Ο Χειμερινός τουρισμός και πώς να εκμεταλλευτείτε τα οφέλη του

Ο Χειμερινός τουρισμός και πώς να εκμεταλλευτείτε τα οφέλη του | Ena Blog
Ο Χειμερινός τουρισμός και πώς να εκμεταλλευτείτε τα οφέλη του | Ena Blog

Ανεξάρτητα από το ύφος και τον χαρακτήρα της, κάθε επιχείρηση μπορεί να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο στο πεδίο του χειμερινού τουρισμού.

Κυρίως, γιατί το προφίλ των ανθρώπων που επιλέγουν να κάνουν διακοπές τη χειμερινή περίοδο, δεν είναι, αποκλειστικά, λάτρεις των χειμερινών σπορ. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να βρίσκεστε κοντά σε ένα μέρος που εξυπηρετεί τέτοιου είδους δραστηριότητες, για να επωφεληθείτε οικονομικά.

 

Πολλοί από τους χειμερινούς τουρίστες, είναι πιθανό να ανήκουν σε κάποια από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • Λάτρεις της κουλτούρας και των ελληνικών πολιτιστικών μνημείων, οι οποίοι έρχονται για να δουν όσα περισσότερα μπορούν και φυσικά να εξυπηρετηθούν από τις επιχειρήσεις εστίασης και φιλοξενίας που είναι κοντά σε αυτά.
  • Οικογένειες από χώρες του νοτίου ημισφαιρίου, που τώρα έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν μια από τις πιο όμορφες ευρωπαϊκές χώρες, την Ελλάδα, για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
  • Οπαδοί του εναλλακτικού τουρισμού, της φύσης αλλά και της ήρεμης ελληνικής παραλίας, η οποία λόγω του ήπιου μεσογειακού χειμώνα προσφέρεται και αυτήν την περίοδο.
  • Στελέχη επιχειρήσεων από την Ευρώπη και τη Β. Αμερική, οι οποίοι βρίσκονται στη χώρα μας για πάρουν μέρος σε συνέδρια και εκθέσεις που διοργανώνονται στην Ελλάδα.
  • Ζευγάρια ηλικίας 45+ που συνήθως ανήκουν στη μέση ή ανώτερη οικονομική κατάσταση.

 

Όλοι αυτοί οι άνθρωποι, τους οποίους με μια ματιά μπορείτε να τους διακρίνετε να περνούν έξω από το κατάστημά σας, μπορούν να γίνουν πελάτες σας και να αποτελέσουν άλλη μια πηγή εσόδων κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών.

 

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι μπορείτε κι εσείς να πάρετε μέρος από τη συγκεκριμένη «τουριστική πίτα» και να βγείτε κερδισμένοι από:

  • Επιπλέον έσοδα από ανθρώπους υψηλότερου εισοδήματος σε σχέση με αυτούς που μας επισκέπτονται το καλοκαίρι.
  • Γνωριμία με διαφορετικές κουλτούρες καταναλωτών και συλλογή χρήσιμων συμπερασμάτων για τη βελτίωση και την αναβάθμιση των προϊόντων και υπηρεσιών σας
  • Δημιουργία σχέσεων εκτίμησης και εμπιστοσύνης με ανθρώπους με κοινωνικό κύκλο από άλλες χώρες, στον οποίο θα διαφημίσουν την ποιότητα της εξυπηρέτησής σας και φυσικά την εμπορική επωνυμία σας.
  • Πολύτιμα συμπεράσματα γύρω από το επιχειρηματικό σας αντικείμενο, μέσα από την επαφή σας με εκπροσώπους της παγκόσμιας αγοράς, και όλο αυτό με μηδενικό κόστος.
  • Ανταλλαγή απόψεων, και γιατί όχι δημιουργία σχέσεων, με νέο καταναλωτικό κοινό το οποίο μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης θα σας προβάλει σε ένα ευρύτερο πληθυσμό δυνητικών πελατών από όλο τον κόσμο.

 

Αυτό που, λοιπόν, χρειάζεται να κάνετε για να διατηρήσετε την ετοιμότητά σας, είναι να «φρεσκάρετε» τα αγγλικά σας και να εξοπλιστείτε με το το πιο διάσημο και ευανάγνωστο «καλωσήρθες».