4 οπτικά μέσα που πρέπει να χρησιμοποιείτε στις προωθητικές σας καμπάνιες

4 οπτικά μέσα που πρέπει να χρησιμοποιείτε στις προωθητικές σας καμπάνιες | Ena Blog
4 οπτικά μέσα που πρέπει να χρησιμοποιείτε στις προωθητικές σας καμπάνιες | Ena Blog

Προτού ξεκινήσετε μια εκστρατεία μάρκετινγκ, πρέπει να ξέρετε ακριβώς τι μέσα να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε μεγαλύτερο κοινό. Το ελκυστικό περιεχόμενο θα είναι πάντα αναπόσπαστο μέρος του μάρκετινγκ, αλλά για να ξεχωρίσετε πραγματικά στην ψηφιακή εποχή, τα οπτικά μέσα πρέπει να διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στις προωθητικές σας καμπάνιες.

Όταν το 65% των ανθρώπων αντιλαμβάνονται καλύτερα τις πληροφορίες μέσω εικόνων και οι παρουσιάσεις με οπτικά μέσα είναι κατά 43% πιο πειστικές, είναι λογικό να δώσετε μεγαλύτερη έμφαση στα οπτικά μέσα που χρησιμοποιείτε στις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Σε αυτό το άρθρο, συγκεντρώσαμε 4 είδη οπτικού περιεχομένου που θα πάνε την προωθητική καμπάνιά σας στο επόμενο επίπεδο.

#1: Εικόνες

 Όταν συνοδεύετε ένα κείμενο ή μια ανάρτηση στα social media με μερικές συναρπαστικές εικόνες, οι άνθρωποι είναι πιο διατεθειμένοι να ολοκληρώσουν την ανάγνωση όσων γράψατε. Τα άρθρα με εικόνες έχουν κατά 94% περισσότερες προβολές από αυτά χωρίς.

Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε πρωτότυπες εικόνες ή εικόνες που έχετε τραβήξει εσείς, καθώς αυτό προσθέτει μια προσωπική πινελιά στις αναρτήσεις σας. Αν πάλι δεν έχετε χρόνο για φωτογραφήσεις, υπάρχει μια τεράστια ποσότητα φωτογραφιών εξαιρετικής ποιότητας σε διάφορες διαδικτυακές τοποθεσίες που μπορούν να αποκτηθούν είτε δωρεάν είτε με την καταβολή κάποιου ποσού.

#2: Videos

 Τα βίντεο είναι εξαιρετικά χρήσιμα για την παρουσίαση της επιχείρησης και των προϊόντων σας. Πλέον η χρήση των smartphones καθιστά τη δημιουργία βίντεο πιο εύκολη, ενώ μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι οι αναρτήσεις με βίντεο λαμβάνουν σχεδόν 300% περισσότερες επισκέψεις από χρήστες. Προτού ξεκινήσετε τη δημιουργία του βίντεο, οργανώστε τον χώρο σας και βρείτε το σημείο λήψης σας. Είναι σημαντικό να προετοιμάσετε ένα σενάριο και να το σκηνοθετήσετε προτού ξεκινήσετε με την λήψη του βίντεο. Μπορείτε να πειραματιστείτε με διάφορα σενάρια, όπως βίντεο με πελάτες να παρουσιάζουν την εμπειρία τους, βίντεο παρουσίασης του χώρου και του προσωπικού σας ή βίντεο με τα προϊόντα και τις προσφορές σας.

#3: Infographics

 Τα infographics είναι η γραφική απεικόνιση δεδομένων και πληροφοριών. Στόχος τους είναι η παρουσίαση σύνθετων πληροφοριών με πιο κατανοητό τρόπο, έτσι ώστε ο χρήστης να μπορέσει να τις απομνημονεύσει ευκολότερα. Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να αξιοποιήσετε όλα τα περίπλοκα δεδομένα και στατιστικά στοιχεία και να τα συνδυάσετε σε μια συναρπαστική και εύκολα κατανοητή, οπτική απεικόνιση. Τα Infographics μπορούν να αποτελέσουν μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στις διαφημιστικές σας εκστρατείες.

Όταν δημιουργείτε ένα infographic, είναι σημαντικό να προσέξετε η διάταξη και ο σχεδιασμός να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικοί συνδυάζοντας τα σωστά χρώματα, σχήματα και γραμματοσειρές για να αποτυπώσετε τα δεδομένα που θέλετε. Οι πληροφορίες που επιλέγετε να συμπεριλάβετε στο infographic πρέπει να είναι ακριβείς και σχετικές με το περιεχόμενο της καμπάνιάς σας.

#4: Memes

 Ο όρος “meme” σχεδιάστηκε για πρώτη φορά από τον Richard Dawkins το 1976 για να αποδώσει στις ιδέες την ικανότητα να λαμβάνουν διαφορετικές έννοιες όταν απευθύνονται σε διαφορετικούς ανθρώπους. Τα Memes είναι πλέον γνωστά ως εικόνες που συνοδεύονται από χιουμοριστικές λεζάντες. Πολλοί άνθρωποι δεν φαντάζονταν ότι, τα Memes θα έπαιζαν κάποιο ρόλο στο μάρκετινγκ αλλά τα τελευταία χρόνια κερδίζουν έδαφος στο διαδίκτυο, καθώς είναι ψυχαγωγικά και είναι εύκολο να γίνουν viral.

Τα Memes είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σκαρφιστείτε αστεία, να κάνετε τους ανθρώπους να γελάσουν και να οικοδομήσετε μια αφοσιωμένη κοινότητα γύρω από την επιχείρησή σας.