ENAFOOD Blog ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Μοναδικές ιδέες προώθησης μπαρ που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας το 2023

Μοναδικές ιδέες προώθησης μπαρ που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας το 2023

Μοναδικές ιδέες προώθησης μπαρ που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας το 2023 | ENA Blog

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ενός εστιατορίου-μπαρ αποβλέπουν στο να το καταστήσουν μια κερδοφόρα επιχείρηση. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά εστιατόρια και μπαρ που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους, ακόμη και αν βρίσκονται στη σωστή τοποθεσία. Ο κύριος λόγος είναι η ύπαρξη μεγάλου ανταγωνισμού. Η αποτελεσματική προώθηση των εστιατορίων και των μπαρ αποτελεί ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της καλής φήμης τους και για την εξασφάλιση της επιτυχίας στον ανταγωνιστικό αυτό κλάδο.

Σύμφωνα με την Εθνική Ένωση Εστιατορίων της Αμερικής, το 52% των ενηλίκων θεωρεί τις προωθητικές ενέργειες ως αποφασιστικό παράγοντα για την επιλογή ενός εστιατορίου ή μπαρ. Οι αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες μπορούν να δημιουργήσουν αίσθηση, να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του μπαρ σας. Έτσι, το παρόν άρθρο θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε την προσπάθειά σας για προσέλκυση και διατήρηση πελατών, αύξηση των εσόδων σας με μια λίστα αποτελεσματικών ιδεών προώθησης μπαρ.

1. Μοιραστείτε την ιστορία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η σύνδεση με το κοινό σας σε προσωπικό επίπεδο είναι απαραίτητη. Αφηγηθείτε την ιστορία της επιχείρησής σας ή το προσωπικό ταξίδι του επικεφαλής μπάρμαν σας, μοιραστείτε την ιστορία δημιουργίας ενός κοκτέιλ ή μια πρόσφατη αστεία εμπειρία στο μπαρ σας. Αυτό θα δημιουργήσει έναν ενθουσιασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα κινήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και θα τους δελεάσει ακόμη και να επισκεφθούν το μπαρ σας, ώστε να συμμετάσχουν στο διασκεδαστικό κλίμα. 

2. Προωθήστε τα πιο δημοφιλή κοκτέιλ σας 

Με τόσα πολλά μπαρ να ανταγωνίζονται για την προσοχή κάθε πελάτη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θέλετε να κάνετε την online παρουσία σας να ξεχωρίσει και να κάνει εντύπωση. Ανεβάστε δελεαστικές φωτογραφίες των κοκτέιλ ή των πιάτων σας με τις καλύτερες πωλήσεις.  

3. Εκτελέστε προγράμματα πιστότητας

Τα προγράμματα πιστότητας είναι η καρδιά και η ψυχή των επαναλαμβανόμενων πελατών, καθώς ενθαρρύνουν την πελατεία τους και τους δίνουν κίνητρα για να επιστρέψουν ξανά και ξανά. Έχετε ακούσει ποτέ τον κανόνα 80/20; Σύμφωνα με αυτόν τον κανόνα, το 20% των πελατών συνήθως προσφέρει το 80% των εσόδων της επιχείρησης. 

H ανταμοιβή αυτών των πελατών με κάποιο πρόγραμμα πιστότητας  (μέσω πόντων, εκπτώσεων ή αποκλειστικών προνομίων) αποτελεί αποτελεσματικό τρόπο για να ενισχυθεί η αφοσίωση των πελατών και να τους κρατήσει ενεργά στην επιχείρηση. Τέλος, η παρατήρηση ότι οι πελάτες που επιστρέφουν σε ένα μαγαζί ξοδεύουν περισσότερα από τους νέους πελάτες είναι συχνά αντιληπτή στον τομέα του marketing. Οι πελάτες που είναι ικανοποιημένοι με την προηγούμενη εμπειρία τους έχουν μεγαλύτερη τάση να επιστρέφουν και να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στην επιχείρηση. Συνολικά μια επιχείρηση που δεν μπορεί να κερδίσει την πιστότητα των πελατών είναι μια επιχείρηση που δεν μπορεί να πετύχει μακροπρόθεσμα γι’αυτο και είναι σημαντικό να ακολουθούνται στρατηγικές που ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών σε αυτή.

4. Στείλτε στοχευμένα διαφημιστικά SMS και emails

Εάν έχετε εφαρμόσει ένα online σύστημα παραγγελίας εστιατορίου, μπορεί να έχετε πληροφορίες πελατών, όπως αριθμούς κινητών τηλεφώνων και κωδικούς email. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα email και τους αριθμούς για να επικοινωνήσετε με τους πελάτες μέσω SMS ή email με εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες, ειδικές προσφορές και ανακοινώσεις εκδηλώσεων. Αυτό τους κρατάει ενημερωμένους σχετικά με την επιχείρησή σας  και τους ενθαρρύνει να επισκέπτονται συχνότερα το μπαρ σας. Φροντίστε πάντα να έχετε λάβει σχετική άδεια από τους πελάτες σας για την αποστολή email μάρκετινγκ σε οποιαδήποτε από τις βάσεις δεδομένων των επαφών σας, όπως υπαγορεύουν οι νόμοι περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

5. Διοργανώστε Τhirsty-Thursdays

H “Thirsty Thursday” μπορεί να αποτελέσει μια  καλή ιδέα για την προώθηση του μπαρ ή του εστιατορίου σας. Μπορείτε να ορίσετε τις Πέμπτες ως ειδική ημέρα προώθησης με μειωμένες τιμές στα ποτά. Μπορείτε να δημιουργήσετε μερικούς μοναδικούς συνδυασμούς κοκτειλ που να ταιριάζουν με την ημέρα.

6. Προσφέρετε ένα μοναδικό μενού κοκτέιλ

Τι θα λέγατε να προσφέρετε ένα πιο αποκλειστικό κοκτέιλ στους πελάτες σας; Όλα εξαρτώνται από την ιδέα που έχετε. Αν εξερευνήσετε το διαδίκτυο, μπορείτε να βρείτε πολλές ιδέες που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τα κοκτέιλ σας να ξεχωρίσουν. Δημιουργήστε ένα μενού με μοναδικά και δημιουργικά κοκτέιλ αποκλειστικά για το μπαρ σας. Αυτό προσφέρει στους πελάτες μια αξέχαστη και ξεχωριστή εμπειρία πέρα από τα συνηθισμένα, ενθαρρύνοντάς τους να δοκιμάσουν τα ειδικά ποτά σας.  Ενισχύει επίσης την απήχηση του μπαρ σας και προσελκύει νέους πελάτες. Μπορείτε να πειραματιστείτε με διαφορετικά συστατικά, συνδυασμούς γεύσεων, ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και ακόμα και να δώσετε προσωπικά ονόματα στα κοκτέιλ σας για να τα κάνετε πιο μοναδικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιτυχία αυτής της στρατηγικής βασίζεται επίσης στην ποιότητα των κοκτέιλ. Σιγουρευτείτε ότι οι συνταγές σας είναι καλά δοκιμασμένες και η παρασκευή τους γίνεται με προσοχή και επιδεξιότητα από το προσωπικό του μπαρ σας.

7. Οργανώστε βραδιές ζωντανής μουσικής ή DJ

Τα ποτά με DJ ή ζωντανή μουσική αποτελούν έναν εξαιρετικό συνδυασμό. Διοργανώστε παραστάσεις ζωντανής μουσικής ή βραδιές DJ για να ενισχύσετε την ατμόσφαιρα του μπαρ σας. Οι άνθρωποι απολαμβάνουν να πίνουν τα αγαπημένα τους ποτά, ακούγοντας όμορφη μουσική ή χορεύοντας υπό τους ήχους ενός DJ. Ο παράγοντας ψυχαγωγία κρατά τους πελάτες απασχολημένους και προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία.

8. Χαρίστε μαθήματα μιξολογίας 

Αφήστε τους πελάτες σας να δημιουργήσουν τα δικά τους κοκτέιλ. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια διαδραστική και μαθησιακή εμπειρία, όπου οι πελάτες περνούν περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούν με τα προϊόντα σας. Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε έναν έμπειρο μπάρμαν για να καθοδηγήσει τους πελάτες στην παρασκευή κοκτέιλ. Η μιξολογία είναι κάτι καινούργιο, αλλά μπορεί να είναι διασκεδαστικό για τους περισσότερους πελάτες σας, προσθέτοντας μια μοναδική πινελιά στο μπαρ σας. 

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ