Η γιορτή των Χριστουγέννων είναι η ιδανική εποχή, για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Το Instagram σας δίνει τη δυνατότητα για αποτελεσματικές εκστρατείες μάρκετιγκ, αφού πρόκειται για ένα μέσο το οποίο έχει μεγάλη πρόσβαση στο νέο κοινό (περίπου το το 70% των χρηστών είναι μέχρι 35 ετών).
Η διαδικασία προώθησης απαιτεί μία προετοιμασία από εσάς, την οποία ιδανικά θα πρέπει να ξεκινήσετε μέσα στον Νοέμβριο.
Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα είναι να δημιουργήσετε ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram. Το γεγονός ότι με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες σας θα έχουν άμεση ενημέρωση για τα προϊόντα σας, χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν στο φυσικό σας κατάστημά ή να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας, θα δώσει μία ώθηση στις πωλήσεις σας.
Μην ξεχνάτε, όταν δημιουργείτε δημοσιεύσεις, να δίνετε μεγάλη προσοχή στην ποιότητα των φωτογραφιών σας, ως προς το ύφος και την ανάλυση, έτσι ώστε να φαίνονται ελκυστικές στο κοινό σας.
Βρείτε, στη συνέχεια αυτού του άρθρου, δημιουργικές ιδέες για την προώθηση της επιχείρησής σας, επιλέξτε αυτή που σας ταιριάζει και δείτε τα ταμεία σας να παίρνουν φωτιά αυτά τα Χριστούγεννα!
#1 Λανσάρετε μια εκστρατεία με τίτλο “12 Μέρες για τα Χριστούγεννα”
Μια καμπάνια αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα θα αυξήσει το engagement στο προφίλ σας κατά την γιορτινή περίοδο. Πολλές επιτυχημένες επιχειρήσεις εφαρμόζουν αυτή την εκστρατεία καθώς προσελκύει αποτελεσματικά το ενδιαφέρον των πελατών και αυξάνει τις πωλήσεις μέσω του Instagram.
Το κλειδί για να δημιουργήσετε μια τέτοια καμπάνια είναι ο προσεκτικός σχεδιασμός και η οργάνωση. Συγκεντρώστε τα οπτικά εργαλεία που χρειάζεστε (εικόνες, stickers κλπ) και φτιάξτε μια λίστα με τις προσφορές που θα δημοσιεύσετε.
Με κάθε ημέρα της αντίστροφης μέτρησης, δημοσιεύστε και μια καινούρια προσφορά, όπως έκπτωση σε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, η οποία θα ισχύει μόνο για εκείνη την ημέρα. Αυτό θα ενθαρρύνει το κοινό σας να επισκέπτεται το προφίλ σας καθημερινά ενώ ταυτόχρονα θα προσελκύσει περισσότερους πελάτες που θα αγοράζουν τα προϊόντα σας.
#2 Δημιουργήστε έναν “Οδηγό Δώρων” κάνοντας tag προϊόντα της επιχείρησής σας
Πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να επιλέξουν τα κατάλληλα δώρα για τους αγαπημένους τους. Για το λόγο αυτό θα τους ήταν εξαιρετικά χρήσιμος ένας οδηγός, με τα δώρα που προτείνετε στη δική σας επιχείρηση, όπως για παράδειγμα εορταστικές συσκευασίες με ξηρούς καρπούς και γλυκίσματα, καλάθια με ποικιλίες κρασιών, κ.α.
Δημιουργήστε μια ιστορία με φωτογραφία από τα προϊόντα ή τις προσφορές σας, προσθέτοντας την τοποθεσία σας, ένα instagram sticker με την τιμή, αλλά και σχετικά hashtags όπως #christmasgifts #christmaspresents #giftguide #availablenow κλπ.
#3 Κάντε την ατμόσφαιρα των δημοσιεύσεών σας γιορτινή με μουσικά Stories
Μια δημοφιλής δυνατότητα που έχουν οι χρήστες του internet είναι η δημιουργία βίντεο με τη βοήθεια προγραμμάτων οπως το Filmora ή Adobe Premiere Pro.
Έτσι, εάν θέλετε να προωθήσετε μια χριστουγεννιάτικη προσφορά ή να μοιραστείτε εικόνες από τη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση της επιχείρησής σας, μπορείτε να το κάνετε δημιουργώντας ένα σύντομο βίντεο (έως 15΄΄) , το οποίο στη συνέχεια θα ανεβάσετε ως story στο Instagram. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να δημιουργήσετε μουσικές “ιστορίες” στο προφίλ σας, οι οποίες θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των ακολούθων σας και θα δημιουργήσουν ένα ευχάριστο κλίμα.
#4 Δημοσιεύστε γιορτινά κουίζ
Οι περισσότεροι άνθρωποι λατρεύουν τα κουίζ. Μήπως είναι η ώρα να τα δείτε κι εσείς σαν εργαλείο προώθησης της επιχείρησης σας; Το κουίζ θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τα ενδιαφέροντα των πελατών σας, ενώ ταυτόχρονα θα αποτελέσει και έναν διασκεδαστικό τρόπο να αυξήσετε το engagement στο Instagram προφίλ σας.
Δημιουργήστε ερωτήσεις γνώσεων σχετικά με την γιορτή των Χριστουγέννων όπως για παράδειγμα:
- Ποιον αιώνα αναγνωρίστηκε η 25η Δεκεμβρίου ως η ημέρα γέννησης του Χριστού; (Απάντηση: 3ος αιώνας μ.Χ.)
- Από ποια χώρα προέρχεται το έθιμο του Χριστουγεννιάτικου δέντρου; (Απάντηση: Γερμανία)
- Ποια είναι η λεγόμενη ημέρα των Χριστουγεννιάτικων Δώρων (Boxing Day); (Απάντηση: 26η Δεκεμβρίου)
Μπορείτε ακόμα να ορίσετε έναν αριθμό σωστών απαντήσεων μετά τον οποίο οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν μια έκπτωση σε κάποιο προϊόν της επιχείρησής σας.
#5 Συνεργαστείτε με έναν Instagram Influencer
Με την άνοδο του Ιnstagram, είναι πιο εύκολο να προβάλλονται φωτογραφίες και να κοινοποιούνται βίντεο, γεγονός που έχει προσφέρει πρόσφορο έδαφος σε πολλούς Influencers, οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει αρκετούς followers στα social media. Ένας τρόπος, λοιπόν, να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που προσφέρει το Instagram είναι να συνεργαστείτε με κάποιον Instagram influencer προκειμένου να ” φιλοξενεί” τις δημοσιεύσεις σας στο κανάλι του. Με αυτόν τον τρόπο, θα επιτύχετε καλύτερα προωθητικά αποτελέσματα.