3 Δημιουργικοί τρόποι για να προωθήσετε την επιχείρησή σας

3 Δημιουργικοί τρόποι για να προωθήσετε την επιχείρησή σας | Ena Blog
3 Δημιουργικοί τρόποι για να προωθήσετε την επιχείρησή σας | Ena Blog

Τι κάνει το μάρκετινγκ δημιουργικό; Ιστορικά, ο όρος “Δημιουργικό Μάρκετινγκ” σχετιζόταν με τις λέξεις και τις εικόνες που συνόδευαν τις διαφημιστικές καμπάνιες. Αλλά το μάρκετινγκ, όπως και πολλές άλλες εταιρικές λειτουργίες, έχει γίνει πιο περίπλοκο. Οι σύγχρονοι επιχειρηματίες καλούνται να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από θέματα όπως, η ανάλυση δεδομένων, η εμπειρία του πελάτη και ο σχεδιασμός των προϊόντων.

Μήπως αυτοί οι μεταβαλλόμενοι ρόλοι απαιτούν έναν νέο τρόπο σκέψης για τη δημιουργικότητα στο μάρκετινγκ;

Την απάντηση δίνουν τα παρακάτω 3 βήματα για επιτυχημένο και δημιουργικό μάρκετινγκ.

 

#1 Δημιουργήστε μαζί με τον πελάτη, όχι μόνο για τον πελάτη

 Όλες οι σύγχρονες επιχειρήσεις μιλούν για πελατοκεντρική προσέγγιση στις προωθητικές τους εκστρατείες. Ωστόσο, αυτό πολύ συχνά μεταφράζεται σε περισσότερο στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι οι σημερινοί πελάτες δεν είναι μόνο καταναλωτές αλλά και δημιουργοί περιεχομένου και ιδεών. Γι’αυτό το σύγχρονο δημιουργικό μάρκετινγκ βασίζεται στη συνεργασία, έτσι ώστε οι προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων να συμβαδίζουν με τις εμπειρίες των πελατών.

Για παράδειγμα, πολλές επιτυχημένες επιχειρήσεις στρέφονται στην γνώμη των  κορυφαίων πελατών τους, οι οποίοι και αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων τους. Οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ συνεργάζονται με αυτούς τους πελάτες προκειμένου να κατανοήσουν τις πηγές ικανοποίησής τους και να να εντοπίσουν τα προτερήματα αλλά και τις αδυναμίες της επιχείρησης.

Στη συνέχεια με βάση τα αποτελέσματα, οι ομάδες πωλήσεων προχωρούν στη δημιουργία  προσαρμοσμένων πακέτων, τα οποία αναπόφευκτα οδηγουν σε αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης.

 

#2 Επενδύστε σε μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία

Κάθε επιχείρηση πιστεύει ότι, η εμπειρία του πελάτη είναι σημαντική. Ωστόσο, τα περισσότερα στελέχη μιας επιχείρησης επικεντρώνονται στα τμήματα αυτής της εμπειρίας, τα οποία βρίσκονται κάτω από τον άμεσο έλεγχό τους. Το σύγχρονο δημιουργικό μάρκετινγκ απαιτεί την φροντίδα της εμπειρίας του πελάτη στο σύνολό της – από την αρχή έως το τέλος. Αυτή η φροντίδα περιλαμβάνει το προϊόν, τη διαδικασία αγοράς, τη δυνατότητα παροχής υποστήριξης και τις σχέσεις με τους πελάτες με την πάροδο του χρόνου.

Για παράδειγμα, οι σύγχρονες επιχειρήσεις επενδύουν σε  ψηφιακά συστήματα ώστε να διευκολύνουν την εμπειρία του πελάτη κι έτσι να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους. Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν προγράμματα καλωσορίσματος και βάσεις δεδομένων ώστε όλοι οι πελάτες να μπορούν να γίνονται μέλη της επιχείρησης και να συμμετέχουν σε προγράμματα επιβράβευσης, αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα πιστότητάς τους. 

 

#3 Δώστε στους ανθρώπους την αφορμή να μιλήσουν για εσάς

Οι άνθρωποι είναι το νέο κανάλι επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις. Ο τρόπος για να ενισχυθεί η δημοτικότητα μιας επιχείρησης είναι να εμπνεύσει τη δημιουργικότητα στους άλλους. Αντιμετωπίστε τον κάθε πελάτη ή πιθανό πελάτη ως ευρύτερο μέλος της ομάδας μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.

Για παράδειγμα, κάποιες επιχειρήσεις εξοπλίζουν όλους τους  υπαλλήλους τους με κουπόνια που μπορούν να μοιράσουν σε καταναλωτές. Κατά τη διάρκεια των αγορών τους, όλοι οι εργαζόμενοι ενθαρρύνονται να παρατηρούν τους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για προϊόντα της κατηγορίας που εκπροσωπούν. Όταν χρειάζεται, οι εργαζόμενοι υποβάλλουν μερικές ερωτήσεις σχετικά με τις προτιμήσεις των αγοραστών για αυτά τα προϊόντα και μοιράζουν τα κουπόνια για δωρεάν αγορές ως μια χειρονομία εκτίμησης. 

Οι αλλαγές που συμβαίνουν στη συμπεριφορά των καταναλωτών, την τεχνολογία και τα μέσα ενημέρωσης επαναπροσδιορίζουν τη φύση της δημιουργικότητας στο μάρκετινγκ. Οι σημερινές επιχειρήσεις καλούνται να αναζητήσουν όλη την εμπειρία του πελάτη και να συμμετέχουν σε αυτήν ενεργά.