ENAFOOD Blog ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΣΑΣ 5 Χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

5 Χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

5 Χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία | ENA Blog

Tα Χριστούγεννα είναι μια από τις πιο πολυσύχναστες περιόδους για ταξίδια. Ενώ οι επισκέπτες σας κάνουν τις προετοιμασίες τους για την εορταστική περίοδο, υπάρχουν κάποιες κινήσεις που μπορείτε να κάνετε και που θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε περισσότερες κρατήσεις. Είμαστε όλοι γεμάτοι με περισσότερη ευθυμία τον Δεκέμβριο, και γι’ αυτό ακριβώς τα ξενοδοχεία πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της εποχής. Μια χαρούμενη παρουσία κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα σας χαρίσει περισσότερους επισκέπτες. Οι πελάτες χαμογελάνε λίγο πιο εύκολα κατά τη διάρκεια των διακοπών και είναι πολύ πιο πιθανό να αποδεχτούνε και να αλληλοεπιδράσουνε με εορταστικές σχετικές καμπάνιες. Αυτή είναι η τέλεια στιγμή για να ενισχύσετε την online παρουσία της επωνυμίας σας και να κάνετε τη διαμονή τους μια αξέχαστη γιορτή. Όλα όμως ξεκινούν με μια αποτελεσματική καμπάνια μάρκετινγκ. Ορίστε λοιπόν 5 στρατηγικές που μπορείτε να υιοθετήσετε αυτά τα Χριστούγεννα.

Ξεκινήστε μια Χριστουγεννιάτικη καμπάνια email 

Τις ημέρες του Δεκεμβρίου, μια σειρά email είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίζετε τους επισκέπτες σας κάθε μέρα χωρίς να είστε πιεστικοί. Και με το 75% των εταιρειών να συμφωνούν ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προσφέρει μια καλή έως εξαιρετική απόδοση επένδυσης, μια στρατηγική καμπάνια email θα μπορούσε να είναι ένα επικερδές κανάλι αυτά τα Χριστούγεννα. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να στέλνετε ένα email με ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης έως τα Χριστούγεννα. Οι παραλήπτες θα πρέπει να κάνουν κλικ σε κάποιο πλαίσιο καθημερινά για να έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα έπαθλο, όπως ένα δωρεάν χριστουγεννιάτικο γεύμα ή πακέτο σπα. Είναι διασκεδαστικό για τους επισκέπτες και δημιουργεί ενθουσιασμό για τη λήψη των email σας.  Εφαρμόστε τη στρατηγική αυτή για 12 ημέρες πριν από την επίσημη μέρα των Χριστουγέννων.

Προβληθείτε με μια ιστοσελίδα φιλική για τα Χριστούγεννα

Αυτό μπορεί να απαιτεί κάποια μικρή επένδυση, αλλά αξίζει τον κόπο ώστε να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε. Διασκεδαστικές και εορταστικές προσθήκες στον ιστότοπό σας δείχνουν ότι είστε ενημερωμένοι και έτοιμοι να προσφέρετε στους ταξιδιώτες τη χαρούμενη ατμόσφαιρα που αναζητούν αυτή την εποχή του χρόνου. Ένα χειμωνιάτικο θέμα με κινούμενα χιόνια, χριστουγεννιάτικες μπάλες, στεφάνια και ίσως ακόμη και μερικά χαριτωμένα πλάσματα όπως τάρανδοι ή χιονάνθρωποι. Αυτά τα στολίδια μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Αν αφιερώσετε χρόνο για να συμμετάσχετε και να προσθέσετε κάτι ξεχωριστό στην ευτυχία των γιορτών, θα σας θυμούνται και θα σας βλέπουν ευνοϊκά. 

Διαμορφώστε και προωθήστε Χριστουγεννιάτικες προσφορές

Καθώς οι ταξιδιώτες κάνουν έρευνα πριν κλείσουν τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο, οι καλύτερες τιμές είναι συνήθως ένας παράγοντας στη λήψη των αποφάσεών τους. Αλλά για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα πρέπει να εξετάσετε τι προσφέρει ο ανταγωνισμός, ώστε να βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε καλές προσφορές. Φυσικά, μην αφήσετε αυτές τις ειδικές προσφορές να γίνουν τόσο χαμηλές που να μην βγάζετε καθόλου κέρδος. Μερικές προτάσεις είναι: εκπτώσεις για αναβαθμίσεις δωματίων, κουπόνια γευμάτων και ποτών, εκπτωτικά ή δωρεάν εισιτήρια για αξιοθέατα ή δωρεάν περιποίηση σπα. Το κλειδί για μια επιτυχημένη περίοδο διακοπών είναι η εμφάνιση και η διάδοση της εορταστικής ευθυμίας.

Επικοινωνήστε τις Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις

Γύρω στα Χριστούγεννα, είναι πιθανό οι ταξιδιώτες να αναζητούν εορταστικές εκδηλώσεις για να παρακολουθήσουν. Χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και το ιστολόγιό σας, δημιουργήστε ενδιαφέρον για εκδηλώσεις που συμβαίνουν μέσα και έξω από το ξενοδοχείο σας. Υπάρχουν χριστουγεννιάτικες παραστάσεις ή χριστουγεννιάτικες ασχολίες κοντά σας; Αυτά μπορεί να είναι εξαιρετικά κίνητρα για τους επισκέπτες. Οι επισκέπτες που διαμένουν στο ξενοδοχείο σας κατά τη διάρκεια των διακοπών θα θέλουν να μάθουν για όλες τις σπουδαίες εορταστικές δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή. Δημιουργήστε έναν οδηγό για τις τοπικές εορταστικές δραστηριότητες. Συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με το πού θα βρουν τις καλύτερες χριστουγεννιάτικες αγορές, παγοδρόμια, χωριά του Άγιου Βασίλη κ.λ.π. Μπορείτε ακόμη να συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις για να προσφέρετε εκπτώσεις ή ειδικές προσφορές αποκλειστικά για τους καλεσμένους σας. Συμπεριλάβετε τον οδηγό στα μάρκετινγκ emails, καθώς θα μπορούσε να πείσει τους επισκέπτες που δεν έχουν προγραμματίσει τίποτα ακόμα για τα Χριστούγεννα να σας επισκεφτούν.

Δημιουργήστε ένα πρωινό με εορταστική πινελιά

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την απλή προσθήκη κάποιου παραδοσιακού εορταστικού φαγητού, όπως ρολά κανέλας ή θα μπορούσατε ακόμη και να προσφέρετε μια ειδική, πλήρη έκδοση, χριστουγεννιάτικου πρωινού με παραδοσιακά φαγητά όπως  pancakes με σιρόπι σφενδάμου, κέικ με κάστανο, σάντουιτς με γαλοπούλα  και ροφήματα με τζίντζερ και ζαχαρωτά, εορταστικές λιχουδιές που σίγουρα θα λατρέψουν οι καλεσμένοι σας. Φροντίστε να συμπεριλάβετε και ένα όμορφο σημείωμα  στο μπουφέ σας ή κατά το σερβίρισμα του πρωινού που τους εύχεστε καλές γιορτές  δείχνοντας στους καλεσμένους σας ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για τις μικρές λεπτομέρειες.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ