Τα 8 πλεονεκτήματα που σας προσφέρει ένα επιχειρηματικό blog

Τα 8 πλεονεκτήματα που σας προσφέρει ένα επιχειρηματικό blog | Ena Blog
Τα 8 πλεονεκτήματα που σας προσφέρει ένα επιχειρηματικό blog | Ena Blog

Για τους περισσότερους επιχειρηματίες, η ενσωμάτωση ενός blog στον ιστότοπό τους αντιμετωπίζεται σαν κάτι λιγότερο σημαντικό, που μπορεί να υλοποιηθεί σε μακροπρόθεσμο χρονικό διάστημα ή και καθόλου. Όμως, η πραγματικότητα είναι, ότι η σελίδα την οποία τροφοδοτείτε συχνά με αναρτήσεις σχετικές με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τον χαρακτήρα και την πορεία της επιχείρησής σας, μπορεί να αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικό επικοινωνιακό εργαλείο. Ένα εργαλείο το οποίο, αν το χρησιμοποιήσετε σωστά, θα λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά για τη φήμη, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς σας, το δέσιμο με το κοινό σας και, φυσικά, την αύξηση των πωλήσεών σας. Για την καλύτερη κατανόηση της αξίας ενός blog, έχουμε συγκεντρώσει μια σειρά πλεονεκτημάτων που μπορεί μια επιχείρηση να αποκομίσει από τη σωστή λειτουργία μιας τέτοιας σελίδας.

 

1. Αύξηση επισκεψιμότητας στη σελίδα σας

Μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σημαίνει και περισσότερες αλληλεπιδράσεις, μοναδικά κλικς, μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους χρήστες, περισσότερες αναδημοσιεύσεις στα δικά τους κοινωνικά ή άλλα δίκτυα και κυρίως, πιο δυνατό, θετικό «θόρυβο» γύρω από το όνομα, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Σημαίνει, με άλλα λόγια, τη δημιουργία όλων εκείνων των ευνοϊκών συνθηκών, που αναζητά μια επωνυμία για την αύξηση των πωλήσεών της, με ελάχιστο ή μηδενικό κόστος τις περισσότερες φορές. 

 

2. Πιο ουσιαστική και πιο ακριβή ανάλυση του επιχειρηματικού σας αντικειμένου 

Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες σελίδες, που βρίσκονται μέσα στο site σας και στις οποίες υπάρχουν περιορισμοί κυρίως ως προς το μέγεθος των κειμένων που μπορείτε να προσθέτετε, ένα blog έχει τη δυνατότητα να σας απελευθερώσει. Μπορείτε να δώσετε στις αναρτήσεις σας περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες, περισσότερες επεξηγηματικές ή διαφημιστικές εικόνες, πιο ανάλαφρες, απλές ή και χιουμοριστικές λεπτομέρειες και να εξωτερικεύσετε με πιο άμεσο και ευχάριστο τρόπο την επιχειρηματική σας ταυτότητα. Στην ουσία «κερδίζετε» μεγαλύτερο χρόνο προσοχής από το καταναλωτικό κοινό, που θέλει πραγματικά να σας προσέξει – άρα έχει και τα φόντα να γίνει από ηλεκτρονικός επισκέπτης και συνομιλητής σας, ρεαλιστικός σας πελάτης.

 

3. Ενίσχυση του διαλόγου και της σχέσης με το κοινό σας 

Η πραγματική δύναμη ενός blog είναι η άμεση επαφή με το υπάρχον ή το δυνητικό σας πελατολόγιο. Ζητώντας την άποψή του, θέτοντάς του ερωτήματα, κοινοποιώντας ζητήματα που σας απασχολούν σχετικά με την αποδοχή ή όχι των προϊόντων σας, ακόμα και ενεργοποιώντας τα σχόλια στις αναρτήσεις σας, αποκτάτε πρόσβαση σε μια πολύτιμη πηγή αντιδράσεων. Έτσι έχετε την πιο αυθόρμητη και αντικειμενική αντίδραση για τις προωθητικές και τις ευρύτερες επιχειρηματικές σας κινήσεις και ταυτόχρονα, δημιουργείτε πανίσχυρες σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό σας.

 

4. Τόνωση της δημιουργικότητας και της μοναδικότητάς σας, σαν επιχειρηματίας

Διατηρώντας το δικό σας blog, εξοικειώνεστε με τη συμπεριφορά των καταναλωτών σας, ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνετε το δικό σας «δημιουργικό» προφίλ σαν επιχειρηματίας. Κατανοείτε τις προτιμήσεις του κοινού σας και ανακαλύπτετε ποιες ατάκες ή ποιοι τίτλοι σας γίνονται περισσότερο αρεστοί ή αδιάφοροι. Ακόμη και αν δεν γράφετε εσείς το περιεχόμενο, αλλά καθοθηγείτε έναν συνεργάτη σας, έχετε και πάλι, ουσιαστικά αποτελέσματα στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητά σας. 

 

5. Βελτίωση αποτελεσμάτων SEO

Με την προσθήκη ενός blog, αυτό που επιτυγχάνετε είναι η σελίδα σας να αρχίσει να «καταγράφεται» άμεσα από τις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες σας ανεβάζουν σε ψηλότερες θέσεις. Μια χρήσιμη συμβουλή είναι να βρείτε τις λέξεις – κλειδιά της κατηγορίας σας και να τις χρησιμοποιείτε στις αναρτήσεις σας ως συνοδευτικές της επωνυμίας σας. Με αυτόν τον τρόπο, σταδιακά και ανέξοδα θα ξεκινήσετε να εμφανίζεστε ακόμη και στα πρώτα αποτελέσματα της αρχικής σελίδας της Google. 

 

6. Γρήγορη και δωρεάν διαφήμιση 

Δείτε το blog σαν ένα κανάλι επικοινωνίας, που η μόνη διαφήμιση που προβάλλεται είναι της επιχείρησής σας. Φροντίστε να προβάλλετε θέματα που ενδιαφέρουν ή πληροφορούν τον κόσμο, αλλά που αναφέρονται και στις προσφορές σας. Επιπλέον, τονίστε τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών σας και καταγράψτε τα στο blog. Σκεφθείτε απλά το πλεονέκτημα του να έχετε ένα κανάλι στο οποίο η διαφήμισή σας παίζει 24 ώρες το 24ωρο, εντελώς δωρεάν και στο χρονικό διάστημα που επιθυμείτε, σε σχέση με μία συμβατική διαφήμιση που διαρκεί μόνο ελάχιστα δευτερόλεπτα και επιπλέον, κοστίζει.

 

7. Δυναμική προβολή στα Social Media 

To blog είναι το σημείο που γίνεστε μια μεγάλη παρέα με τον κόσμο που σας παρακολουθεί. Η νέα σας παρέα αντλεί ενδιαφέρουσες αναρτήσεις από εσάς, τις ακολουθεί και τις μοιράζεται με φίλους της στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Έτσι, η επωνυμία σας αρχίζει να εμφανίζεται ολοένα σε περισσότερες σελίδες καταναλωτών, διευρύνοντας τη σχέση σας μαζί τους και επεκτείνοντας τα όρια της κοινότητας στην οποία συμμετέχετε. Το αποτέλεσμα είναι, ό,τι με μια απλή, δημιουργική και ενδιαφέρουσα ανάρτησή σας αυξάνετε το δυνητικό πελατολόγιό σας, καθώς και τις πιθανότητες αύξησης των πωλήσεών σας και το κυριότερο, με μηδενικό κόστος.

 

8. Προσωπική προβολή και ενίσχυση της «μοναδικής πρότασης πώλησης»

Πέρα από τα στοχευμένα οφέλη που έχετε σαν επιχειρηματίας, με τη σωστή χρήση του blog ενισχύετε και την προσωπική σας προβολή. Η επωνυμία σας παύει να είναι ένα απρόσωπο λογότυπο, συνδέεται άμεσα με την ταυτότητά σας και ενισχύει την υπόστασή σας μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Οι καταναλωτές βλέπουν ένα πρόσωπο πίσω από το brand, ανταποκρίνοται πιο εύκολα στα μηνύματα και τις ιδέες σας, γεγονός που αποτελεί εφαλτήριο της κινητοποίησής τους και οδηγεί σταδιακά στην άνοδο των πωλήσεών σας.