Αναδείξτε τα προϊόντα σας με αυτούς τους 7 τρόπους!

Αναδείξτε τα προϊόντα σας με αυτούς τους 7 τρόπους! | Ena Blog
Αναδείξτε τα προϊόντα σας με αυτούς τους 7 τρόπους! | Ena Blog

Η σωστή και αποτελεσματική ανάδειξη των προϊόντων, είναι ένας απλός και οικονομικός τρόπος, για να βελτιώσετε την εμφάνιση του καταστήματός σας και να δημιουργήσετε μια, πιο ευχάριστη, εμπειρία αγορών για τους πελάτες σας.

 

Ακολουθώντας τις παρακάτω απλές τεχνικές ανάδειξης προϊόντων, θα δείτε αμέσως τις πωλήσεις σας να πολλαπλασιάζονται!

 

#1: Μην φορτώνετε υπερβολικά τα ράφια σας

Ο πρώτος κανόνας της σωστής ανάδειξης προϊόντων είναι να αντιμετωπίζετε κάθε αντικείμενο με τη μέγιστη προσοχή. Μην συσσωρεύετε τα προϊόντα σας σε ένα ράφι. Βεβαιωθείτε ότι, τα ράφια και τα σταντ σας έχουν αρκετά προϊόντα από διάφορες κατηγορίες και ότι όλες οι ετικέτες είναι στραμμένες προς την ίδια κατεύθυνση. Επίσης, οργανώστε τα χρώματα έτσι ώστε, τα προϊόντα με το ίδιο χρώμα να μην είναι δίπλα-δίπλα.

 

#2: Δώστε έμφαση σε διαφορετικά προϊόντα κάθε εβδομάδα

Χρησιμοποιείστε πολύχρωμες αφίσες και φυλλάδια για να αναδείξετε συγκεκριμένα ράφια και διαδρόμους στο κατάστημά σας. Επωφεληθείτε από τα δωρεάν προγράμματα προώθησης των προμηθευτών σας, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν προωθητικά σταντ και προσφορές 1+1. Κάθε εβδομάδα, εστιάστε σε διαφορετικά προϊόντα και τρόφιμα.

 

#3: Παρουσιάστε τα τρόφιμα που θέλετε να πουλήσετε

Όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος, παρουσιάστε άφθονα, φρέσκα και πολύχρωμα τρόφιμα που θα κάνουν έντονη εντύπωση στους πελάτες σας. Τα προϊόντα σας πρέπει να είναι ορατά από κάθε σημείο του καταστήματος σας. Όταν δημιουργείτε σημεία παρουσίασης, χρησιμοποιήστε προϊόντα που έχουν μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, αντιθέσεων και υφών. Αλλάζετε τα σημεία παρουσίασης στο κατάστημά σας τακτικά.

 

#4: Συνδυάστε προϊόντα για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας

Ο συνδυασμός προϊόντων είναι μια εξαιρετική ευκαιρία, για να αναβαθμίσετε την εικόνα του καταστήματος σας. Για παράδειγμα, ο καφές και το τσάι πρέπει να τοποθετούνται δίπλα στα επιδόρπια. Τοποθετήστε μπανάνες δίπλα σε δημητριακά ή φρέσκα φρούτα δίπλα σε γιαούρτια. Ο σκοπός είναι να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας ώστε να αγοράζουν τρόφιμα που συνιστούν ολόκληρα γεύματα κι όχι μόνο ένα ή δύο προϊόντα που έχουν στη λίστα τους.

 

#5: Χρησιμοποιήστε την κατάλληλη σήμανση

Όλες οι επιγραφές πρέπει να είναι συνεπείς σε μέγεθος, διάταξη και γραμματοσειρά, ώστε να συμπληρώνουν την εικόνα και το εμπορικό σήμα του καταστήματος σας. Χρησιμοποιήστε πινακίδες για να παρέχετε στους πελάτες σας τις πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζουν για κάθε προϊόν όπως την τιμή, τα συστατικά, τη θρεπτική αξία ή κάποια προσφορά που ισχύει.

 

#6: Προσφέρετε δωρεάν δείγματα προϊόντων

Προσφέρετε δωρεάν δείγματα! Το να δίνετε στους πελάτες σας την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα προϊόντα και να κάνουν ερωτήσεις, είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Τα δείγματα δίνουν, επίσης, την ευκαιρία στο προσωπικό σας να εκπαιδεύσει τους πελάτες σχετικά με κάποια τρόφιμα. Είναι ίσως το καλύτερο εργαλείο ανάδειξης προϊόντων που διαθέτει ένα κατάστημα.

 

#7: Επενδύστε σε έναν καλό φωτισμό

Οι άνθρωποι είναι πολύ ευαίσθητοι στο χρώμα και την εμφάνιση των τροφίμων και του περιβάλλοντός τους. Χρησιμοποιήστε ένα συνδυασμό φυσικού φωτός και διαφορετικών τύπων φωτισμού όπως οι προβολείς, ώστε να κατευθύνετε τα βλέμματά των πελατών σας προς τις συγκεκριμένες περιοχές τροφίμων που θέλετε να αναδείξετε. Για παράδειγμα, η χρήση φωτισμού πλήρους φάσματος (έντονος και κατά προτίμηση ψυχρός φωτισμός) καθιστά το χρώμα των φρούτων και των λαχανικών πιο ζωντανό.