Η ηλεκτρονική απάντηση ενός ξενοδοχείου στις προκλήσεις του φετινού καλοκαιριού

Η ηλεκτρονική απάντηση ενός ξενοδοχείου στις προκλήσεις του φετινού καλοκαιριού | Ena Blog
Η ηλεκτρονική απάντηση ενός ξενοδοχείου στις προκλήσεις του φετινού καλοκαιριού | Ena Blog

Το φετινό καλοκαίρι, όπως όλοι γνωρίζουμε, παρουσιάζει μια σειρά από ιδιαιτερότητες λόγω της πρόσφατης πανδημίας. Αυτές οι συνθήκες, που επιβάλλουν συγκεκριμένα πρωτόκολλα φιλοξενίας των επισκεπτών μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης και απαιτούν συγκεκριμένους τρόπους εξυπηρέτησης, συνθέτουν ένα ειδικό περιβάλλον επικοινωνίας. 

Ειδικά, για τον τομέα της ηλεκτρονικής προβολής της τουριστικής και ξενοδοχειακής επιχείρησής σας, έχουμε συγκεντρώσει μια σειρά από προτάσεις, με τις οποίες μπορείτε να καταφέρετε να αυξήσετε τη δημοτικότητά σας και φυσικά να κάνετε ακόμα πιο αισθητή και υπολογίσιμη την ψηφιακή σας παρουσία.  

 

Αξιοποιήστε τις εξειδικευμένες υπηρεσίες της Google

Σίγουρα, από την στιγμή που έχετε δημιουργήσει τον δικό σας ιστότοπο και έχετε προχωρήσει σε διαδικτυακές ενέργειες προβολής, «υπάρχετε» στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Μπορείτε να επισκεφθείτε είτε εσείς, αν είστε εξοικειωμένοι, είτε ο εξειδικευμένος συνεργάτης σας, την ενότητα «Κέντρο Βοήθειας» στην οποία έχουν προστεθεί «Υπηρεσίες και Υποστήριξη κατά την περίοδο του Covid-19». Εκεί θα βρείτε μια σειρά από προσθήκες και βελτιστοποιήσεις, που μπορείτε να κάνετε, τόσο στον ιστότοπό σας, όσο και στις διαφημίσεις σας, ώστε να ενημερώσετε με ακρίβεια και ταχύτητα τους πελάτες σας για το καθεστώς λειτουργίας, τα μέτρα που έχετε πάρει ή τις αλλαγές που έχετε κάνει στην επιχείρησή σας, για να προσφέρετε στους πελάτες σας μια ασφαλή και ακίνδυνη διαμονή. Παράλληλα, θα βρείτε εναλλακτικές μεθόδους, εργαλεία και προτεινόμενες εφαρμογές, για να δημιουργήσετε ψηφιακά μενού, ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμών και άλλων ανέπαφων συναλλαγών. Ό,τι από αυτά επιλέξετε να υλοποιήσετε, θα εμφανιστούν αυτόματα στους χρήστες της Google, διευκολύνοντάς τους να σας ανιχνεύσουν, να σας ξεχωρίσουν μεταξύ των ανταγωνιστών σας και φυσικά να σας επιλέξουν ως τον τελικό, φετινό, καλοκαιρινό προορισμό τους. 

 

Εμπλουτίστε τις επικοινωνιακές ενέργειές σας με όλους τους διαθέσιμους τρόπους

Αυτό το καλοκαίρι θα πρέπει να κινηθείτε πιο ελεύθερα από μια αυστηρά πλαισιωμένη στρατηγική επικοινωνίας. Μπορεί για κάποιους από εσάς να «δούλευαν» άριστα οι αναρτήσεις εικόνων της επιχείρησής σας στα social media ή για κάποιους άλλους το email marketing σε μια υπάρχουσα βάση δεδομένων, όμως οι ιδιαιτερότητες αυτής της τουριστικής περιόδου επιβάλλουν να αξιοποιήσετε περισσότερους τρόπους επικοινωνίας και φυσικά επιπλέον κανάλια προβολής. Δημιουργήστε, για παράδειγμα, τα δικά σας ειδικά πακέτα προσφορών, που συνδυάζουν δυο από τις υπηρεσίες σας (π.χ. spa και διαμονή ή restaurant και beach bar) χωρίς επιπλέον χρέωση και προβάλετέ τις στον ιστότοπο, αλλά και σε διαφημίσεις στη Google. Συνεργαστείτε με chefs και ανθρώπους που ασχολούνται με την τέχνη και βρίσκονται στην περιοχής σας  και κάντε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο μικρών καλοκαιρινών – γαστρονομικών, μουσικών και εικαστικών event, που θα προσκαλέσουν ένα  διαφορετικό κοινό να σας γνωρίσει, ακόμα και μέσω των ιστοτόπων των συνεργατών σας. Δημιουργήστε προγράμματα επιβράβευσης, που θα ανταμείβουν τους επισκέπτες σας για την προτίμησή τους με ξαφνικές προσφορές και εκπτώσεις, που θα τους οδηγήσουν να παρατείνουν τη διαμονή τους σε εσάς ή να επιλέξουν και μια δεύτερη περίοδο διαμονής μέσα στο ίδιο καλοκαίρι. Σκεφθείτε δημιουργικά και πελατοκεντρικά τις προσφορές και τα πακέτα που ετοιμάζετε, αναπτύξτε τη σχέση σας και με άλλη κατηγορία πελατών σας και εκμεταλλευθείτε όλες τις διεξόδους ηλεκτρονικής επικοινωνίας. 

 

Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας, δίνοντάς τους τον πρώτο λόγο

Τόσο το blog στον ιστότοπό σας, όσο και οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, παρέχουν τη δυνατότητα άμεσης και σε πραγματικό χρόνο επικοινωνίας με το κοινό σας. Ανατροφοδοτήστε αυτήν την επικοινωνία, δίνοντας τον πρώτο λόγο στους πελάτες σας. Ρωτήστε τους, τι μπορεί να τους απασχολεί σχετικά με το ταξίδι στη χώρα μας, τη διαμονή τους σε ένα ελληνικό ξενοδοχείο, τι τους άρεσε ή ενδεχόμενως, τι θα ήθελαν να αλλάξει στη δική σας επιχείρηση. Από την μια θα έχετε τη δυνατότητα να απαντήσετε εύστοχα και εντός θέματος και να επικοινωνήσετε τις κινήσεις, που έχετε κάνει σχετικά με αυτά που τους απασχολούν, μέσω των άρθρων και των αναρτήσεών σας. Από την άλλη, θα έχετε την ευκαιρία να εξωτερικεύσετε το προφίλ μιας σκεπτόμενης, υγιούς και εξελισσόμενης επιχείρησης, που αφουγκράζεται τον πελάτη της, του δίνει προτεραιότητα και δημιουργεί υπηρεσίες με εκείνον στο επίκεντρο. Ή αλλιώς… θα έχετε καταφέρει μια ιδανική διαφήμιση, με μηδενικό κόστος και εκατοντάδες πολλαπλούς παραλήπτες.