ENAFOOD Blog ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΣΑΣ 4 βήματα για την αύξηση της παραγωγικότητας

4 βήματα για την αύξηση της παραγωγικότητας

4 βήματα για την αύξηση της παραγωγικότητας | Ena Blog

Οι άνθρωποι σε μία επιχείρηση είναι το βασικό της κεφάλαιο. Για να μπορούν να εργαστούν και να δώσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους θα πρέπει να γνωρίζουν καλά την επιχείρηση, να έχουν ξεκάθαρες αρμοδιότητες και δίκαιο σύστημα αμοιβών.

  1. Περιγραφή θέσης εργασίας

Θα πρέπει να οργανώσετε το προσωπικό με ξεκάθαρο τρόπο και να καθορίσετε τα καθήκοντα του κάθε εργαζομένου. Να καταγράψετε τι πρέπει να κάνει ο κάθε εργαζόμενος, και τι όχι, ώστε να μην εμπλέκεται ο ένας στη δουλειά άλλου. Η περιγραφή της κάθε θέσης εργασίας (job description) περιλαμβάνει τα καθήκοντα, τις ευθύνες, τα όρια που έχει ένας υπάλληλος και τον διευθυντή στον οποίο αναφέρεται. Με ξεκάθαρη καταγραφή των αρμοδιοτήτων του κάθε εργαζομένου αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις και η δουλειά γίνεται γρήγορα και σωστά.

  1. Σύστημα αμοιβών

Προσπαθήστε ν’ ανταμείψετε τους εργαζομένους σας σύμφωνα με την εργασία που προσφέρουν. Μπορείτε να τους δώσετε παραπάνω από το βασικό μισθό σαν κίνητρο ή να θεσμοθετήσετε ένα σύστημα ετήσιου bonus με βάση συγκεκριμένους στόχους. Με τον τρόπο αυτό τους δίνετε κίνητρο για συνεχή προσπάθεια αυτοβελτίωσης και επίτευξης των στόχων. Όταν η παραγωγικότητα των εργαζομένων ξεπερνά τους στόχους μπορείτε να τους ανταμείψετε επιπλέον. Στην περίπτωση που δεν μπορείτε ν’ αυξήσετε το μισθό τους, πρέπει να βρείτε άλλους τρόπους, για να τους έχετε ευχαριστημένους π.χ να τους δώσετε τη δυνατότητα, να επιλέξουν την βάρδια εργασίας ή να τους δώσετε δωρεάν βενζίνη για ένα μήνα. Έτσι δείχνετε ότι πραγματικά εκτιμάτε τη δουλειά τους.

  1. Εκπαίδευση

Θα πρέπει να εκπαιδεύετε συνεχώς τους εργαζομένους σας. Προσπαθήστε να τους μεταδώσετε το όραμα, τη φιλοσοφία και τους στόχους της επιχείρησής σας. Μάθετέ τους τα προϊόντα, τις συνήθειες των πελατών σας, πώς να διαχειρίζονται τα παράπονα των πελατών και πώς να επιλύουν τα προβλήματα της καθημερινής δουλειάς τους. Ρωτήστε τη γνώμη τους για τις διαδικασίες και ζητήστε τους να προτείνουν τρόπους βελτίωσης. Όταν θέλετε να επιπλήξετε κάποιον μην το κάνετε δημόσια. Καλέστε τον στο γραφείο σας, εξηγήστε του και δώστε του τις εναλλακτικές που έχει.

  1. Προβλήματα

Ασχοληθείτε με τα προβλήματα των υπαλλήλων σας. Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να εκφράζουν τα αισθήματα τους εν ώρα υπηρεσίας, ωστόσο πριν ή μετά τη δουλειά θα πρέπει να είστε δίπλα τους για ν’ ακούσετε το πρόβλημα, που τους απασχολεί.  Δείξτε κατανόηση στα θέματα που αντιμετωπίζουν και προσπαθήστε πραγματικά να τους βοηθήσετε. Θα το εκτιμήσουν και θα είναι και πιο αφοσιωμένοι στη δουλειά τους.

Αντιμετωπίστε τους υπαλλήλους σας σαν συνεργάτες. Ένας ευχαριστημένος υπάλληλος, ένας υπάλληλος που νιώθει σημαντικός θα κάνει την δουλειά του σωστά, με ενθουσιασμό και θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό στην επιχείρησή σας. Θα εφαρμόσει τις διαδικασίες, θα εξυπηρετήσει άψογα τους πελάτες και θα γίνει ο πιο ένθερμος διαφημιστής της επιχείρησής σας.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ