσι, θα έχετε ένα ενημερωτικό δελτίο που οι πελάτες σας θα διαβάσουν αλλά και θα μοιραστούν με άλλους.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ