Την περίοδο που διανύουμε, οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και τον τζίρο τους. Επομένως, σε μια τέτοια ξέφρενη εορταστική περίοδο είναι λογικό να προβληματίζεστε για το πώς θα ξεχωρίσετε και θα κεντρίσετε το ενδιαφέρον των πελατών σας. Συγκεντρώσαμε για εσάς και σας παραθέτουμε μια σειρά προτάσεων για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο κατάστημά σας.
Συνδεθείτε συναισθηματικά με τον κόσμο
Για όλους τους ανθρώπους αυτή η εποχή του χρόνου, είναι εποχή χαράς και αισιοδοξίας. Πλημμυριστείτε με αυτά τα συναισθήματα και με ευχάριστη διάθεση και στολίστε γιορτινά την εταιρική σας παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Pinterest κ.ά). Αφήστε για λίγο τον βομβαρδισμό με προσφορές και προϊόντα, όπως κάνει η πλειοψηφία των ανταγωνιστών σας, και δημιουργήστε εικόνες, στιγμές και, εμπειρίες που αποπνέουν θετική και εορταστική διάθεση. Να θυμάστε ότι οι πελάτες απολαμβάνουν περισσότερο τα ευχάριστα συναισθήματα σε σχέση με τη διαρκή δημοπρασία τιμών, όπως συμβαίνει σε όλη τη διάρκεια του χρόνου. Εάν δεν έχετε χρόνο όμως για κάτι τέτοιο, μπορείτε απλώς να στολίστε το λογότυπό σας, προσθέτοντας ένα εικαστικό παιχνίδι, ένα γκι ή μια κόκκινη μπάλα.
Ανακαλύψτε την επιβράβευση και την ανταμοιβή
Από τα Χριστούγεννα έως και αρκετές ημέρες μετά την Πρωτοχρονιά, είναι η περίοδος των δώρων. Αιφνιδιάστε ευχάριστα τους πελάτες σας, αντικαθιστώντας τα ταμπελάκια χαμηλότερων τιμών, με εικονίδια δώρων και χρησιμοποιήστε φράσεις, όπως «Δώρο Γιορτών», «Χαρούμενο το 2020» αλλά και λογοπαίγνια, όπως «Ευτυχισμένο το 2020 με δώρο -20%». Ένα διαφορετικό, πιο έξυπνο και πιο «ευδιάθετο» ταμπελάκι μπορεί να κάνει τη διαφορά και να πείσει τους πελάτες σας να το αγοράσουν. Μια μικρή συμβουλή για όσους διατηρείτε λίστα πελατών: Κάντε σε αυτούς τους πιστούς σας πελάτες, ένα δώρο, π.χ. ένα προϊόν ή έκπτωση για τις επόμενες αγορές τους. Μία κίνηση που θα δημιουργήσει θετική εντύπωση και που σίγουρα θα το επικοινωνήσουν με τα καλύτερα λόγια στον κύκλο τους.
Δημιουργήστε εορταστικά πακέτα
Βάλτε αντικείμενα και υπηρεσίες σε γιορτινές φορεσιές. Αλλάξτε το ράφι σας και τοποθετήστε σε πρώτο πλάνο ομάδες προϊόντων σε εορταστικές συσκευασίες, καλάθια με κόκκινες ή χρυσές κορδέλες που τραβούν τα βλέμματα και αποτελούν μία ωραία πρόταση για το γιορτινό τραπέζι. Για παράδειγμα, σε μια κάβα, πιο εύκολα θα πωληθεί ένα καλάθι με 3 ποτά με -15% χαμηλότερη τιμή συνολικά, παρά το κάθε ποτό με την ίδια έκπτωση μεμονωμένα. Αν παρέχετε υπηρεσίες, δημιουργήστε ένα εορταστικό πακέτο και φυσικά επικοινωνήστε τις τόσο στο διαδίκτυο όσο και στις βιτρίνες σας με την κατάλληλη, επίκαιρη, ζεστή και ευχάριστη σήμανση. Εάν διαθέτετε εστιατόριο ή χώρο εστίασης, δημιουργήστε εορταστικό μενού, από ένα απλό μενού για ρεβεγιόν έως και ένα πιο τολμηρό «πρωϊνό για την 1η ημέρα της Νέας Χρονιάς» και διαθέστε το σε όλη τη διάρκεια των γιορτών.
Ευχετήρια κάρτα ή δωροκάρτα; Και τα δυο!
Δημιουργήστε, ζωγραφίστε ή τυπώστε για τους πελάτες σας θεματικές κάρτες για την περίοδο των γιορτών. Συνδυάστε τις ευχές σας με μια κατηγορία προϊόντων ή υπηρεσιών στις οποίες έχετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όπως για παράδειγμα «αυτήν την χρονιά θα τρώω μόνο ελληνικά προϊόντα», εάν έχετε εστιατόριο και οι προμηθευτές σας είναι από τη χώρα μας. Επιπλέον, μπορείτε να μετατρέψτε αυτές τις κάρτες σε δωροκάρτες καθώς πολλοί καταναλωτές τις προτιμούν αντί συγκεκριμένων δώρων για να μπορούν οι αγαπημένοι τους να αγοράσουν αυτό που θέλουν οι ίδιοι, χωρίς περιορισμούς ή την ταλαιπωρία της αντικατάστασης. Με αυτόν τον τρόπο το όνομα της επιχείρησής σας, θα γίνει γνωστό και σε ανθρώπους που δεν σας ξέρουν ακόμη και θα δημιουργήσει ευοίωνες προϋποθέσεις για αύξηση της επισκεψιμότητας.