Η νέα γενιά στα προϊόντα άρτου και τα μπισκότα

Η νέα γενιά στα προϊόντα άρτου και τα μπισκότα | Ena Blog
Η νέα γενιά στα προϊόντα άρτου και τα μπισκότα | Ena Blog

Για ένα μικρό ή μεγαλύτερο κατάστημα λιανικής, μια από τις πιο κερδοφόρες κατηγορίες προϊόντων είναι τα αρτοσκευάσματα και τα μπισκότα. Αγαπημένη προτίμηση των καταναλωτών κάθε ηλικίας, σταθερός διατροφικός σταθμός για όλους, ανεξαρτήτως της διαιτητικής κοινότητας στην οποία ανήκουν. Σήμερα, όλα αυτά τα προϊόντα παρουσιάζουν μια έντονη κινητικότητα, μια πληθώρα εναλλακτικών επιλογών με αξιοσημείωτες και επαναστατικές καινοτομίες σε συστατικά και περιεχόμενο. 

Σε αυτή, λοιπόν, τη νέα γενιά αρτοσκευασμάτων και μπισκότων θα αναφερθούμε σήμερα, συμβάλλοντας στην καλύτερη ενημέρωσή σας αλλά και την αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζονται, καθώς πάντα οι νέες είσοδοι σε ένα ράφι αποτελούν και έναν ελκυστικό πόλο για περισσότερες πωλήσεις για όλους εσάς που διαθέτετε μια επιχείρηση mini market. 

Τα συστατικά που αλλάζουν την κατηγορία του άρτου

Τα τελευταία χρόνια, η στροφή των καταναλωτικών τάσεων σε μια αρκετά πιο υγιεινή, ελαφριά αλλά και θρεπτική διατροφή, δεν έχει επίδραση μόνο στις συνταγές που ετοιμάζουν στο χώρο τους ή τα πιάτα που παραγγέλνουν στα καταστήματα εστίασης. Έχει επηρεάσει ακόμα και σταθερά, βασικά και αναντικατάστατα διατροφικά προϊόντα όπως το ίδιο το ψωμί, φρέσκο ή τυποποιημένο. Αυτό μαρτυρά, άλλωστε και η προσπάθεια από τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου και τις μικρότερες βιοτεχνίες ή τα ανεξάρτητα αρτοποιεία για την παραγωγή προϊόντων στα οποία περιορίζεται ή αντικαθίσταται το λευκό αλεύρι. Καινοτομίες, όπως αλεύρι ολικής άλεσης, ζέας, σπόροι, χαρούπι, καρποί, ακόμα και πιο gourmet συνδυασμοί, συνθέτουν νέες προτάσεις για την πιο βασική τροφή και πρωταγωνιστή των καθημερινών αγορών κάθε καταναλωτή. Οπότε, ειδικά για εσάς, που παρέχετε και αυτήν την κατηγορία προϊόντος στο mini market σας, η ευκαιρία ανανέωσης του ραφιού σας και ο εμπλουτισμός του με τις εναλλακτικές της νέας διατροφικής εποχής που διανύουμε, αποτελεί και μια άριστη διέξοδο για να προσελκύσετε νέους και περισσότερους πελάτες αλλά και να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό. 

Τα γλυκά μπισκότα και η κυριαρχία της μείωσης των ποσοστών λιπαρών 

Πρόκειται για μια κατηγορία η οποία μετά τις σοκολάτες συνδέεται με την ψυχολογική ανάταση των καταναλωτών. Γι’ αυτό άλλωστε γνώρισε και σημαντική άνθηση κατά την πρόσφατη περίοδο των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας. Σήμερα, οι αλλαγές που παρουσιάζει, εντοπίζονται με την πρώτη ματιά στις συσκευασίες τους. Κυριαρχική θέση έχουν οι σημάνσεις οι οποίες ενημερώνουν τον καταναλωτή για τη δραστική μείωση των ποσοστών λιπαρών συστατικών και θερμίδων του περιεχομένου της ή για τη μεγαλύτερη βαρύτητα που δίνεται σε πιο υγιεινά και θρεπτικά στοιχεία. 100% ολικής άλεσης, 100% κακάο αντί σοκολάτα γάλακτος, από 30% λιγότερη ζάχαρη έως και 0%, και άλλα αντίστοιχα νούμερα συνοδεύουν την αναγραφή του είδους, το όνομα του προϊόντος και το λογότυπο της εταιρείας που το παράγει και σηματοδοτούν μια κατηγορία με αξιόλογα χαρακτηριστικά. Μεγάλη κινητικότητα, με ολοένα και περισσότερους οπαδούς ακόμα και από τις παραδοσιακές διατροφικές κοινότητες και, το πιο σημαντικό, μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης και δυνατότητες αύξησης της κερδοφορίας της επιχείρησής σας. Γι’ αυτό, και μεταξύ των προμηθειών για το ράφι σας, είναι καλό να υπάρχουν αυτά τα προϊόντα που ανεξάρτητα του αριθμού που αναγράφουν μπορούν να αυξήσουν τα τελικά νούμερα στο ταμείο.

Η κυριαρχία της βρόμης στην κατηγορία των τυποποιημένων

Τόσο στα τυποποιημένα αρτοσκευάσματα όσο και τα σνακ, αναδεικνύεται ένα κυρίαρχο συστατικό: η βρόμη. Υποτιμημένη την προηγούμενη δεκαετία, επιστρέφει δυναμικά και κατακτά καθημερινά ολοένα και περισσότερες ψήφους εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές. Ο λόγος είναι διπλός. Σαν διατροφική επιλογή ένα τέτοιο προϊόν, για παράδειγμα τα μπισκότα βρόμης, έχει τη δύναμη να σταθεί άριστα σαν ένα τέλειο και αυτόνομο σνακ για όλες τις ώρες καθώς μειώνει το αίσθημα πείνας μέχρι το επερχόμενο γεύμα, μεσημεριανό ή βραδινό. Από την άλλη, ταυτίζεται με τα σύγχρονα διατροφικά πρότυπα, καθώς είναι πλούσιο στον φυτικό διαλύτη, την β-γλυκάνη, που έχει την ιδιότητα να μειώνει το επίπεδο της χοληστερόλης στο αίμα χωρίς όμως να επηρεάζει τις αντιοξειδωτικές βιταμίνες που λειτουργούν ως λιποδιαλύτες. Αντίστοιχες πηγές αυτού του συστατικού στη φύση εντοπίζονται στο κριθάρι, τη ζύμη και τα μανιτάρια. Σε αντίθεση, φυσικά με αυτά, μόνο η βρόμη και τα παράγωγά της, μπορούν να μπουν σαν σνακ στο ράφι σας και να  κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Τουλάχιστον, μέχρι στιγμής, γιατί οι καινοτομίες στον χώρο είναι ραγδαίες και τα μικρά και μεγάλα ονόματα των βιομηχανιών τροφίμων, ετοιμάζουν πάντα κάτι νέο.

Η είσοδος των υπερτροφών στον χώρο των σνακ

Τα αναγνωρισμένα superfoods παγκοσμίως έχουν αποτελέσει τη δύναμη εξέλιξης της κατηγορίας και της διαρκούς δημιουργίας νέων και περισσότερων εναλλακτικών κωδικών που γίνονται ανάρπαστοι από μικρούς και μεγάλους. Ιπποφαές, γκότζι μπέρι, ταχίνι, μέλι, χαρούπι, κράνα, ΠΟΠ ελαιόλαδο και άλλα συστατικά, είτε αυθεντικά μεσογειακά είτε εισαγωγής από τροπικές πατρίδες, μπαίνουν επιθετικά στην κατηγορία εκτοπίζοντας άλλα παραδοσιακά αγαπημένα. Είναι λοιπόν, εύκολα αντιληπτό, ότι δεν γίνεται, κάποια από αυτές τις προτάσεις να λείπει από το mini market σας, καθώς παρατηρείται μια διαρκής ενημέρωση του κοινού για το καλό που φέρνουν οι υπερτροφές στον οργανισμό τους και συνεπαγόμενη αύξηση της ζήτησης αυτών των προϊόντων. Αν, μεταξύ αυτών, θέλουμε να εστιάσουμε στο πιο υποσχόμενο, αξίζει να σταθούμε στο χαρούπι, που πια έχει κερδίσει σταθερή θέση στο τραπέζι της ελληνικής οικογένειας. Και όχι τυχαία άλλωστε, αφού για παράδειγμα διαθέτει δεκαπλάσια ωφέλιμα σάκχαρα σε σχέση με άλλες αγαπημένες τροφές, όπως τα τυροκομικά και η φέτα. 

Τα δημητριακά και ο ενεργειακός θησαυρός που κρύβουν

Αν αναζητάτε σε ποια ενεργειακά προϊόντα θα πρέπει να επενδύσετε για τις επόμενες προμήθειές σας, οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις και οι προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού μπορούν να σας κατευθύνουν με ασφάλεια. Δημητριακά της ελληνικής γης, ρύζι ολικής άλεσης, νιφάδες βρόμης, καρποί και μεσογειακά φρούτα αποτελούν τη λύση για δημιουργίες που θέλουν να τονώσουν χωρίς βλαπτικές απόρροιες τον οργανισμό του καταναλωτή. Επιπλέον, λόγω της σύνθεσής τους και της εύκολης διαχείρισής τους ως πρώτη ύλη, μπορούν να συνδυαστούν απόλυτα με μια ποικιλία άλλων συστατικών και γεύσεων, προσφέροντας θαυμάσια αποτελέσματα για κάθε γούστο. Μην ξεχνάτε λοιπόν, ότι δίπλα στα ενεργειακά ποτά που έχετε βάλει στη λίστα σας για την ανανέωση των προτάσεών σας, αξίζει να μπουν και τα φυσικά ενεργειακά σνακ που έχουν την ικανότητα να «ξυπνήσουν» και τις πωλήσεις σας.  

Φυσικά, για να προμηθευτείτε τα περισσότερα από αυτά, δεν χρειάζεται να προχωρήσετε σε μια βαθιά και χρονοβόρα έρευνα αγοράς. Στα ENA FOOD Cash & Carry θα βρείτε μια πληθώρα επιλογών σε εξαιρετικά προνομιακές τιμές, τις οποίες μπορείτε να δείτε στο τρέχον φυλλάδιο προσφορών μας.