10 τρόποι βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας

10 τρόποι βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας | Εna Blog
10 τρόποι βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας | Εna Blog

Ο ιστότοπός σας μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ ισχυρό μέσο μάρκετινγκ και πωλήσεων για το ξενοδοχείο σας. Οι στατιστικές δείχνουν πως περισσότερες από τις μισές κρατήσεις ξενοδοχείων πραγματοποιούνται online, γεγονός που καθιστά απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας ώστε να προσφέρει στους πιθανούς επισκέπτες μια εξαιρετική εμπειρία περιήγησης και να τους πείσει να κάνουν κράτηση δωματίου στο κατάλυμά σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας ώστε να ενισχύσετε τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ. Ακολουθούν 10 από αυτούς.

1. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης

Το ρητό “μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του” δεν ισχύει όταν πρόκειται για κρατήσεις ξενοδοχείων. Οι ταξιδιώτες θέλουν να δουν με λεπτομέρεια όσα έχει να προσφέρει το ξενοδοχείο σας. Γι’ αυτό, φροντίστε να χρησιμοποιείτε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης στον ιστότοπό σας. Επίσης, να είστε προσεκτικοί σχετικά με την επεξεργασία τους, ώστε οι ταξιδιώτες να μην νιώσουν εξαπατημένοι, επειδή οι φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματική εικόνα του καταλύματός σας.

2. Πείτε μια ιστορία

Σε κανέναν δεν αρέσει ένας ιστότοπος που είναι γεμάτος με απρόσωπα μηνύματα πωλήσεων. Πείτε μια ιστορία με την οποία οι ταξιδιώτες μπορούν να ταυτιστούν και η οποία θα τους εμπνεύσει να κάνουν κράτηση μαζί σας. Για παράδειγμα, μην πείτε απλώς ότι βρίσκεστε στην καρδιά της πόλης. Πείτε ότι προσφέρετε μια απόδραση μακριά από το σπίτι όπου μια νέα περιπέτεια περιμένει τους επισκέπτες σας με πολλές ανακαλύψεις.

3. Εμφανίστε τον αριθμό τηλεφώνου σας στην κορυφή κάθε σελίδας

Η προβολή του αριθμού τηλεφώνου σας στην κορυφή όλων των σελίδων του ιστότοπού σας θα προσδώσει μεγαλύτερη αξιοπιστία στον ιστότοπό σας. Η ύπαρξη ενός εμφανιζόμενου αριθμού επικοινωνίας σημαίνει ότι οι επισκέπτες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας εάν έχουν ερωτήσεις ή εάν θέλουν να κάνουν αλλαγές στην κράτησή τους. Ένας αριθμός τηλεφώνου κερδίζει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, καθώς δηλώνει διαθεσιμότητα και συνεργασία από την πλευρά σας, κάτι που είναι σημαντικό αν θέλετε να έχετε περισσότερες κρατήσεις.

4. Δημιουργήστε ένα blog

Μέσα από τη δημιουργία ενός blog μπορείτε να παρέχετε εξαιρετικό περιεχόμενο στους επισκέπτες σας. Γράψτε στο blog σας συμβουλές για ταξίδια, μέρη που πρέπει να δουν οι επισκέπτες στην περιοχή σας, εστιατόρια που πρέπει να δοκιμάσουν και άλλα. Ως ξενοδοχείο, ο στόχος του ιστολογίου σας είναι να βοηθήσετε τους ταξιδιώτες να προγραμματίσουν καλύτερα το ταξίδι τους. Αυτό ονομάζεται “αξία εκ των προτέρων” – τους δίνετε δηλαδή κάτι χρήσιμο, πριν ακόμη κάνουν κράτηση. Αυτή η καλή θέληση από πλευράς σας θα τους δημιουργήσει θετικά συναισθήματα ώστε να σας επιλέξουν ευκολότερα για τη διαμονή τους.

5. Διατηρήστε τη σελίδα εκδηλώσεων ενημερωμένη

Να θυμάστε ότι το ξενοδοχείο σας είναι μόνο ένα στοιχείο ενός μεγαλύτερου ταξιδιωτικού σχεδίου. Όσο περισσότερους λόγους μπορείτε να δώσετε στους επισκέπτες να ταξιδέψουν στην τοποθεσία σας, τόσο το καλύτερο. Ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να έχετε μια ενημερωμένη σελίδα εκδηλώσεων στον ιστότοπό σας. Καταγράψτε τις τοπικές εκδηλώσεις, καθώς και κάθε εκδήλωση που μπορεί να χρηματοδοτεί ή να οργανώνει το ξενοδοχείο σας. Διατηρείτε τη σελίδα συνεχώς ενημερωμένη και παρέχετε πολύτιμες πληροφορίες, όπως το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων κ.λπ.

6. Προσθέστε προσφορές και ειδικές τιμές 

Όλοι ψάχνουν πάντα για την επόμενη μεγάλη προσφορά. Στην αρχική σας σελίδα, συμπεριλάβετε τις τρέχουσες προσφορές και τις ειδικές τιμές που έχει το ξενοδοχείο σας για να πείσετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας να κάνουν κράτηση δωματίου μαζί σας. 

7. Δημοσιεύστε κριτικές επισκεπτών

Το εξήντα τοις εκατό των ταξιδιωτών δεν θα κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο χωρίς να διαβάσουν μια κριτική για το κατάλυμα. Οι κριτικές επισκεπτών είναι σημαντικές για την οικοδόμηση της αξιοπιστίας σας. Διευκολύνετε τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας να βρουν κριτικές για το ξενοδοχείο σας, επισημαίνοντας μερικές από αυτές στην αρχική σας σελίδα. Θα πρέπει επίσης να δημοσιεύσετε έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα σας στο TripAdvisor και άλλες τοπικές καταχωρίσεις όπου οι άνθρωποι μπορούν να διαβάσουν κριτικές για το ξενοδοχείο σας.  

8. Κάντε την ιστοσελίδα σας Mobile Responsive

Οι ειδικοί προέβλεψαν ότι η κίνηση στο διαδίκτυο μέσω κινητών τηλεφώνων θα ξεπεράσει την κίνηση στο διαδίκτυο μέσω υπολογιστών και βγήκαν αληθινοί. Για το λόγο αυτό πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο με δυνατότητα απόκρισης, ώστε να μπορείτε να παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία περιήγησης στους επισκέπτες του ιστοτόπου σας, ανεξάρτητα από το μέγεθος της οθόνης της συσκευής που χρησιμοποιούν. Λάβετε υπόψη ότι οι περισσότερες κρατήσεις της τελευταίας στιγμής γίνονται με τη χρήση κινητής συσκευής, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα από αυτό, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός στη χρήση προς τα κινητά.

9. Δημιουργήστε μια ξεκάθαρη “πρόσκληση-για-δράση”

Το Call-to-action είναι ουσιαστικά μηνύματα ή προτροπές για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας να προβούν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια (π.χ. Κλείστε τη διαμονή σας τώρα! ). Ο ιστότοπός σας χρειάζεται ένα σαφές κάλεσμα προς δράση. Ο γενικός κανόνας είναι να έχετε μόνο ένα κάλεσμα-προς-δράση ανά σελίδα, ώστε να μην μπερδεύετε τους ανθρώπους με πολλαπλά μηνύματα.

10. Πάντα να δοκιμάζετε την ιστοσελίδα σας

Υπάρχουν πολλοί εξαιρετικής εμφάνισης ιστότοποι που δεν παράγουν θετικά επιχειρηματικά αποτελέσματα. Να δοκιμάζετε πάντα αν η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας έχει απήχηση στους ταξιδιώτες ή όχι. Ζητήστε ανατροφοδότηση από τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας. Εξάλλου, ένας όμορφος ιστότοπος δεν είναι τίποτα, αν δεν σας βοηθάει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς στόχους του ξενοδοχείου σας.