Προωθήστε το εστιατόριό σας με αυτούς τους 5 τρόπους!

Προωθήστε το εστιατόριο σας με αυτούς τους 5 τρόπους! | Ena Blog
Προωθήστε το εστιατόριο σας με αυτούς τους 5 τρόπους! | Ena Blog

Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων ψάχνουν πάντα νέους τρόπους για να προωθήσουν την επιχείρησή τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες.  Στην εποχή μας, η άνοδος των social media και της διαδικτυακής προώθησης προσφέρει πολλές και οικονομικές ευκαιρίες διαφήμισης στους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων.

Σε αυτό το άρθρο σας προτείνουμε 5 τρόπους προώθησης του εστιατορίου σας που θα εύχεστε να είχατε σκεφθεί νωρίτερα.

1: Μάθετε ποιοι είναι οι πελάτες σας

Προτού επενδύσετε σε κάποια πιο εξειδικευμένη ενέργεια προώθησης της επιχείρησής σας, χρειάζεται να γνωρίσετε τα χαρακτηριστικά των πελατών σας. Σε ποια περιοχή βρίσκεται το εστιατόριο σας; Τι άλλες επιχειρήσεις υπάρχουν στη γειτονιά σας; Σε ποιες ηλικιακές ομάδες ανήκουν οι πελάτες σας; Τι είδους προσφορές θα κινητοποιούσαν τους πελάτες σας.

Η έρευνα, λοιπόν, σχετικά με τη βάση των πελατών σας είναι το πρώτο βήμα για να προωθήσετε σωστά την επιχείρησή σας.

2: Επισκεφθείτε τις γειτονικές σας επιχειρήσεις

Πολλοί ιδιοκτήτες ξεχνούν ότι οι επιχειρήσεις που βρίσκονται στην ίδια περιοχή είναι πολύ σημαντικοί μελλοντικοί πελάτες, ειδικά κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος.

Αρχικά, επιλέξτε ορισμένες επιχειρήσεις στη γειτονιά σας και προγραμματίστε μια επίσκεψη για να προσφέρετε στους ανθρώπους που εργάζονται εκεί μια αποκλειστική έκπτωση, ώστε να προωθήσετε το εστιατόριο σας.

3: Καθιερώστε μια ώρα εκπτώσεων στο εστιατόριο σας

Αυτή η προωθητική ενέργεια έχει στόχο να αυξήσει την ροή των πελατών στο εστιατόριο σας τις ώρες που η κίνηση μειώνεται.

Η ώρα χαράς και εκπτώσεων (HappyHour) είναι συνήθως αργά το απόγευμα από Δευτέρα έως Πέμπτη και συχνά πραγματοποιείται μεταξύ 4 μ.μ. και 8 μ.μ. Στις περισσότερες περιπτώσεις, διαρκεί περισσότερο από μία ώρα. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι οι πελάτες σας θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το φαγητό και το ποτό τους φθηνότερα ύστερα από μια μεγάλη κουραστική ημέρα!

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ειδικό μενού με λίστες κρασιού στη μισή τιμή, οικονομικά ποτά και πιάτα. Έτσι, οι πελάτες σας θα καταναλώσουν περισσότερα κι εσείς θα αυξήσετε τα έσοδά σας.

4: Προωθήστε το μενού σας μέσα από τα Social Media

Μια ακόμα εξαιρετική ιδέα προώθησης του εστιατορίου σας είναι να αλλάζετε συχνά το μενού σας και να προωθείτε τα νέα σας πιάτα μέσα από το προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορείτε, επίσης, να συνδυάσετε τη διαδικτυακή διαφήμιση του νέου σας μενού με έναν διαγωνισμό ώστε να προσελκύσετε ακόμη περισσότερους πελάτες στο εστιατόριο σας.

5: Προγραμματίστε μια εκδήλωση γευσιγνωσίας κρασιού

Η αλήθεια είναι ότι, θα χρειαστείτε χρόνο για να προγραμματίσετε σωστά μια εκδήλωση γευσιγνωσίας κρασιού αλλά ένα τέτοιο γεγονός θα προωθήσει την επιχείρησή σας και θα προσελκύσει πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους στο εστιατόριο σας.

Εάν πραγματοποιήσετε μια εκδήλωση γευσιγνωσίας το χειμώνα, τότε προτιμήστε τις πιο “γεμάτες” ποικιλίες κρασιού, ενώ το καλοκαίρι επιλέξτε “ελαφριά” κρασιά.

Μην ξεχάσετε να επικοινωνήσετε με παραγωγούς κρασιού ώστε να συνδιοργανώσετε την εκδήλωση και να αποκτήσετε νέες γνωριμίες στο χώρο.