Η νέα τεχνολογία, η διατροφική συνείδηση και οι περιβαλλοντικές ανησυχίες θα μεταβάλλουν ριζικά τον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν τρόφιμα το 2019. Σε αυτό το άρθρο, περιγράφουμε τις επτά βασικές τάσεις που οι επιχειρήσεις τροφίμων χρειάζεται να λάβουν υπόψιν τους για το νέο έτος.
#1: Οι καταναλωτές θα δίνουν περισσότερη σημασία στην προέλευση των τροφίμων
Οι καταναλωτές ανησυχούν όλο και περισσότερο για την προέλευση των τροφίμων που αγοράζουν, γεγονός που θα έχει σημαντική επίδραση στον τρόπο με τον οποίο διαφημίζονται τα προϊόντα τροφιμων . Επιπλέον, οι καταναλωτές φαίνεται ότι θα προτιμούν όλο και περισσότερο τα τοπικά προϊόντα. Έτσι, οι επιχειρήσεις τροφίμων θα χρειαστεί να δώσουν περισσότερη έμφαση στα εγχώρια συστατικά και τρόφιμα.
#2: Οι καταναλωτές θα χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την τεχνολογία στις αγορές τους
Πρόσφατα, μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν τρόφιμα στο εξωτερικό, είναι η εισαγωγή βοηθών φωνής, όπως το Google Home, που επιτρέπει να πραγματοποιούνται online παραγγελίες τροφίμων με φωνητικές εντολές χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία του καταναλωτή. Αυτό ανοίγει ένα εντελώς νέο πεδίο εμπορίας τροφίμων. Αυτή η αναδυόμενη τεχνολογία απαιτεί σοβαρή σκέψη και στρατηγική, αλλά έχει τεράστιες δυνατότητες. Υπάρχουν μερικοί τρόποι για την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στο σχέδιο μάρκετινγκ της κάθε επιχείρησης. Για παράδειγμα, μπορείτε να συμμετέχετε σε εφαρμογές που επιτρέπουν τη διαφήμιση σε φωνητικές πλατφόρμες – όπως είναι το Spotify και το Youtube.
#3: Οι καταναλωτές δίνουν όλο και μεγαλύτερη έμφαση στα προϊόντα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον
Θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν, από τις επιχειρήσεις τροφίμων και η περιβαλλοντική συνείδηση των καταναλωτών. Έτσι επιλογές όπως μία φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία ως τις δεσμεύσεις μιας επιχείρησης για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων- θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν στις στρατηγικές μάρκετινγκ για να προσελκύσουν περιβαλλοντικά συνειδητούς πελάτες.
#4: Οι καταναλωτές αναπτύσσουν όλο και περισσότερο την διατροφική τους συνείδηση
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν προσοχή στις επιδράσεις των τροφίμων στην γενική υγεία τους. Ως εκ τούτου, πολλές επιχειρήσεις τροφίμων έχουν ήδη συμπεριλάβει αυτήν την τάση στις στρατηγικές προώθησης των προϊόντων τους, προβάλλοντας διαφημιστικά μηνύματα που σχετίζονται με τα διατροφικά οφέλη των τροφίμων.
#5: Οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην εμπειρία των αγορών τους
Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να διεκδικεί έδαφος στη βιομηχανία λιανικής πώλησης τροφίμων το 2019, οι στρατηγικές προώθησης θα επικεντρωθούν ακόμη περισσότερο στην αγοραστική εμπειρία. Ολοένα και περισσότεροι πελάτες προσπαθούν να συνδυάσουν την κατανάλωση με την ψυχαγωγία και αυτό είναι κάτι που οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν. Τα εστιατόρια και τα λοιπά καταστήματα τροφίμων που δημιουργούν πραγματικά μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες τους – τόσο σε προσωπικό όσο και σε διαδικτυακό επίπεδο – θα ευδοκιμήσουν το 2019.