7 Στρατηγικές Μάρκετινγκ για καταστήματα τροφίμων

7 Στρατηγικές Μάρκετινγκ για καταστήματα τροφίμων | Ena Blog
7 Στρατηγικές Μάρκετινγκ για καταστήματα τροφίμων | Ena Blog

Οι μεγάλες εταιρείες τροφίμων ξοδεύουν πολλά χρήματα κάθε χρόνο σε στρατηγικές μάρκετινγκ που θα αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Χρησιμοποιώντας τη συμπεριφορική, κοινωνική και οικονομική ψυχολογία ανακαλύπτουν τρόπους για να ενθαρρύνουν επιπλέον αγορές. Σε αυτό το άρθρο σας αποκαλύπτουμε 7 στρατηγικές προώθησης για καταστήματα τροφίμων που ίσως δεν γνωρίζατε μέχρι σήμερα!

 

#1: Δάπεδα από καουτσούκ

Έχετε παρατηρήσει ότι σε μερικά τμήματα των καταστημάτων τροφίμων (όπως το τμήμα οπωροκηπευτικών), υπάρχουν περίεργα δάπεδα από καουτσούκ, πάνω στα οποία είναι δύσκολο να σπρώξετε το καλάθι των αγορών σας; Αυτά τα δάπεδα έχουν σκοπό να επιβραδύνουν τους καταναλωτές, επειδή όταν κινούνται αργά, αγοράζουν περισσότερα πράγματα.

 

#2: Δωρεάν δείγματα

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα επιλέξουν να αγοράσουν κάτι χωρίς κάποιο αντάλλαγμα, και οι εταιρείες τροφίμων το γνωρίζουν αυτό. Για το λόγο αυτό, τα καταστήματα τροφίμων προσφέρουν δωρεάν δείγματα προϊόντων, ώστε να ενθουσιάσουν τους καταναλωτές.

 

#3: Μεγάλα καλάθια αγορών

Πολλά καταστήματα τροφίμων χρησιμοποιούν μεγάλα καλάθια αγορών επειδή γνωρίζουν ότι οι καταναλωτές θα χρησιμοποιήσουν το μέγεθος τους ως μονάδα μέτρησης για τις αγορές τους. Αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που πολλοί πελάτες δεν θα φύγουν από τα κατάστημά σας μέχρι να γεμίσουν το καλάθι τους!

 

#4: Χειρόγραφοι πίνακες με κιμωλία

Αυτές οι χειρόγραφες πινακίδες με κιμωλία δημιουργούν μια αίσθηση προσωπικής σύνδεσης στους καταναλωτές και τους ενθαρρύνουν να αγοράσουν τα συγκεκριμένα προϊόντα. Πολλά καταστήματα τροφίμων χρησιμοποιούν αυτού του είδους τους πίνακες στα τμήματα οπωροκηπευτικών, για να ενισχύσουν την εντύπωση των φρέσκων, ντόπιων προϊόντων.

 

#5: Αργή και απαλή μουσική

Η χαλαρή μουσική δημιουργεί στους πελάτες καλή διάθεση και τους κάνει να περπατούν πιο αργά. Όσο περισσότερο παραμένουν οι καταναλωτές σε ένα κατάστημα, τόσο περισσότερα προϊόντα θα αγοράσουν.

 

#6: Σταντ με προϊόντα στο τέλος των διαδρόμων

Είναι δύσκολο να μην παρατηρήσουν οι πελάτες σας τα μεγάλα σταντ παρουσίασης προϊόντων στο τέλος κάθε διαδρόμου. Τα σημεία αυτά είναι εξαιρετικά για την τοποθέτηση νέων προϊόντων ή προϊόντων που είναι σε προσφορά, διότι προσελκύουν την άμεση προσοχή των καταναλωτών.

 

#7: Προϊόντα δίπλα στα ταμεία

Πολλά καταστήματα τροφίμων τοποθετούν προϊόντα, όπως καραμέλες, ποτά ή περιοδικά, πλάι στα ταμεία, επειδή  γνωρίζουν ότι, καθώς οι πελάτες θα περιμένουν τη σειρά τους για να πληρώσουν, είναι πολύ πιθανό να αγοράσουν κάποια από αυτά τα προϊόντα.