ENAFOOD Blog ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ 4 δημιουργικές στρατηγικές ξενοδοχείων για να προωθήσετε τις κυριακάτικες διανυκτερεύσεις 

4 δημιουργικές στρατηγικές ξενοδοχείων για να προωθήσετε τις κυριακάτικες διανυκτερεύσεις 

4 δημιουργικές στρατηγικές ξενοδοχείων για να προωθήσετε τις κυριακάτικες διανυκτερεύσεις | ΕΝΑ Blog

Για τα ξενοδοχεία, ένα τυπικό βράδυ της Κυριακής μπορεί να είναι σχετικά ήσυχο. Η πλειοψηφία των επισκεπτών που έρχονται για το Σαββατοκύριακο αναχωρεί το πρωί της Κυριακής για να επιστρέψει στα σπίτια τους, ενώ οι περισσότεροι νέοι επισκέπτες δεν κάνουν check-in πριν από το απόγευμα ή το βράδυ της Δευτέρας. 

Σήμερα, θέλαμε να σας δώσουμε 4 εμπνευσμένες ιδέες για να προωθήσετε τις κυριακάτικες διανυκτερεύσεις του ξενοδοχείου σας και να ενισχύσετε τις άμεσες κρατήσεις, βοηθώντας παράλληλα τους επισκέπτες να επιλέξουν να διανυκτερέυσουν σε εσάς και την Κυριακή. 

Δημιουργήστε αποκλειστικά πακέτα που περιλαμβάνουν κυριακάτικες δραστηριότητες 

Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε πακέτα Σαββατοκύριακου που περιλαμβάνουν μια πλήρη δραστηριότητα την Κυριακή. Αυτό θα παροτρύνει τους επισκέπτες να παραμείνουν στο ξενοδοχείο σας καθ’ όλη την Κυριακή και πιθανώς να τους κάνει να επιθυμούν να παρατείνουν τη διαμονή τους για μία ακόμη νύχτα. Προσφέροντας την επιπλέον διανυκτέρευση στο πλαίσιο του πακέτου, έχετε τη δυνατότητα να αυξήσετε την Μέση Αξία Κράτησης. Αναζητήστε δημιουργικές λύσεις που ταιριάζουν με τις προσφορές και το κοινό του ξενοδοχείου σας. Εάν το ξενοδοχείο σας διαθέτει ένα όμορφο εστιατόριο, το οποίο συνήθως έχει χαμηλή κινητικότητα τις Κυριακές, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή την ευκαιρία προσφέροντας μικρές εκπτώσεις στα πιάτα για τους πελάτες που επιλέγουν να δειπνήσουν εκείνη τη μέρα. Για να αυξήσετε περαιτέρω το ενδιαφέρον, μπορείτε να είστε ακόμη πιο δημιουργικοί, προσκαλώντας τους επισκέπτες να συμμετάσχουν σε μαθήματα μαγειρικής τα απογεύματα της Κυριακής, καθώς και να συμπεριλάβετε μια βραδιά προβολής ταινιών. Τέτοιες ελκυστικές δραστηριότητες μπορούν να προσελκύσουν επιπλέον επισκέπτες και να αυξήσουν την πληρότητα του ξενοδοχείου σας κατά τις ημέρες με χαμηλή ζήτηση. 

Δημιουργήστε προωθητικές ενέργειες γύρω από τις εκδηλώσεις του Σαββατοκύριακου που συμβαίνουν στον προορισμό σας  

Οι εκδηλώσεις ή συναυλίες που διεξάγονται στη περιοχή σας τα Σαββατοκύριακα και προγραμματίζονται αρκετά νωρίς, σας δίνουν τη δυνατότητα να χτίσετε μια πλήρη στρατηγική γύρω από αυτές, προκειμένου να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις σας και να ενισχύσετε τις διανυκτερεύσεις την Κυριακή. Μια προσέγγιση που αποδίδει ιδιαίτερα καλά είναι η συνεργασία με τοπικά αξιοθέατα για την προσφορά ενός πακέτου που συμπεριλαμβάνει εισιτήρια για την εκδήλωση και διαμονή για το Σαββατοκύριακο, με μειωμένη τιμή. Ανοίξτε το ημερολόγιό σας και αρχίστε να καταγράφετε όλες τις εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα τις Κυριακές και φτιάξτε πακέτα που εξυπηρετούν και προωθούν την Κυριακάτικη διανυκτέρευση. 

Στοχεύστε στους εργαζόμενους που δουλεύουν εξ’αποστάσεως

Πολλοί επισκέπτες αναχωρούν την Κυριακή επειδή πρέπει να επιστρέψουν σπίτι και να προετοιμαστούν για τη δουλειά τη Δευτέρα. Όμως, με την τηλεργασία να γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη, ανοίγεται μια νέα αγορά που δεν έχει εξερευνηθεί εντελώς. Προωθήστε στο κοινό σας  πόσο υπέροχο θα ήταν να ξεκινήσουν την εβδομάδα τους εργαζόμενοι σε ένα άνετο δωμάτιο ξενοδοχείου ή σε μια βεράντα με θέα στη θάλασσα. Δημιουργήστε ένα πακέτο που να προσελκύει τους ψηφιακούς νομάδες περιλαμβάνοντας διαμονή την Κυριακή, με την ευκαιρία για αργοπορημένο check-out την επόμενη μέρα και πρόσβαση στους χώρους εργασίας του ξενοδοχείου, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να εκμεταλλευτούν πλήρως τη δυνατότητα της τηλεργασίας. 

Δημιουργήστε έναν Κυριακάτικο διαγωνισμό  

Η διοργάνωση ενός διαγωνισμού που προσφέρει ως έπαθλο μια δωρεάν ή μειωμένη διανυκτέρευση την Κυριακή μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική για την αύξηση των κρατήσεων σας. Με τον στρατηγικό σχεδιασμό ενός διαγωνισμού που τονίζει την γοητεία μιας ήρεμης Κυριακάτικης διαμονής, θα προσελκύσετε το κοινού εκείνο που επιθυμεί μια χαλαρωτική απόδραση στο τέλος του Σαββατοκύριακου. Κεντρικό στοιχείο στην επιτυχία του διαγωνισμού είναι η δημιουργία μιας ελκυστικής αφήγησης γύρω από την εμπειρία της διανυκτέρευσης της Κυριακής, ενδεχομένως τονίζοντας τις μοναδικές ανέσεις, την ηρεμία του περιβάλλοντος ή τις ξεχωριστές υπηρεσίες που προσφέρονται αυτή την ημέρα. Αυτό δεν δίνει μόνο έναν καλό λόγο στον κόσμο να συμμετέχει στο διαγωνισμό αλλά βοηθάει και να δείξει πόσο ωραία μπορεί να είναι μια διανυκτέρευση την Κυριακή, κάνοντας την μια ελκυστική επιλογή για διαμονή. 

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ