ENAFOOD Blog ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ 4 νέες τάσεις στα social media που πρέπει να γνωρίζει κάθε επιχείρηση

4 νέες τάσεις στα social media που πρέπει να γνωρίζει κάθε επιχείρηση

4 νέες τάσεις στα social media που πρέπει να γνωρίζει κάθε επιχείρηση | Ena Blog

Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται σε πλήρως αυτόνομα κανάλια επικοινωνίας, οι περισσότερες επιχειρήσεις βασίζονται σε αυτές τις πλατφόρμες για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους.

Ποιες όμως είναι οι νέες τάσεις στα social media που πρέπει να γνωρίζουν οι σύγχρονες επιχειρήσεις;

Εμείς τις βρήκαμε και σας τις παρουσιάζουμε σε αυτό το άρθρο.

Τάση #1: Η δημοτικότητα των Stories αυξάνεται

Αρχικά οι πλατφόρμες των social media βασίζονταν στις δημοσιεύσεις κειμένων καθώς η χρήση τους γινόταν κυρίως μέσω των υπολογιστών. Τώρα πια, το Facebook, το Instagram και το Snapchat προσανατολίζονται στη χρήση μέσω κινητών τηλεφώνων, προωθώντας την λειτουργία των Stories (ιστορίες) που επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται τις εμπειρίες τους μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.

Το 64% των επιχειρήσεων ήδη χρησιμοποιούν ή πρόκειται σύντομα να χρησιμοποιήσουν τις Ιστορίες ως μέσο προώθησης των προϊόντων τους. Ο λόγος είναι ότι, οι ιστορίες είναι άμεσες και έντονα προσωπικές, ενώ παράλληλα προσφέρουν περισσότερο χρόνο για διασκέδαση και πειραματισμό.

Τάση #2: Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των χρηστών είναι προτεραιότητα

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα social media πέρασε μια κρίση κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, με το 60% των χρηστών να εκφράζουν αμφιβολίες σχετικά με τη σωστή και ασφαλή χρήση των προσωπικών τους δεδομένων. Πλέον, η προσοχή των χρηστών προσανατολίζεται όλο και περισσότερο στην ποιοτική επικοινωνία με τις επιχειρήσεις μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτός είναι και ο λόγος που μέσω της δημιουργίας μικρότερων ομάδων αλληλεπίδρασης (public και private groups) στα social media,  οι επιχειρήσεις προσκαλούν τους χρήστες να εκφράσουν την γνώμη τους και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους μέσα σε ένα προστατευμένο περιβάλλον. Για παράδειγμα, εταιρείες όπως η Adidas, προσπαθούν να αναπτύξουν στενό, ουσιαστικό διάλογο δημιουργώντας μικρότερες ομάδες στο Facebook (π.χ. η δημόσια ομάδα Adidas Runners) προκειμένου να συσπειρώσουν ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα. Επίσης, η εταιρεία Herschel Supply Co. χρησιμοποιεί το δημοφιλές hashtag #welltravelled στο Instagram, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους που αγαπούν τα ταξίδια να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

Τάση #3: Οι εφαρμογές άμεσων μηνυμάτων κερδίζουν έδαφος

 Οι κορυφαίες εφαρμογές άμεσων μηνυμάτων – WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat και Skype – χρησιμοποιούνται από 5 δισεκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα. Αυτός ο αριθμός ξεπερνάει κατά πολύ τον αριθμό χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως.

Πλέον, οι χρήστες σε όλον τον κόσμο περνούν περισσότερο χρόνο ανταλλάσσοντας μηνύματα. Αυτή η μετάβαση από τον δημόσιο στον ιδιωτικό διάλογο έχει μεταβάλλει και τις προσδοκίες των καταναλωτών.

Τα αποτελέσματα μιας παγκόσμιας έρευνας στην οποία συμμετείχαν 6.000 άτομα έδειξαν ότι, 9 στους 10 καταναλωτές θα ήθελαν να χρησιμοποιούν εφαρμογές άμεσων μηνυμάτων για να επικοινωνούν με τις επιχειρήσεις.

Τάση #4: Οι τεχνολογίες για αγορές μέσω των social media βελτιώνονται

Πλέον, το Instagram επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύψουν προϊόντα και να τα αγοράσουν χωρίς να χρειαστεί να βγουν από την εφαρμογή, ενώ την ίδια στιγμή το Marketplace του Facebook χρησιμοποιείται από 800 εκατομμύρια χρήστες σε 70 χώρες του κόσμου.

Οι εικόνες και τα βίντεο υψηλής ποιότητας μπορούν να βοηθήσουν τους πιθανούς πελάτες να περιηγηθούν στα προϊόντα μιας επιχείρησης χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν το φυσικό κατάστημα.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ