5 καλοκαιρινές συμβουλές για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις του εστιατορίου/μπαρ σας

5 καλοκαιρινές συμβουλές για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις του εστιατορίου/μπαρ σας | ENA Blog

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και οι ιδιοκτήτες εστιατορίων και μπαρ ετοιμάζονται να το υποδεχτούν. Παρακάτω ρίχνουμε μια ματιά σε μερικές από τις καλύτερες στρατηγικές που μπορεί να εφαρμόσει κάθε ιδιοκτήτης εστιατορίου και μπαρ, όπως εσείς, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ώστε να ενθαρρύνουν τους επίδοξους πελάτες να επισκεφθούν το χώρο τους ξανά και ξανά. 

Δώστε στο χώρο σας καλοκαιρινή ατμόσφαιρα 

Το καλοκαίρι η θερμοκρασία ανεβαίνει και οι δροσεροί χώροι είναι δελεαστικοί για τους επισκέπτες σας. Πολλοί πελάτες έλκονται από υπέροχους εξωτερικούς χώρους με άφθονη σκιά, άνετες καρέκλες και διακόσμηση από φυτά και λουλούδια σε γλάστρες. Αν διαθέτετε βεράντα ή αίθριο, δημιουργήστε τη δική σας αστική όαση και εμπνεύστε τους πελάτες σας να κάνουν ένα διάλειμμα από τη ζέστη του καλοκαιριού. Μπορεί επίσης να θέλετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επιτρέψετε σκύλους στην αυλή σας. Το να επιτρέπετε στους ιδιοκτήτες σκύλων να απολαμβάνουν ένα σύντομο γεύμα με τα κατοικίδιά τους στο πλευρό τους θα αυξήσει την επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας, ενώ δημιουργείτε την αίσθηση μιας φιλικής και φιλόξενης ατμόσφαιρας, σύμφωνα με έρευνες. Για παράδειγμα, τα άνετα υπαίθρια καθίσματα μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα των εστιατορίων κατά μέσο όρο κατά 30 τοις εκατό χωρίς να χρειάζεται να κάνετε ολική ανακαίνιση.  Η αναδιαμόρφωση του εσωτερικού χώρου για να γίνει πιο δροσερός είναι επίσης απαραίτητη στη ζέστη του καλοκαιριού. Οι ανεμιστήρες οροφής, το πράσινο, τα βάζα με λουλούδια και ο σωστός εξαερισμός θα φέρουν ένα δροσερό καλοκαίρι με επιτυχία και στον εσωτερικό σας χώρο. 

Ανανεώστε το μενού σας  

Η δημιουργία ενός ειδικού καλοκαιρινού μενού είναι μια εξαιρετική τεχνική μάρκετινγκ για την προσέλκυση πελατών, ενώ η χρήση εύκολα διαθέσιμων, εποχιακών συστατικών βοηθά στον έλεγχο του κόστους των τροφίμων της επιχείρησής σας. Κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, οι άνθρωποι τείνουν να αποφεύγουν τα βαριά και πλούσια σε λιπαρά πιάτα. Γι’ αυτό προσπαθήστε να πειραματιστείτε με ελαφριές συνταγές βασισμένες σε εποχιακά τρόφιμα. Αν έχετε τη δυνατότητα, χρησιμοποιήστε τα δεδομένα από το POS σας και αναλύστε τα είδη πιάτων που είχαν απήχηση τα προηγούμενα έτη για να καταλήξετε στο σωστό είδος στοιχείων μενού. 

Προσφέρετε καλοκαιρινή γευσιγνωσία κρασιού/μπύρας 

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, οι γευσιγνωσίες κρασιού και μπύρας αποτελούν πολύ δημοφιλείς εκδηλώσεις. Η διοργάνωση μιας τέτοιας καλοκαιρινής γευσιγνωσίας ενισχύει ταυτόχρονα τις πωλήσεις του φαγητού σας, καθώς οι πελάτες συχνά ενθαρρύνονται να απολαύσουν ένα γεύμα συνοδεύοντας το με τις προτεινόμενες ποικιλίες κρασιών ή μπύρας.  Κάντε την εκδήλωση ακόμη πιο ελκυστική, συμπεριλαμβάνοντας ειδικές προσφορές, όπως εκπτώσεις σε συγκεκριμένες μπύρες ή κρασιά που δοκιμάστηκαν κατά τη διάρκεια της γευσιγνωσίας, ή ακόμα και ένα πακέτο γευμάτων που σχεδιάστηκε για να συνδυάζεται άψογα με τις γεύσεις των ποτών. Η ενσωμάτωση μικρών δραστηριοτήτων, όπως οι διαγωνισμοί αναγνώρισης γεύσεων, θα ψυχαγωγήσουν το κοινό σας και θα το πείσουν να επιστρέψει. 

Προσφέρετε καλοκαιρινές προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης 

Η προσέλκυση νέων πελατών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού είναι μια εξαιρετική ιδέα. Η επιβράβευση των πιστών πελατών σας είναι ακόμη καλύτερη. Υπάρχουν πολλές ιδέες επιβράβευσης πελατών που μπορείτε να εφαρμόσετε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού: 

  • Δωρεάν επιδόρπια ή ένα amuse bouche για τους πιστούς πελάτες 
  • Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που βάζει τους πελάτες να συγκεντρώνουν πόντους με κάθε επίσκεψη – οι πόντοι μπορούν στη συνέχεια να μετατραπούν σε μια ανταμοιβή της προτίμησής τους 
  • Κερδίζοντας ένα δωρεάν γεύμα μετά από συγκεκριμένο αριθμό πληρωμένων επισκέψεων 
  • Ένα πρόγραμμα παραπομπών που ανταμείβει τους ανθρώπους που φέρνουν φίλους στον χώρο του εστιατορίου 
  • Δωρεάν παράδοση φαγητού για τους πιστούς πελάτες 

Δώστε έμφαση στην καθαριότητα 

Ένα εστιατόριο δεν βασίζεται μόνο στην ποιότητα και τη γεύση του φαγητού του. Η συνολική καθαριότητα του εστιατορίου είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά στα οποία εστιάζουν οι πελάτες όταν επιλέγουν πού θα δειπνήσουν, σύμφωνα με την έρευνα Consumer Brand Metrics της Technomic. Επίσης, η καθαριότητα του εξωτερικού χώρου, της εισόδου, των δαπέδων, των παραθύρων, του μπάνιου και της κουζίνας ή του χώρου προετοιμασίας είναι πολύ πιο σημαντική για τους καταναλωτές από το αν το εστιατόριο, για παράδειγμα, είναι φιλικό προς τα παιδιά, αν προσφέρει υγιεινές επιλογές ή αν έχει προσιτές τιμές στο μενού.   

Δώστε ύψιστη προτεραιότητα στην καθαριότητα και την απολύμανση του χώρου σας, καθώς αυτό θα συμβάλει στην ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών σας. Επιπλέον, διατηρείτε ασφαλή τα τρόφιμα και φροντίζετε για την υγεία του προσωπικού σας.