Συμβουλές για τον σχεδιασμό της τέλειας ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας

Συμβουλές για τον σχεδιασμό της τέλειας ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας | Ena Blog
Συμβουλές για τον σχεδιασμό της τέλειας ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας | Ena Blog

Για να δημιουργήσετε την τέλεια ιστοσελίδα για τους πελάτες σας, χρειάζεται να κατανοήσετε τον τρόπο που σκέφτονται. Η δημιουργία μιας ελκυστικής ιστοσελίδας μπορεί να φαντάζει εύκολη διαδικασία, ωστόσο υπάρχουν μερικά σημεία που χρειάζονται την προσοχή σας. Ποια είναι αυτά; Θα τα βρείτε όλα παρακάτω.

1. Προσδιορίστε το κοινό σας

Προτού δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, πρέπει να προσδιορίσετε σε ποιο κοινό απευθύνεστε. Για παράδειγμα, αν κοντά στην επιχείρησή σας βρίσκεται ένα πανεπιστήμιο, τότε οι πιο συχνοί σας πελάτες θα είναι φοιτητές ενώ αν κοντά στην επιχείρησή σας βρίσκονται άλλες εταιρείες τότε οι πελάτες σας θα είναι οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτές.

Ανάλογα με το κοινό-στόχο σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Αν απευθύνεστε σε νέες ηλικίες τότε μπορείτε να επιλέξετε μια πολύχρωμη διασκεδαστική ιστοσελίδα, ενώ αν απευθύνεστε σε επαγγελματίες τότε καλύτερα να προτιμήσετε έναν πιο συντηρητικό σχεδιασμό.

2. Φτιάξτε μια ελκυστική σελίδα “Ποιοι Είμαστε” (About Us)

Η ιστοσελίδα σας είναι ένα εργαλείο για να προσελκύσετε τους πελάτες σας και να υπερβείτε τον ανταγωνισμό σας. Η σελίδα “About Us” πρέπει να είναι μοναδική και να σας ξεχωρίζει από τους άλλους. Δείξτε στους πελάτες σας ότι διαθέτετε μια φιλική και επαγγελματική ομάδα.

Επιλέξτε κάποια χαρακτηριστικά που θεωρείτε ότι σας αντιπροσωπεύουν και βάλτε τα με έντονα γράμματα. Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε το λογότυπό σας στην πάνω αριστερή γωνία της σελίδας σας!

3. Δώστε έμφαση στην απλότητα

Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να έχει τις βασικές σελίδες που είναι η Αρχική Σελίδα, η Σελίδα Επικοινωνίας και η Σελίδα “Ποιοι Είμαστε”. Μπορείτε, επιπλέον, να συμπεριλάβετε και μια σελίδα όπου θα δημοσιεύονται οι κριτικές των πελατών σας. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα απλή και εύκολη στη χρήση, ώστε οι πελάτες να βρίσκουν αυτό που ψάχνουν με ένα κλικ.

4. Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα χρώματα

Έχετε παρατηρήσει ότι, η παλέτα χρωμάτων στις περισσότερες ιστοσελίδες επιχειρήσεων τροφίμων αποτελείται από τέσσερα βασικά χρώματα: καφέ, άσπρο, κόκκινο και μαύρο;

Βέβαια, υπάρχουν και ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν και άλλα χρώματα αλλά αυτά τα τέσσερα έχουν επιλεχθεί για συγκεκριμένους λόγους.

Το καφέ συμβολίζει την αξιοπιστία, την σταθερότητα και την συμμόρφωση με την παράδοση.

Το άσπρο προκαλεί μια αίσθηση φρεσκάδας, αγνότητας και ελευθερίας.

Το μαύρο συνδέεται με το μυστήριο και την δύναμη της δημιουργικότητας. Επιπλέον, οι φωτογραφίες τροφίμων δείχνουν ακόμα πιο ελκυστικές σε μαύρο φόντο.

Το κόκκινο είναι το σύμβολο της αφοσίωσης και της επιθυμίας.

Τα χρώματα, λοιπόν, που θα επιλέξετε είναι σημαντικά γιατί επηρεάζουν τη συμπεριφορά των χρηστών, οπότε είναι σημαντικό να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας.

5. Μείνετε συνδεδεμένοι

Μείνετε ανοιχτοί στην διαδικτυακή επικοινωνία με τους πελάτες σας, κρατώντας ενημερωμένους τους λογαριασμούς σας στα social media. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δημοσιεύετε τακτικά στην ιστοσελίδα σας νέα και άλλα ενδιαφέροντα άρθρα που να σχετίζονται με το φαγητό, όπως συνταγές ή νέες διατροφικές τάσεις καθώς και να ενθαρρύνετε τις διαδικτυακές κριτικές των πελατών σας.

6. Συμπεριλάβετε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης

Στο διαδίκτυο, όλοι αγωνίζονται για να τραβήξουν την προσοχή των άλλων και η ιστοσελίδα μιας επιχείρησης χρειάζεται να είναι ξεχωριστή ώστε να προσελκύσει το κοινό. Οι μεγάλες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης στο παρασκήνιο της σελίδας είναι μια εξαιρετική επιλογή για να κερδίσετε τις εντυπώσεις!

Ειδικά στις επιχειρήσεις τροφίμων, οι φωτογραφίες με λαχταριστά τρόφιμα … ανοίγουν την όρεξη στους καταναλωτές!