9 βασικές αρχές για το κατάστημά σας

9 βασικές αρχές για το κατάστημά σας. Προϊόντα στα ράφια. Ena Blog
9 βασικές αρχές για το κατάστημά σας | Ena Blog

Για ν’ αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν σας τις παρακάτω βασικές αρχές διάταξης στα καταστήματος λιανικής πώλησης.

  1. Στην είσοδο του καταστήματος τοποθετήστε τις πιο << δυνατές >> προσφορές για να δελεάσουν τον τελικό καταναλωτή και να είναι πιο εύκολη η αποδοχή τους αφού ακόμη δεν έχει αρχίσει τις αγορές του, το budget του δεν έχει ακόμη δαπανηθεί.
  2. Στο μπροστινό μέρος του καταστήματος μπορείτε να τοποθετήσετε τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά. Επιπλέον, μπορείτε να ψεκάζετε με νερό ώστε να δείχνουν ακόμη πιο φρέσκα και δροσερά. Η υγιεινή διατροφή με φρέσκα λαχανικά και φρούτα είναι στις πρώτες προτεραιότητες των καταναλωτών. Πολλές φορές η αντίληψη των καταναλωτών για την << ποιότητα >> του καταστήματος διαμορφώνεται βάσει της εικόνας που παίρνουν απο τα φρέσκα προιόντα. Οπότε, η εικόνα τους είναι παρα πολύ σημαντική, ώστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
  3. Τα βασικά είδη διατροφής π.χ. ζάχαρη, γάλα, μακαρόνια μπορείτε να τα παρουσιάζετε στο βάθος του καταστήματος. Με αυτόν τον τρόπο, μέχρι να φτάσουν οι καταναλωτές στους συγκεκριμένους διαδρόμους θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την ποικιλία του καταστήματος.
  4. Στο χώρο του καταστήματος και στους διαδρόμους θα πρέπει να υπάρχει σαφής διαχωρισμός μεταξύ του χώρου τροφίμων και μη τροφίμων.
  5. Στα ταμεία του καταστήματος τοποθετήστε τα προϊόντα που ανταποκρίνονται σ’ αυτό που λέμε αυθόρμητες αγορές π.χ. τσίχλες, καραμέλες, μπαταρίες καθώς και περιοδικά, εφημερίδες σ’ όποιο κατάστημα υπάρχουν.
  6. Κρεμάστε από ψηλά μεγάλα posters που θα σηματοδοτούν την κάθε κατηγορία στον κάθε διάδρομο και τα οποία θα είναι ορατά στον καταναλωτή ώστε να μπορεί να βρίσκει αυτό που θέλει χωρίς κόπο.
  7. Φροντίστε το φως μέσα στο κατάστημα να είναι άπλετο και διαυγές.
  8. Βάψτε με ζεστά χρώματα το κατάστημά σας που ευνοούν την παραμονή των καταναλωτών μέσα στο κατάστημα ενώ μία χαμηλή μουσική κάνει την εμπειρία του Super market ευχάριστη και διασκεδαστική.
  9. Επικοινωνήστε μηνύματα ή προσφορές από το ηχοσύστημα του καταστήματος, όπου αυτό είναι εφικτό.