Οδικός Τουρισμός: Τι χρειάζεται να γνωρίζει μια επιχείρηση;

Οδικός Τουρισμός: Τι χρειάζεται να γνωρίζει μια επιχείρηση | Ena Blog
Οδικός Τουρισμός: Τι χρειάζεται να γνωρίζει μια επιχείρηση | Ena Blog

Με τα νέα δεδομένα που έχει επιφέρει η πανδημία του Covid-19, αρκετοί θα είναι οι άνθρωποι από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που θα επιλέξουν το δικό τους όχημα για να επισκεφτούν τους καλοκαιρινούς προορισμούς τους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την άνοδο του λεγόμενου «Οδικού Τουρισμού».

Εμείς, συγκεντρώσαμε κάποια χαρακτηριστικά αυτού του είδους τουρισμού, τα οποία μπορούν σας βοηθήσουν, ώστε να σχηματίσετε μια καλή εικόνα για το προφίλ των ανθρώπων, που επιλέγουν αυτού του είδους τις εξορμήσεις.

 

Παρέχει υψηλό επίπεδο υγειονομικής ασφάλειας

Οι τουρίστες που μετακινούνται με το αυτοκίνητό τους, είτε ως ζευγάρι είτε ως οικογένεια, έχουν το πλεονέκτημα να μην έρχονται σε επαφή με άλλο κόσμο που επίσης χρησιμοποιούν μέσα, όπως ΚΤΕΛ ή πούλμαν, πλοία και αεροπλάνα. Άρα έχουν λιγότερες πιθανότητες, να προσβληθούν από τον ιό του Covid-19 και να τον μεταφέρουν είτε στο προσωπικό σας είτε στους υπόλοιπους επισκέπτες σας. Έτσι, αποτελούν μια ασφαλέστερη υγειονομικά πηγή πελατών.

 

Περιλαμβάνει επισκέπτες πολλαπλών προορισμών

Η ευχέρεια μετακίνησης, που έχουν λόγω της χρήσης του δικού τους μέσου τους, τους προσφέρει την άνεση να μπορούν να ορίζουν κάθε φορά περισσότερους από έναν προορισμούς, ακόμα και αρκετά μακριά από την επιχείρησή σας. Παράλληλα, τους χαρακτηρίζει η ευελιξία καθώς μπορούν να αλλάξουν εύκολα την ημερομηνία άφιξης ή αναχώρησής τους, αφού δεν δεσμεύονται από ακριβά εισιτήρια και τον κίνδυνο να χάσουν μέρος των χρημάτων τους. Η απάντηση από την πλευρά σας μπορεί να είναι το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και η παροχή πληροφοριών, όπως προσβάσιμα σημεία πολιτιστικού, ψυχαγωγικού, οικολογικού και θαλάσσιου τουρισμού και αναψυχής, καθώς και την απόστασή τους. Να θυμάστε πάντα, ότι οι περισσότεροι οδικοί τουρίστες ψάχνουν το ορμητήριό τους, στο οποίο θα επιστρέφουν σε όλη τη διάρκεια των διακοπών τους, ενώ περιφέρονται για να γνωρίσουν την περιοχή.

 

Δεν χαρακτηρίζεται από εποχικά όρια

Η ποιότητα των κεντρικών οδικών αξόνων της χώρας μας δίνει στους ανθρώπους, που μετακινούνται για διακοπές  με το Ι.Χ. τους, τη δυνατότητα να επισκεφθούν ένα μέρος ή μια επιχείρηση που τους «κέρδισε» και εκτός της κύριας καλοκαιρινής περιόδου. Οπότε, καλό είναι να κρατάτε ψηλά το επίπεδο των υπηρεσιών σας, ακόμα και για μια σύντομη επίσκεψη ή μονοήμερη διανυκτέρευσή τους, γιατί ενδεχόμενα στους μήνες που θα ακολουθήσουν αυτό το ιδιότυπο φετινό καλοκαίρι, θα τους ξαναδείτε. 

 

Είναι ισχυρά εξαρτημένος από το αυτοκίνητο

Ας μην ξεχνάμε, ότι αυτό είναι το μόνο μέσο μετακίνησης για όλους αυτούς τους επισκέπτες. Οπότε είναι λογικό, να ενδιαφέρονται και για τις σχετικές επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά σας και μπορούν να συμβάλουν στη χρηστικότητα και την άριστη λειτουργία αυτού του μέσου. Μπορεί να σας ακούγεται περιττό, αλλά η πληροφορία στην περιγραφή της επιχείρησή σας ή των ανέσεών σας, ότι βρίσκεστε σε απόσταση 1 χλμ. π.χ. από ένα πρατήριο καυσίμων, ένα συνεργείο ή ένα πλυντήριο αυτοκινήτων, για αυτήν τη μερίδα ανθρώπων, είναι σημαντική. Και φυσικά μην ξεχνάτε, όπου υπάρχει περιγραφή της επιχείρησης ή των ανέσεών της, να αναφέρετε τη διαθεσιμότητα και το είδος του χώρου στάθμευσης, που έχετε ή του ιδιωτικού πάρκινγκ, με το οποίο συνεργάζεστε. 

 

Εξαρτάται από εσάς για μια καλύτερη εμπειρία

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ υπολογίζεται ότι 1 στους 3 ταξιδιώτες που επισκέπτεται τη χώρα μας έρχεται με το αυτοκίνητό του. Ο κύριος όγκος των τουριστών πέρα από τους Έλληνες προέρχεται από χώρες όπως Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τουρκία, Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία, ενώ στο πρόσφατο παρελθόν (το 2018) η «μόδα» των οδικών διακοπών έφερε και ένα μεγάλο αριθμό Γερμανών και Γάλλων τουριστών σε περιοχές όπως η Πελοπόννησος, η Στερεά Ελλάδα, η Ήπειρος και η Μακεδονία. Αξίζει όμως να σημειωθεί και η ανάγκη της τακτικής επικοινωνίας σας με τους ανθρώπους αυτούς. Ο λόγος; Τα περισσότερα μέρη, που θέλουν να επισκεφθούν, τα έχουν δει μόνο σε φωτογραφίες και τα έχουν σημειώσει στο χάρτη ή το GPS τους. Οπότε καλό θα είναι, να τους ενημερώνετε, όντας και γνώστης της ευρύτερης περιοχής σας, για την αντικειμενική κατάσταση του οδικού δικτύου, τη φυσική  ασφάλεια της επιλογής τους, το επίπεδο των ανέσεων, που θα συναντήσουν αλλά και τις εναλλακτικές επιλογές, που έχουν στη διάθεσή τους. Η ανάδειξή σας σε πολύτιμο σύμβουλο και σύμμαχό τους στο να χαρούν τις διακοπές τους, θα αποτελέσει, πέρα από την επιβράβευση της εμπιστοσύνης τους και, το εφαλτήριο να μιλήσουν – ακόμα και κατά την παραμονή τους, μέσω των social media – στους συμπατριώτες τους, για εσάς.