Συμβουλές για να δημιουργήσετε τα καλύτερα stories στο Instagram

Συμβουλές για να δημιουργήσετε τα καλύτερα stories στο Instagram | Ena Blog
Συμβουλές για να δημιουργήσετε τα καλύτερα stories στο Instagram | Ena Blog

Η δημοτικότητα των ιστοριών στο Instagram αυξάνεται διαρκώς, καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις τις χρησιμοποιούν για να διατηρούν ενεργή την επαφή τους με τους πελάτες. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πάνω από 300 εκατομμύρια ενεργά stories στο Instagram, τα οποία δημιουργούν μια πιο προσωπική, αλλά και άμεση επαφή με το κοινό, προσφέροντας παράλληλα πολλές ευκαιρίες προώθησης στις επιχειρήσεις που θέλουν να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Σε αυτό το άρθρο, σας παρουσιάζουμε μερικές συμβουλές για να δημιουργείτε τα καλύτερα stories στο Instagram!

 

#1 Προτιμήστε τον φυσικό φωτισμό

Όπως σε κάθε βίντεο ή φωτογραφία, ο φωτισμός μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να προμηθευτείτε επαγγελματικό φωτισμό, αντιθέτως ο καλύτερος φωτισμός προέρχεται από το φυσικό φως.

Το φυσικό φως σας βοηθά να αποφύγετε τις έντονες σκιάσεις, ενώ παράλληλα είναι πιο κολακευτικό προς όλους τους χρωματικούς τόνους. Η καλύτερη ώρα της ημέρας για να εκμεταλλευτείτε το φυσικό φως είναι αμέσως μετά την ανατολή του ήλιου ή μία ώρα πριν τη δύση του. 

Είναι καλύτερο να αποφύγετε το μεσημέρι καθώς εκείνη την ώρα το φως είναι πολύ έντονο και συχνά δημιουργεί ανεπιθύμητες σκιάσεις και υπερβολική έκθεση.

Αν περνάτε το μεγαλύτερο ποσοστό της ημέρας σας σε εσωτερικό χώρο, τότε επιλέξτε ένα μέρος που έχει μεγάλα παράθυρα που βλέπουν στο φως για τις φωτογραφίες και τα βίντεο σας.

 

#2 Χρησιμοποιήστε την κάμερα του κινητού σας

Θα ήταν καλύτερα να αποφύγετε την κάμερα του Instagram καθώς έχει πάντοτε μικρότερη ανάλυση και περιορισμένες επιλογές επεξεργασίας.

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να αγοράσετε μια επαγγελματική κάμερα για να τραβήξετε υψηλής ποιότητας βίντεο και φωτογραφίες. Σχεδόν όλα τα smartphones έχουν ενσωματωμένες κάμερες υψηλής ανάλυσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε ελκυστικά stories στο Instagram.

 

#3 Δώστε σημασία στη διάρκεια και την επεξεργασία του βίντεο

Όπως είναι πιθανό να γνωρίζετε ήδη, οι ιστορίες στο Instagram σας επιτρέπουν να δημοσιεύετε βίντεο που διαρκούν μέχρι 15 δευτερόλεπτα, οπότε χρειάζεται να μπορείτε να χωρέσετε το περιεχόμενο σας σε αυτόν τον χρόνο. Επιπλέον, είναι σημαντικό να προτιμάτε τα κάθετα βίντεο (portrait mode) και όχι τα οριζόντια (landscape mode).

Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορες εφαρμογές για την επεξεργασία των βίντεο σας, όπως είναι η εφαρμογή magisto, που είναι ιδανική για αρχάριους, η εφαρμογή Quik, που προσφέρει μια ποικιλία από φίλτρα ενώ σας επιτρέπει να προσθέσετε μουσική στα βίντεο σας ή την εφαρμογή FilmoraGo, που έχει πολλές επιλογές για προχωρημένους.

 

#4 Προσθέστε την τοποθεσία και τα κατάλληλα Hashtags

Η χρήση τοποθεσίας και hashtags στις ιστορίες σας, επιτρέπει σε περισσότερους χρήστες, να εντοπίσουν ευκολότερα το περιεχόμενό σας. Αν δεν γνωρίζετε ποια hashtags είναι κατάλληλα για τα stories σας, μπορείτε να κάνετε μια μικρή αναζήτηση στην πλατφόρμα του Instagram.

Ξεκινήστε με λέξεις που θεωρείτε πως οι χρήστες θα χρησιμοποιήσουν και το Instagram θα σας εμφανίσει μια λίστα με τα κορυφαία hashtags που αφορούν στον τομέα σας. Μια άλλη σκέψη είναι να αναζητήσετε ποια hashtags χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και να δημιουργήσετε παρόμοια.

Επιπλέον, μην ξεχνάτε να προσθέτετε την τοποθεσία στην ιστορία σας καθώς πολλοί χρήστες αναζητούν δημοσιεύσεις στο Instagram με βάση διάφορες τοποθεσίες.

 

#5 Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία του Branding σας

Τώρα που γνωρίζετε τα θεμελιώδη στοιχεία μιας επιτυχημένης ιστορίας στο Instagram, είναι η ώρα να σας υπενθυμίσουμε να χρησιμοποιείτε στοιχεία του Branding σας, όπως το λογότυπο της επιχείρησής σας, τη χρωματική σας παλέτα ή την γραμματοσειρά που υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα σας όταν δημιουργείτε stories στο Instagram. Αυτό βοηθά σημαντικά στην διάδοση του brand name σας καθώς με το καιρό, τα στοιχεία αυτά,  αποτυπώνονται στην μνήμη των χρηστών και η επιχείρησή σας γίνεται όλο και πιο αναγνωρίσιμη.