• Προσφορές
  • Προϊόντα
  • Υπηρεσίες
  • Πελάτες
  • Κάρτα ENA Profit
  • Blog
Αναζήτηση
  • Αναζήτηση καταστημάτων
ENABLOG
  • Προσφορές
  • Προϊόντα
  • Υπηρεσίες
  • Πελάτες
  • Κάρτα ENA Profit
  • Blog
ENAFOOD Blog ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Οι βασικές κινήσεις για αποδοτικό digital marketing μιας μικρομεσαίας επιχείρησης

Οι βασικές κινήσεις για αποδοτικό digital marketing μιας μικρομεσαίας επιχείρησης

Από
Συντακτική ομάδα ENA FOOD Cash & Carry
-
13/01/2021
Οι βασικές κινήσεις για αποδοτικό digital marketing μιας μικρομεσαίας επιχείρησης | Ena Blog
Οι βασικές κινήσεις για αποδοτικό digital marketing μιας μικρομεσαίας επιχείρησης | Ena Blog

Ένα από τα πιο βασικά εργαλεία που έχει μια μικρομεσαία επιχείρηση για την ανάπτυξή της, σήμερα, είναι το διαδίκτυο. Μέσω αυτού, μπορεί να προβάλει την ταυτότητά της, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της, να προωθήσει τις προσφορές και τις εποχιακές της εκπτώσεις, να αυξήσει τις πωλήσεις, αλλά και το δυνητικό της πελατολόγιο, να καλλιεργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με ανθρώπους που ακολουθούν τις κοινωνικές της σελίδες ή παρακολουθούν τον ιστότοπο και το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Για να το πετύχει όμως αυτό, θα πρέπει να γνωρίζει τις απαιτούμενες ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβεί, για να αποδώσει το online marketing πλάνο της. Γι’ αυτό και έχουμε προχωρήσει σε μια συνοπτική αναφορά στις κινήσεις που χρειάζεται να κάνετε, στην προσπάθειά σας να ενισχύσετε την παρουσία σας σε όλα τα ηλεκτρονικά σημεία επαφής με τους πελάτες που διαθέτετε, μέχρι τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Το πλεονέκτημα που σας προσφέρουν οι λέξεις-κλειδιά 

Είναι σημαντικό οι περιγραφές και η πληροφόρηση που προσφέρετε στη διαδικτυακή περιγραφή της επιχείρησης, των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, να απαντούν ακριβώς στις αναζητήσεις του καταναλωτικού κοινού. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να πετύχετε και την άμεση εμφάνισή σας σε έναν δυνητικό σας πελάτη, αλλά και τη βελτίωση της ανιχνευσιμότητάς σας (Search Engine Optimization) από τις μηχανές αναζήτησης, ιδιαίτερα στη μηχανή αναζήτησης της  Google, και την ψηλότερη τοποθέτησή σας στα αποτελέσματα τους. Οι τρόποι που έχετε στη διάθεσή σας για να βρείτε τις πιο ταιριαστές λέξεις κλειδιά για την επιχείρησή σας είναι:

  • Να καταλήξετε σε απλές, ουσιαστικές λέξεις, που περιγράφουν το αντικείμενό σας συγκεκριμένα και όχι αφηρημένα, καθώς γύρω από αυτές θα χτιστεί το περιεχόμενό σας (π.χ. εάν έχετε μια επιχείρηση εστίασης οι λέξεις αυτές είναι εστιατόριο, ταβέρνα κ.λπ. σαν γενική περιγραφή, γεύματα σαν κατηγορία προϊόντων, έξοδος ή/και μεσογειακή κουζίνα σαν πτυχή της δραστηριότητάς σας).
  • Να αναζητήσετε τις κατάλληλες λέξεις στα λόγια των πελατών σας, ανατρέχοντας στα σχόλια και τις περιγραφές τους, στις αξιολογήσεις και στις αλληλεπιδράσεις μαζί σας στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και στα άλλα ηλεκτρονικά σημεία παρουσίας σας.
  • Να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία που σας παρέχει η ίδια η Google για βελτιωμένο SEO, τα οποία μπορούν να σας καθοδηγήσουν αναλυτικά τόσο για το σχεδιασμό επιτυχημένων διαφημίσεων με τη χρήση των σωστών λέξεων κλειδιών, να απαντήσουν κάθε σας σχετική απορία, αλλά και να σας προτείνουν μια σειρά μεθόδων, για να τονώσετε την επιχειρηματική σας παρουσία μέσω του προγράμματος My Business. 

Η αύξηση της επισκεψιμότητας που δημιουργεί το Content Marketing (Marketing Περιεχομένου)

Αφού λοιπόν καταλήξετε στις λέξεις κλειδιά, που θεωρείτε ότι αντιπροσωπεύουν την επιχειρηματική σας ταυτότητα και σας εξασφαλίζουν την επαγγελματική προβολή που επιθυμείτε, θα πρέπει να «χτίσετε» τη σχετική πληροφορία, δηλαδή το περιεχόμενο που περιγράφει τη φιλοσοφία σας, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Αυτό είναι που θα κινητοποιήσει τους καταναλωτές να σας επισκεφθούν, να ασχοληθούν μαζί σας και να προχωρήσουν στις αγορές τους. Για να το πετύχετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις αρχές του Marketing Περιεχομένου, σύμφωνα με το οποίο, η πληροφορία που δίνετε στους επισκέπτες πρέπει να είναι ανταγωνιστική – ελκυστική για τα ενδιαφέροντά τους, αλλά και κατανοητή για τη γλώσσα και την αντίληψή τους. Στην προσπάθειά σας αυτή θα σας βοηθήσουν κάποιες μικρές συμβουλές όπως:

  • Η έρευνα των δημοφιλών λέξεων – κλειδιών: Αναζητήστε τις και εμπλουτίστε τα κείμενά σας με αυτές, κάνοντας έτσι και τη μηχανή αναζήτησης να σας τοποθετήσει ψηλότερα στην παρουσία των επιχειρήσεων του κλάδου σας.
  • Η σύνθεση ενδιαφέροντος και μοναδικού περιεχόμενου: Ξεπεράστε τους ανταγωνιστές σας, αναπτύσσοντας την πληροφορία που παρέχετε στους καταναλωτές. Τονίστε τα δυνατά σας σημεία, τα μοναδικά σας πλεονεκτήματα και αναφερθείτε στην εμπειρία, που μπορεί να αποκομίσει ένας πελάτης από εσάς και όχι απλά στην καταγραφή των παρεχόμενων σας υπηρεσιών και προϊόντων. Για παράδειγμα, νόστιμα γεύματα προσφέρουν όλοι, αλλά νόστιμα γεύματα με μαγευτική θέα στην παλιά πόλη μιας περιοχής, λιγότεροι, ενώ νόστιμα γεύματα με μαγευτική θέα και ρομαντική ατμόσφαιρα, χάρη στην αρχιτεκτονική και τη διακόσμηση του χώρου, ακόμα πιο λίγοι. 

Η αξία της επένδυσης στα κοινωνικά σας δίκτυα

Όταν μιλάμε για τη διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης σήμερα, δεν αναφερόμαστε μόνο στον ιστότοπο και το eshop, αλλά σε ένα σύνολο μέσων, στα οποία δυναμικό ρόλο έχουν και οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (Social Media). Ακόμα και εάν δεν έχετε τη δυνατότητα ολιστικής εξυπηρέτησης πελατών σε αυτές τις σελίδες, είναι σημαντικό να τις παρακολουθείτε, να τις ανανεώνετε διαρκώς με νέα και αναρτήσεις, να μην αφήνετε την αλληλεπίδραση με το κοινό που σας ακολουθεί να ατονεί, να καταγράφετε και να αξιολογείτε τις πολύτιμες πληροφορίες που σας προσφέρουν. Αν θεωρήσετε, για παράδειγμα, ότι το site σας είναι το ηλεκτρονικό σας «γραφείο», το eshop σας το «κατάστημα» και τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία έχετε λογαριασμούς, η ώρα με την οποία «συνομιλείτε» με ένα μεγάλο δυνητικό κοινό πελατών, μπορείτε να καταλάβετε τη σημασία που έχει η ενασχόλησή σας με αυτά για την επιχειρηματική σας ανάπτυξη και εξέλιξη σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας. 

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • Marketing Περιεχομένου (Content Marketing)
  • Online Marketing
  • Κοινωνικά δίκτυα (Social Media)
  • Λέξεις Κλειδιά (Keywords)
Συντακτική ομάδα ENA FOOD Cash & Carry

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς το remarketing μπορεί να βοηθήσει τις πωλήσεις σας μετά τις γιορτές | Ena Blog

Πώς το remarketing μπορεί να βοηθήσει τις πωλήσεις σας μετά τις γιορτές

4 μυστικά για να δημιουργήσετε επιτυχημένα call to action τη χρονιά που έρχεται | Ena Blog

4 μυστικά για να δημιουργήσετε επιτυχημένα call to action τη χρονιά που έρχεται

5 συμβουλές για πετυχημένη ηλεκτρονική παρουσία αυτές τις γιορτές | Ena Blog

5 συμβουλές για πετυχημένη ηλεκτρονική παρουσία αυτές τις γιορτές

Read More

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πώς μια επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει ευελιξία σε περίοδο κρίσης | Ena Blog

Πώς μια επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει ευελιξία σε περίοδο κρίσης

25/01/2021
Delivery και mini market. Τι πρέπει να γνωρίζετε | Ena Blog

Delivery και mini market. Τι πρέπει να γνωρίζετε

21/01/2021
Η πρόκληση του 2021 για τις τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας μας | Ena Blog

Η πρόκληση του 2021 για τις τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας μας

18/01/2021
Οι βασικές κινήσεις για αποδοτικό digital marketing μιας μικρομεσαίας επιχείρησης | Ena Blog

Οι βασικές κινήσεις για αποδοτικό digital marketing μιας μικρομεσαίας επιχείρησης

13/01/2021
4 τρόποι για να ανιχνεύσετε πρώτοι τις νέες τάσεις της αγοράς το 2021 | Ena Blog

4 τρόποι για να ανιχνεύσετε πρώτοι τις νέες τάσεις της αγοράς...

11/01/2021
Δείτε περισσότερα

Recipes

Συνταγές για επαγγελματική κουζίνα

Nachos με ντοματίνια και κιμά | Ena Blog

Nachos με ντοματίνια και κιμά

25/11/2020
Αφράτα φθινοπωρινά Muffins ιδανικά για παραγγελίες take away ή delivery | Ena Blog

Αφράτα φθινοπωρινά Muffins ιδανικά για παραγγελίες take away ή delivery

09/11/2020
Πικάντικη ψητή κολοκύθα με σκόρδο | Ena Blog

Πικάντικη ψητή κολοκύθα με σκόρδο

26/10/2020
Vegan κέικ καρότου, με γλάσο | Ena Blog

Vegan κέικ καρότου, με γλάσο

19/10/2020
Μπρουσκέτα με λαχανικά σχάρας, ένα ελαφρύ και νόστιμο συνοδευτικό ποτών | Ena Blog

Μπρουσκέτα με λαχανικά σχάρας, ένα ελαφρύ και νόστιμο συνοδευτικό ποτών

07/10/2020
Δείτε περισσότερα

Interviews

Συνεντεύξεις

Κούτσας Παναγιώτης | Ena Blog

Κούτσας Παναγιώτης

31/08/2018
Καραβά Πολυτίμη | Ena Blog

Καραβά Πολυτίμη

31/08/2018
Χρήστος Παπαγεωργίου | Ena Blog

Χρήστος Παπαγεωργίου

31/08/2018
Μπάμπης Μπότσολος. Υπεύθυνος οπωροπωλείου. Συνεντεύξεις με Έλληνες Επαγγελματίες.

Μπάμπης Μπότσολος

20/03/2018
Ευαγγελία Αντωνίου. Υπεύθυνη τυποποιημένου & στησίματος καταστημάτων.

Ευαγγελία Αντωνίου

20/03/2018
Δείτε περισσότερα

Subscribe

Newsletter

Κάνε τώρα την εγγραφή σου στο newsletter μας για να μαθαίνεις πρώτος για τις μοναδικές προσφορές, νέα και διαγωνισμούς από τα ENA FOOD c&c!

Εγγραφή

Tagcloud

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Ετικέτες

2019 Covid-19 Creative marketing Delivery DIGITAL MARKETING Eshop Facebook Instagram newsletter social media Άγιος Βαλεντίνος Ανάπτυξη Ανάπτυξη Επιχείρησης Αύξηση Πωλήσεων Διαφήμιση Εκπαίδευση Ελλάδα Επιχείρηση Εστίαση Καταναλωτές Ξενοδοχείο Προσωπικό Προωθητικές ενέργειες Πρωτοχρονιά Πωλητής Συνταγές Τουρισμός Χριστούγεννα αύξηση πελατείας γιορτές εξυπηρέτηση εξυπηρέτηση πελατών επιχειρήσεις καλοκαίρι κουζίνα μάρκετινγκ πελάτες προσφορές προώθηση πωλήσεις συμβουλές τάσεις τρόφιμα υγιεινή διατροφή φαγητό

Χρειάζεστε Βοήθεια;

  • 18202 Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας "Χρέωση βάσει παρόχου"
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Εξυπηρέτηση Πελατών

Σχετικά με την ΕΝΑ

ENA FOOD Cash & Carry
ΝΕΑ από τα ΕΝΑ
Ahold Delhaize
ΑΒ Βασιλόπουλος Α.Ε.
Εργασία
Όροι & Προϋποθέσεις
Πολιτική Απορρήτου
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Ασφάλεια

Υπηρεσίες

Ζητήστε μας να σας καλέσουμε

Ακολουθήστε μας


Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, αποδέχεστε τη χρήση cookies για να κάνουμε την εμπειρία περιήγησής σας πιο εύκολη. Μάθετε περισσότεραx
Edit with Live CSS
Save
Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.