Στον σημερινό κόσμο, οι απόψεις των πελατών έχουν τεράστια σημασία. Πριν πάνε σε ένα εστιατόριο, οι άνθρωποι περιηγούνται στο διαδίκτυο για να βρουν εστιατόρια και εξετάζουν τις κριτικές που έχουν λάβει. Όσο περισσότερες θετικές κριτικές έχει ένα εστιατόριο, τόσο πιο πιθανό είναι να προσελκύσει περισσότερους πελάτες.
Ως ιδιοκτήτης εστιατορίου χρειάζεται να δώσετε μεγαλύτερη προσοχή στις κριτικές εστιατορίων της Google, καθώς όσο περισσότερες καλές κριτικές έχετε, τόσο υψηλότερη είναι η κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης, η οποία μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να γίνει επιτυχημένη. Σε αυτό το άρθρο, σας παρουσιάζουμε αποδοτικούς τρόπους ώστε να προτρέψετε τους πελάτες σας να αφήνουν κριτικές για το εστιατόριο σας στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης.
Τι είναι οι κριτικές εστιατορίων της Google;
Οι κριτικές εστιατορίων της Google είναι αξιολογήσεις και σχόλια χρηστών σχετικά με το φαγητό, την ποιότητα, την εξυπηρέτηση και τη συνολική εμπειρία στο χώρο ενός εστιατορίου, οι οποίες είναι προσβάσιμες στους Χάρτες Google και στην γραμμή Αναζήτησης της Google ( google search). Μέσω αυτών των κριτικών, οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τις σκέψεις και τις εμπειρίες τους με εστιατόρια τα οποία έχουν επισκεφτεί, δίνοντας σε άλλους χρήστες και δυνητικούς πελάτες πληροφορίες ώστε να επιλέξουν ενημερωμένα.
Γιατί οι κριτικές εστιατορίων της Google έχουν σημασία;
⦁ Οι θετικές αξιολογήσεις στη Google ενισχύουν την κατάταξη του εστιατορίου σας στην αναζήτηση, αυξάνοντας την προβολή του. Σύμφωνα με την ReviewTrackers, τα εστιατόρια με περισσότερες από τον μέσο αριθμό κριτικών στη Google τείνουν να κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
⦁ Πολλοί άνθρωποι βασίζονται στις διαδικτυακές κριτικές, συμπεριλαμβανομένων των κριτικών εστιατορίων της Google, για να ενημερώνονται για τις αποφάσεις τους σχετικά με το φαγητό. Όσο περισσότερες θετικές κριτικές, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει κανείς να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες σε ένα εστιατόριο, ενώ οι αρνητικές κριτικές μπορεί να τους αποτρέψουν.
⦁ Οι κριτικές εστιατορίων της Google οδηγούν σε αυξημένη επισκεψιμότητα του ιστότοπου, προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες αυξάνοντας τη δυναμική των πωλήσεών σας.
Διευκολύνετε τους πελάτες σας να γράψουν μια κριτική εστιατορίου.
Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να γράψουν κριτικές, και ζητήστε συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία τους. Μέσω του ιστοτόπου του εστιατορίου σας και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, ζητήστε από τους πελάτες σας να μοιραστούν σκέψεις τους σχετικά με:
⦁ Τα πιάτα του μενού που τους άρεσαν και θα τα συνιστούσαν σε άλλους.
⦁ Τη γεύση και την ποιότητα του φαγητού
⦁ Τη διακόσμηση του εστιατορίου
⦁ Τις ευχάριστες πτυχές της εμπειρίας τους στο εστιατόριο αλλά και τομείς που το εστιατόριο μπορεί να βελτιώσει.
Εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους σας να ενθαρρύνουν ενεργά τους πελάτες να γράφουν κριτικές
Οι υπάλληλοί σας αλληλεπιδρούν με τους πελάτες σας σε καθημερινή βάση και γνωρίζουν πότε είναι η καλύτερη στιγμή για να ζητήσουν από εκείνους σχόλια για το εστιατόριο. Εκπαιδεύστε τους να είναι πάντα φιλικοί και να ενθαρρύνουν τους πελάτες σας να αφήνουν κριτικές για το εστιατόριο στη Google. Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε κίνητρα, όπως έκπτωση στην επόμενη παραγγελία τους, αν σας αφήσουν μια καλή κριτική από τη στιγμή που είχαν μια θετική εμπειρία μαζί σας.
Τοποθετήστε ενημερωτικές κάρτες σε κάθε τραπέζι
Ενημερώστε τους πελάτες σας ότι διαθέτετε επαγγελματικό προφίλ στη Google και ότι θα εκτιμούσατε την υποστήριξή τους στην καταχώρηση θετικών κριτικών. Η τοποθέτηση καρτών με οδηγίες για την πρόσβαση στη σελίδα σας και τη δημοσίευση μιας κριτικής είναι μια εξαιρετική λύση. Ένα τεράστιο πλεονέκτημα της τοποθέτησης της κάρτας αυτής είναι ότι παραμένει ορατή στους πελάτες σας καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής τους.
Απαντήστε σε όλες τις κριτικές που έλαβε το εστιατόριό σας
Ανεξάρτητα από το αν οι κριτικές είναι θετικές ή αρνητικές, είναι σημαντικό να απαντάτε σε όλα τα σχόλια των πελατών. Με τον τρόπο αυτό οι πελάτες αισθάνονται ότι ακούγονται και αναγνωρίζονται, αυξάνοντας την πιθανότητα να αφήσουν άλλη μια θετική κριτική όταν επισκεφθούν ξανά το εστιατόριό σας. Σύμφωνα με την ReviewTrackers, το 53% των καταναλωτών αναμένει από τις επιχειρήσεις να απαντήσουν στις διαδικτυακές κριτικές εντός 7 ημερών. Γι’ αυτό λάβετε το υπόψη σας και απαντήστε σε όλες τις κριτικές που λαμβάνετε.
Αν παρατηρήσετε ότι υπάρχουν περισσότερες κακές κριτικές, μην προσπαθήσετε να ψάξετε να βρείτε πώς μπορείτε να διαγράψετε τις κριτικές εστιατορίου στη Google. Δεν αποτελεί λύση. Αντ’ αυτού, απαντήστε σε αυτές τις κριτικές και δείξτε στους πελάτες σας ότι τους ακούτε και θα προχωρήσετε σε σχετικές βελτιώσεις στο εστιατόριό σας.