Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου σας προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, αυξάνοντας έτσι τα έσοδά σας.
Εμείς συγκεντρώσαμε για εσάς μερικές ωραίες ιδέες, από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε εκείνες που ταιριάζουν καλύτερα με την εικόνα και το χαρακτήρα της επιχείρησής σας.
#1: Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας
Χρησιμοποιήστε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή τους λογαριασμούς σας στα social media για να μοιραστείτε την ιδιαίτερη αυτή ημέρα με τους πελάτες σας. Μπορείτε να τους καλέσετε να συμμετάσχουν σε κάποιον διαγωνισμό, στον οποίο θα μπορούν να διεκδικήσουν μια ειδική έκπτωση για τις αγορές τους ή να τους ενημερώσετε για τις ξεχωριστές συσκευασίες ή προσφορές που έχετε σχεδιάσει για εκείνους. Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας εικόνες και γραφικά με θέμα τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.
#2: Διακοσμήστε το χώρο σας
Τυπώστε αφίσες και διακοσμήστε το χώρο σας με καρδιές και μηνύματα αγάπης. Διαμορφώστε μικρούς χώρους μέσα στην επιχείρησή σας, όπου θα συγκεντρώσετε προϊόντα όπως κρασί, σοκολάτες, ξηρούς καρπούς, αρωματικά κεριά ή λούτρινα αρκουδάκια σε ελκυστικές συσκευασίες, έτσι ώστε να υπενθυμίσετε στους πελάτες σας ότι είναι ώρα να αγοράσουν τα δώρα τους. Εάν έχετε εστιατόριο ή καφέ, μπορείτε να διαμορφώσετε ειδικές προσφορές για δύο, στην τιμή του ενός.
#3: Ζητήστε από τους πελάτες σας να μοιραστούν τις δικές τους ιστορίες αγάπης
Χρησιμοποιήστε τα social media για να ζητήσετε από τους πελάτες σας να μοιραστούν τα δικά τους σχέδια για την ξεχωριστή αυτή ημέρα ή ακόμα και τις δικές τους ιστορίες αγάπης. Ρωτήστε τους, για παράδειγμα, πώς γνωρίστηκαν με το ταίρι τους, πόσα χρόνια είναι μαζί ή πώς θα γιορτάσουν τον Άγιο Βαλεντίνο. Με αυτόν τον τρόπο, οι δημοσιεύσεις σας θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό και θα ενθαρρύνουν τους πελάτες σας να αντιδράσουν στο περιεχόμενο των σελίδων σας, προβάλλοντας έτσι την επιχείρησή σας και σε άλλους. Ακόμα, μπορείτε να τους προσφέρετε και ένα επιπλέον κίνητρο, χαρίζοντας μικρά έπαθλα (εκπτώσεις, κουπόνια, μικρά δώρα κ.λ.π.) σε όσους συμμετάσχουν στην καμπάνιά σας.
#4: Μην ξεχάσετε το προσωπικό σας
Οι υπάλληλοι που επιβραβεύονται για την καλή τους εργασία ενθαρρύνονται στο να κάνουν ακόμα καλύτερα τη δουλειά τους, ενώ ταυτόχρονα σχηματίζεται στους καταναλωτές μία άριστη εικόνα για την επιχείρησή σας. Αυτόν τον μήνα, λοιπόν, μην ξεχάσετε να στείλετε στο προσωπικό σας μηνύματα εκτίμησης, σεβασμού και αγάπης, δίνοντας έμφαση στα ταλέντα και τις ικανότητές τους. Μπορείτε, επίσης, να διοργανώσετε ένα γεύμα για τους υπαλλήλους σας την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.