Η γιορτή του Πάσχα πλησιάζει και οι επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει να γεμίζουν τα ράφια τους με παραδοσιακά πασχαλινά προϊόντα. Εστιατόρια, ξενοδοχεία και εμπορικά καταστήματα τροφίμων αξιοποιούν αυτήν την περίοδο για να διαφημίσουν τις προσφορές τους, να προσελκύσουν παλιούς και νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Εμείς, σε αυτό το άρθρο, έχουμε οργανώσει τέσσερις τρόπους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη των social media ώστε να προωθήσετε τα προϊόντα σας και να ξεχωρίσετε!
#1: Οργανώστε το καθημερινό κυνήγι του Πασχαλινού Αυγού
Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε την κίνηση στις σελίδες και τα προφίλ σας στα social media είναι να οργανώσετε ένα διαγωνισμό με θέμα το κυνήγι του Πασχαλινού αυγού. Αυτήν την ιδέα μπορείτε να τη δοκιμάσετε καταρχήν, με ψηφιακά αυγά, τα οποία θα κρύψετε σε διάφορα μέρη της ιστοσελίδας σας ενώ θα προσκαλέσετε τους πελάτες να τα ψάξουν. Οι πελάτες που θα τα βρουν πρώτοι θα κερδίσουν επιπλέον εκπτώσεις ή δώρα με τις αγορές τους, ενώ εσείς θα αυξήσετε την κίνηση στη σελίδα σας.
Εάν θέλετε να δοκιμάσετε αυτήν την ιδέα στο κατάστημά σας, προτείνουμε να κρύψετε διάφορα πλαστικά αυγά με διασκεδαστικά δώρα, προσφορές και εκπτώσεις στα ράφια σας ή σε άλλα μέρη. Όποιος πελάτης βρίσκει ένα τέτοιο αυγό, θα επιβραβεύεται με το δώρο που περιέχει.
Με αυτόν τον τρόπο, θα προσελκύσετε περισσότερους πελάτες καθημερινά τόσο στα διαδικτυακά σας κανάλια όσο και στο φυσικό σας κατάστημα, θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας και θα προσφέρετε μια απόλυτα διασκεδαστική εμπειρία.
#2: Αγκαλιάστε το πνεύμα του Πάσχα στις σελίδες σας
Το Πάσχα είναι μια γιορτή στενά συνδεδεμένη με την Άνοιξη και γι’ αυτό η χρωματική μας διάθεση αλλάζει. Η ζήτηση για ζωηρά και παστέλ χρώματα (κόκκινο, πορτοκαλί, ροζ, γαλάζιο κ.λπ.) είναι μεγάλη, γι’αυτό αδράξτε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη των χρωμάτων και στα προφίλ σας στα social media.
Μπορείτε, επιπλέον, να χρησιμοποιήσετε πολύχρωμες φωτογραφίες προφίλ και ψηφιακές κάρτες ώστε να εμπνεύσετε τους πελάτες σας και να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Παίξτε με παραδοσιακά μοτίβα όπως είναι τα πασχαλινά αυγά, τα λαγουδάκια ή τα πολύχρωμα λουλούδια, καθώς αυτά θα δώσουν τον κατάλληλο τόνο στις σελίδες σας, ενώ παράλληλα θα υπενθυμίσουν στους πελάτες σας ότι η γιορτή του Πάσχα πλησιάζει και ότι θα πρέπει να αρχίσουν να προετοιμάζονται για τις πασχαλινές αγορές και εξόδους τους.
#3: Προωθήστε τα γλυκά … δώρα
Τα καλάθια με τα σοκολατένια αυγά και τα τσουρέκια είναι το δώρο που κάνει τη γιορτή του Πάσχα τόσο συναρπαστική. Περίπου το 90% των ανθρώπων που γιορτάζουν το Πάσχα αγοράζουν γλυκά για τους αγαπημένους τους. Γι’αυτό η γιορτή αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις τροφίμων να προωθήσουν προσφορές και εκπτώσεις σε αυτά τα εποχιακά τρόφιμα.
Μπορείτε, λοιπόν, να συγκεντρώσετε τέτοια προϊόντα σε μεγάλες συσκευασίες και καλάθια και να τα προωθήσετε στις σελίδες και τα προφίλ σας στα social media με ελκυστικές φωτογραφίες και φράσεις – κλειδιά όπως, “Πασχαλινή Έκπτωση”, “Πασχαλινή προσφορά”, “οικονομική συσκευασία” κ.λπ.
Θυμηθείτε να εμπλουτίσετε τις δημοσιεύσεις σας με το logo και τα στοιχεία της επιχείρησής σας.
#4: Οργανώστε έναν διαγωνισμό Πασχαλινής selfie φωτογραφίας
Προσκαλέσετε το κοινό σας να συμμετέχει σε έναν διαγωνισμό selfie φωτογραφίας με θέμα το Πάσχα!
Αυτός είναι ένας εύκολος και διασκεδαστικός τρόπος για να αυξήσετε την κίνηση στις σελίδες και τα προφίλ σας στα social media και να προσελκύσετε περισσότερους καταναλωτές στην επιχείρηση σας.
Δημιουργήστε μοναδικά hashtags με λέξεις κλειδιά όπως #easter_selfie #easter_photo #easter_contest και διαφημίστε τον διαγωνισμό σας σε όλα τα διαδικτυακά σας κανάλια.
Ως έπαθλο, μπορείτε να προσφέρετε ένα δωρεάν γεύμα, ένα καλάθι με πασχαλινά προϊόντα, μια λαμπάδα ή έναν λούτρινο λαγό με σοκολάτες.