Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αποχαιρετήσετε το 2018 και να δώσετε μια δυνατή ώθηση στις πωλήσεις σας για τον επόμενο χρόνο, από το να εφαρμόσετε τις παρακάτω εορταστικές ιδέες προώθησης που σας παρουσιάζουμε.
Στείλτε ένα Πρωτοχρονιάτικο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Πολλές επιχειρήσεις στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Αφού έχετε εξασφαλίσει τη σύμφωνη γνώμη των πελατών σας, μπορείτε να τους στείλετε ειδικές προσφορές, ευχές για το νέο έτος ή να τους προσκαλέσετε να συμμετέχουν σε κάποιον διαγωνισμό που δεν έχετε δημοσιεύσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στον ιστότοπό σας. Προσθέστε στο μήνυμά σας φωτογραφίες και ελκυστικά γραφιστικά, ώστε οι πελάτες σας να έχουν έναν παραπάνω λόγο για να το διαβάσουν.
Βάλτε τα διαδικτυακά κανάλια σας στο εορταστικό κλίμα
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο ιδανικός τρόπος για να δημιουργήσετε στους followers σας γιορτινή διάθεση. Ένα νέο, εορταστικό βίντεο ή φωτογραφία, μπορεί να τους ενθουσιάσει και να προσελκύσει, ακόμη περισσότερους, χρήστες στα προφίλ σας. Με αυτόν τον τρόπο, τα social media μπορούν να γίνουν εξαιρετικό μέσο για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, δημιουργώντας για εσάς ένα ιδανικό ξεκίνημα για το νέο έτος.
Δημιουργήστε γιορτινά πακέτα προώθησης
Βρείτε μερικές εορταστικές προσφορές που θα ταιριάζουν με την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, αν έχετε εστιατόριο μπορείτε να προσφέρετε εορταστικά μενού σε ειδικές τιμές. Εάν πάλι διευθύνετε μια εμπορική επιχείρηση με τρόφιμα, μπορείτε να προσφέρετε γιορτινά πακέτα, όπως γλυκίσματα ή καλάθια με ποτά, τα οποία οι πελάτες σας θα αγοράσουν ως δώρα για τους αγαπημένους τους.
Διοργανώστε ένα πάρτυ
Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς οι άνθρωποι αναζητούν κάθε είδους τρόπο για να γιορτάσουν. Μια καλή ιδέα, λοιπόν, είναι να διοργανώσετε ένα πάρτυ στην επιχείρησή σας. Δεν χρειάζεται να ξοδέψετε πολλά χρήματα: λίγη μουσική, πρόχειρο φαγητό και ποτά θα δημιουργήσουν το τέλειο κλίμα για τους καταναλωτές κι εσείς θα προωθήσετε τις πωλήσεις σας και θα προσελκύσετε νέους πελάτες.
Τυπώστε ένα ημερολόγιο για το 2019
Εάν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας μέχρι το τέλος του έτους, σκεφτείτε την ιδέα να τυπώσετε ένα ημερολόγιο για το 2019, το οποίο μπορείτε να στείλετε στους καλύτερους πελάτες σας ή να το προσφέρετε ως δώρο με τις εορταστικές τους αγορές.