ENAFOOD Blog ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΣΑΣ 5 Μυστικά της καταναλωτικής συμπεριφοράς

5 Μυστικά της καταναλωτικής συμπεριφοράς

5 Μυστικά της καταναλωτικής συμπεριφοράς | Ena Blog

Σας ενδιαφέρει η αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων σας; Τότε χρειάζεται να κατανοήσετε σε βάθος τους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές συμπεριφέρονται, όπως συμπεριφέρονται και τους τρόπους με τους οποίους επιλέγουν αυτά που αγοράζουν.

Σε αυτό το άρθρο θα σας αποκαλύψουμε τα 5 μυστικά που χρειάζεται να γνωρίζετε, για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

 

Μυστικό #1: Οι καταναλωτές αγοράζουν για συναισθηματικούς λόγους

Γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν ρολόγια Rolex και αυτοκίνητα Porsche, τα οποία κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Εκτός από την προηγμένη τεχνολογία που τα διακρίνει, ο πραγματικός λόγος που κάνει δημοφιλή αυτά τα προϊόντα, είναι ότι οι άνθρωποι αισθάνονται καλά όταν τα αγοράζουν.

Φυσικά, υπάρχουν αγορές που βασίζονται στη λογική, αλλά οι περισσότερες αγορές γίνονται για συναισθηματικούς λόγους, γεγονός που μας φέρνει στο δεύτερο μυστικό.

 

Μυστικό #2: Ο δρόμος για το μυαλό του καταναλωτή περνάει από το δεξί τμήμα του εγκεφάλου

Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι, οι άνθρωποι πρέπει να ασχοληθούν με ένα προϊόν προτού το αγοράσουν. Όταν οι καταναλωτές ενημερώνονται για ένα προϊόν, η πληροφορία που λαμβάνουν αποθηκεύεται στη βραχεία μνήμη. Ωστόσο, όταν μια πληροφορία προκαλέσει συναισθηματική απόκριση στον καταναλωτή, τότε αυτή μετατοπίζεται από τη βραχεία στη μακρά μνήμη.

Μόλις αποθηκευτεί στη μακρά μνήμη, έχετε κάνει το πρώτο κρίσιμο βήμα προς την οικοδόμηση μιας σχέσης με τον πελάτη και ένα βήμα προς την αύξηση των πωλήσεών σας.

Για τους παραπάνω λόγους, είναι σημαντική τόσο η ποιότητα των προϊόντων σας όσο και η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή σας. Ο τρόπος που θα προσεγγίσετε τον καταναλωτή για να τον ενημερώσετε σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία είναι το κλειδί που διαμορφώνει την εμπειρία του και εν τέλει, τον ενθαρρύνει να σας εμπιστευτεί και να αγοράσει αυτό που του πουλάτε.

 

Μυστικό #3: Το 95% της διαδικασίας σκέψης του καταναλωτή λαμβάνει χώρα στο υποσυνείδητό του

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο σχεδιασμός του εμπορικού σήματος της επιχείρησής σας είναι τόσο σημαντικός. Τι ακριβώς, όμως, είναι το εμπορικό σήμα μιας επιχείρησης;

Το εμπορικό σήμα είναι όλα εκείνα τα μη λεκτικά στοιχεία όπως τα γραφικά, οι χαρακτήρες, τα λογότυπα, οι ονομασίες των προϊόντων καθώς και η αλληλεπίδραση σας με τους πελάτες. Η σωστή χρήση αυτών των στοιχείων εγείρει τα συναισθήματα των καταναλωτών σας και σας βοηθά να αξιοποιήσετε εκείνο το 95% της διαδικασίας σκέψης που πραγματοποιείται στο υποσυνείδητο τους.

 

Μυστικό #4: Οι καταναλωτές δεν σκέφτονται με τα λόγια

Μελέτες στον ανθρώπινο εγκέφαλο δείχνουν ότι, οι νευρώνες του εγκεφάλου

που είναι υπεύθυνοι για τη συνειδητή σκέψη, ενεργοποιούνται προτού υπάρξει κάποια δραστηριότητα στα μέρη του εγκεφάλου, που είναι υπεύθυνα για τη λεκτική επικοινωνία. Αυτό, πιο απλά, σημαίνει ότι, οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν ένα προϊόν με βάση το πώς αισθάνονται και όχι με βάση αυτό που λένε.

Οπότε, για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας κάντε τους πελάτες σας να αισθανθούν σημαντικοί και εκείνοι με τη σειρά τους θα συνεχίσουν να προτιμούν τα προϊόντα σας!

 

Μυστικό #5: Οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη αξία στο διάλογο

Οι μέρες, που οι εκστρατείες προώθησης των επιχειρήσεων περιλάμβαναν πλήθος τηλεοπτικών διαφημίσεων, έχουν παρέλθει. Σήμερα, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα μέσων ενημέρωσης, στα οποία υπάρχει μεγάλη ελευθερία στην τοποθέτηση διαφημίσεων.

Για να ενθαρρύνετε έναν πελάτη να αγοράσει το προϊόν σας, πρέπει να δημιουργήσετε έναν διάλογο μαζί του. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να το πετύχετε, καθώς επιτρέπουν την άμεση και διαρκή επικοινωνία με τους καταναλωτές.

Γνωρίζοντας περισσότερα για την συμπεριφορά των καταναλωτών, είναι πιθανότερο να σχεδιάσετε μια επιτυχημένη εκστρατεία προώθησης των προϊόντων σας.

Αξιοποιήστε τα παραπάνω μυστικά ώστε να κάνετε τη διαφορά και να επιτύχετε τους εμπορικούς στόχους σας.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ