4 βήματα για να ελαχιστοποιήσετε το φαινόμενο εγκατάλειψης της διαδικασίας κράτησης από τους επισκέπτες σας

4 βήματα για να ελαχιστοποιήσετε το φαινόμενο εγκατάλειψης της διαδικασίας κράτησης από τους επισκέπτες σας | ENA Blog
4 βήματα για να ελαχιστοποιήσετε το φαινόμενο εγκατάλειψης της διαδικασίας κράτησης από τους επισκέπτες σας | ENA Blog

Τέσσερις στους πέντε δυνητικούς πελάτες μιας επιχείρησης φιλοξενίας εγκαταλείπουν τον ιστότοπό της πριν ολοκληρώσουν την κράτησή τους. Η εγκατάλειψη των κρατήσεων από πιθανούς επισκέπτες είναι ένα μεγάλο πρόβλημα καθώς σπαταλάει τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ, ελαχιστοποιεί το πιθανό κέρδος μιας επιχείρησης, και δυσκολεύει την προώθηση περισσότερων απευθείας κρατήσεων.  

Αυτή την εβδομάδα εξετάζουμε πώς μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε την εγκατάλειψη online κρατήσεων από το να συμβεί εξαρχής, εφαρμόζοντας αποδοτικές τακτικές, βελτιστοποιώντας τη ροή πληρωμής σας και τελειοποιώντας τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποκατάστασης.  

Το πρόβλημα της εγκατάλειψης ηλεκτρονικών κρατήσεων 

Η εγκατάλειψη κρατήσεων στον ταξιδιωτικό κλάδο ανέρχεται σήμερα στο εντυπωσιακό ποσοστό του 81,31% – τη δεύτερη πιο συχνά εγκαταλειμμένη διαδικτυακή αγορά. Γιατί συμβαίνει αυτό; Πρόσφατη έρευνα σχετικά με τους λόγους της εγκατάλειψης δείχνει ότι οι κυριότεροι λόγοι για τις εγκαταλελειμμένες κρατήσεις είναι οι εξής: 

Η  ανάγκη για περισσότερες πληροφορίες και έρευνα 

Η σύγκριση των τιμών 

Η διάρκεια ή η πολυπλοκότητα της κράτησης 

Τα τεχνικά ζητήματα  

Η έλλειψη επιλογών πληρωμής 

Το ενδιαφέρον σχετικά με όλους αυτούς τους λόγους είναι ότι όλοι ξεπερνιούνται εύκολα. Ακολουθούν τέσσερις απλές τακτικές για το πώς να ελαχιστοποιήσετε την εγκατάλειψη online κρατήσεων. 

Προσφέρετε ευκολία στον χρήστη  

Εάν οι πληροφορίες είναι δύσκολο να βρεθούν, οι τιμές είναι δύσκολο να υπολογιστούν, οι επιλογές πληρωμής είναι αδύνατο να εντοπιστούν και οι σελίδες αργούν να φορτώσουν, τότε έχετε ήδη επιτύχει πέντε από τα έξι κορυφαία εμπόδια κρατήσεων. Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να είναι απλός στη χρήση και όμορφος στην εμφάνισή του. Αυτό όχι μόνο διευκολύνει τους πελάτες να κάνουν κράτηση, αλλά δίνει επίσης στους πελάτες μια εικόνα για το πώς θα ήταν να μείνουν στο κατάλυμά σας. Γι’αυτό: 

  • Χρησιμοποιήστε σαφή κουμπιά κλήσης προς δράση (συνήθως τοποθετούνται στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης και στο κάτω μέρος κάθε κειμένου). 
  • Παρέχετε μια επιλογή μεθόδων επικοινωνίας, όπως τηλέφωνο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ζωντανή συνομιλία (live chat) 
  • Επιτρέψτε στους χρήστες να βλέπουν γρήγορα τα δωμάτια και τις ημερομηνίες ταξιδιού που έχουν επιλέξει στο καλάθι κρατήσεών τους.  

Παρέχετε εκπτώσεις περιορισμένης διάρκειας  

Tα αποκλειστικά προνόμια για απευθείας κρατήσεις μπορούν να μειώσουν αποτελεσματικά την εγκατάλειψη της κράτησης στο ξενοδοχείο, δημιουργώντας μια αίσθηση επείγοντος και ενθαρρύνοντας τους πελάτες να ολοκληρώσουν την κράτησή τους. Προσφέροντας μια περιορισμένη έκπτωση στην τιμή δωματίου, μπορείτε να δώσετε κίνητρο στους πελάτες να κάνουν κράτηση γρήγορα πριν λήξει η προσφορά. Αυτό μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του αριθμού των εγκαταλελειμμένων κρατήσεων. 

Απλοποιήστε τη ροή πληρωμής  

Η διάρκεια και η πολυπλοκότητα της πραγματοποίησης μιας κράτησης σε ξενοδοχείο είναι η τέταρτη πιο δημοφιλής αιτία εγκατάλειψης, και για καλό λόγο. Ένας αγοραστής που έχει περάσει πολλές ημέρες διαβάζοντας και ερευνώντας το ταξίδι του δεν θέλει να παρατείνει περαιτέρω την αναζήτηση. Επιπλέον, αν το checkout στον ιστότοπο είναι αργό, περίπλοκο και μη βοηθητικό, αυτό δεν προμηνύει τίποτα καλό για το checkout κατά τη διάρκεια της διαμονής.  

Οι δυνητικοί επισκέπτες σας λατρεύουν την ευκολία, γι’ αυτό κάντε το checkout σας όσο πιο απλό γίνεται για τον χρήστη. 

  • Χρησιμοποιήστε αστερίσκους για να επισημάνετε τις απαιτούμενες πληροφορίες 
  • Χρησιμοποιήστε μια σαφή και απλή διάταξη χωρίς περιττές πληροφορίες 
  • Επιτρέψτε στους πελάτες να κάνουν γρήγορες επεξεργασίες χωρίς να πατήσουν το κουμπί επιστροφής  
  • Επιτρέψτε στους πελάτες να κάνουν κράτηση χρησιμοποιώντας λογαριασμό επισκέπτη ή απαιτώντας τη δημιουργία λογαριασμού μετά την πληρωμή 
  • Προσφέρετε σαφή καθοδήγηση των χρηστών στο επόμενο βήμα της διαδικασίας πληρωμής και χρήση μιας μπάρας προόδου για να δείξει πόσο κοντά βρίσκονται στην κράτηση του ταξιδιού τους 
  • Χρησιμοποιήστε την αυτόματη συμπλήρωσης φόρμας για την αυτόματη επανασυμπλήρωση των πεδίων της φόρμας με πληροφορίες που έχουν συλλεχθεί από προηγούμενες επισκέψεις, όπως όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ημερομηνίες ταξιδιού 
  • Μειώστε γενικά τον αριθμό των κλικ που απαιτούνται για την ολοκλήρωση μιας κράτησης  
  • Υπενθυμίστε στους χρήστες την ασφάλεια των πληροφοριών και των στοιχείων πληρωμής τους 
  • Εξηγήστε όλα τα κόστη, τους φόρους και τα δημοτικά τέλη στην αρχή της διαδικασίας, καθώς και οποιαδήποτε ορολογία ή εγγυήσεις τιμών.  

Αποστείλετε ηλεκτρονικά μηνύματα εγκατάλειψης κρατήσεων 

Όσο κι αν βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας και τη ροή πληρωμής, πάντα θα υπάρχουν πελάτες που απλά χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσουν την κράτησή τους.  

Εφαρμόστε καμπάνιες επαναγοράς για να υπενθυμίζετε τις εγκαταλελειμμένες κρατήσεις. Τα ξενοδοχεία μπορούν να ενισχύσουν τις κρατήσεις τους, ξεκινώντας καμπάνιες που απευθύνονται σε πελάτες που έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία κράτησης αλλά πρέπει να την ολοκληρώσουν.  Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εγκατάλειψης κρατήσεων είναι μια σειρά από χρονομετρημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποσκοπούν να υπενθυμίσουν στον πελάτη την συνέχιση της κράτησης στον ιστότοπό σας, να επαναφέρουν το ενδιαφέρον τους για το κατάλυμά σας και να τους κάνουν να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας. Αυτές οι εκστρατείες μπορούν να περιλαμβάνουν την αποστολή εξατομικευμένων email ή την προβολή διαφημίσεων που υπενθυμίζουν στους πελάτες τα πλεονεκτήματα της ολοκλήρωσης των κρατήσεών τους και τους προσφέρουν κίνητρα. Με αυτόν τον τρόπο, παρακινείτε τους πελάτες σας να επισκεφθούν ξανά τον ιστότοπο και να ολοκληρώσουν τις κρατήσεις τους.