Μικρά μυστικά για να γίνει η επιχείρησή σας το επίκεντρο των φετινών Αποκριών

Μικρά μυστικά για να γίνει η επιχείρησή σας το επίκεντρο των φετινών Αποκριών | Ena Blog
Μικρά μυστικά για να γίνει η επιχείρησή σας το επίκεντρο των φετινών Αποκριών | Ena Blog

Απόκριες για την πλειοψηφία των καταναλωτών σημαίνει διασκέδαση, πάρτυ και φυσικά ευκαιρία για περισσότερες εξόδους. Για το σύνολο όμως των επιχειρήσεων μεταφράζεται σε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία, για να ενισχύσουν τόσο τις πωλήσεις των προϊόντων τους, όσο και την επισκεψιμότητά τους, μετά την αναμενόμενη «γαλήνη» των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Για να γίνει βέβαια αυτό, χρειάζεται και οι ίδιες οι επιχειρήσεις να «μπουν» στο πνεύμα των ημερών, να αποκτήσουν μια αποκριάτικη «διάθεση», η οποία θα αποτελέσει μια ελκυστική πρόσκληση για να τις προτιμήσει το κοινό τους. Εμείς σας παραθέτουμε κάποια μικρά μυστικά για να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας στην αποκριάτικη διάθεση και να προσελκύσετε τους πελάτες σας. 

 

Συμβουλή 1: Διακοσμήστε το κατάστημά σας με τα προϊόντα σας σε πρώτο πλάνο 

Τα διακοσμητικά υλικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι πολλά και διάφορα. Διακοσμητικές γιρλάντες, χαρτοπόλεμος, κομφετί, σερπαντίνες, μάσκες, σπρέι και πολλές άλλες επιλογές βρίσκονται στη διάθεσή σας για να μεταμορφώσουν αποκριάτικα τον χώρο σας. Φροντίστε η διακόσμηση να γίνει με σύνεση και με διακριτικό τρόπο. Αν η επιχείρησή σας είναι κατάστημα ή αλυσίδα λιανικής, να θυμάστε πάντα ότι ο στόχος της διακόσμησής σας είναι να αναδεικνύει τα προϊόντα σας, να τα φέρνει σε πρώτο πλάνο στα ράφια τους και όχι να τα καλύπτει, κάνοντας τους διαδρόμους σας να θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο μετά από ένα πολυήμερο και εξαντλητικό πάρτυ!

 

Συμβουλή 2: Επιλέξτε το «ντύσιμο» του μαγαζιού σας, μένοντας προσηλωμένοι σε ένα concept 

Σε περίπτωση που διαθέτετε επιχείρηση εστίασης, μπορείτε να μεταφέρετε μια πολύ ραφιναρισμένη εικόνα στους πελάτες σας, διακοσμώντας το μαγαζί σας με ένα ενιαίο concept. Για παράδειγμα, εάν διαλέξετε το μυστηριακό ενετικό καρναβάλι με τις αναγεννησιακές μάσκες, σαν βασικό στοιχείο διακόσμησης, καλό θα είναι να αποφύγετε ακραίες προσθήκες, όπως κολοκύθες τύπου Halloween ή λατινοαμερικάνικες λεπτομέρειες από τις πολύχρωμες παρελάσεις του Ρίο ή τη μεξικάνικη «γιορτή των νεκρών». Η υπερβολή γενικά κουράζει, ενώ η καλαισθησία και η αφαιρετικότητα είναι έννοιες που ηρεμούν τον πελάτη, τον γοητεύουν και τον κερδίζουν.

 

Συμβουλή 3: Ομαδοποιήστε επιλεγμένα προϊόντα σε αποκριάτικα πακέτα προσφορών

Η συγκεκριμένη περίοδος, από τις καταβολές της, έχει τον χαρακτήρα «ανοιχτής» και κοινωνικής γιορτής, όπου οι άνθρωποι ενώνονται σε ομάδες και διασκεδάζουν μαζί. Υιοθετήστε αυτήν τη συνήθεια, ομαδοποιώντας επιλεγμένα προϊόντα σας σε αποκριάτικα πακέτα προσφορών. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνετε τους πελάτες σας, που είναι καλεσμένοι σε κάποιο πάρτι, να αγοράσουν περισσότερα και καταλληλότερα πράγματα, να εκτιμήσουν τις ιδέες σας, να σας επισκεφτούν ξανά και να γίνουν πιστοί πελάτες σας και μετά το τέλος της αποκριάτικης περιόδου. 

 

Συμβουλή 4: Δημιουργήστε έναν online αποκριάτικο διαγωνισμό για να προωθήσετε τη σελίδα σας

Kατά τη διάρκεια της αποκριάτικης περιόδου, η αυξημένη κίνηση στα δίκτυα και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης σας προσφέρει μια πολύ καλή ευκαιρία να προσελκύσετε πελάτες στα δικά σας Social Media και στην ιστοσελίδα σας. Διοργανώστε για τους πελάτες σας αποκριάτικους online διαγωνισμούς που απαιτούν μόνο τη συμμετοχή ή το σχόλιό τους, κληρώστε θεματικά δώρα, ωθήστε τους να διασκεδάσουν μαζί σας, γνωρίζοντας καλύτερα την επωνυμία, το ύφος και τον χαρακτήρα της επιχείρησής σας και κυρίως τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Παρουσιάστε επίκαιρα δώρα, εκπτώσεις και ειδικές προσφορές για τους τακτικούς ή τους πιο πρόσφατους πελάτες, που σας εμπιστεύτηκαν και θέστε τις βάσεις για την αύξηση του πελατολογίου σας μέσα στους επόμενους μήνες.

 

Συμβουλή 5: Διοργανώστε μουσικές βραδιές και εκδηλώσεις θεματικού χαρακτήρα 

Η συγκεκριμένη γιορτή σημαίνει κέφι, χαρά, ανεμελιά και πολλή μουσική. Αν λοιπόν, η επιχείρησή σας είναι κέντρο εστίασης, εστιατόριο, ταβέρνα, bistro, μεζεδοπωλείο, τσιπουράδικο, τότε οι μουσικές βραδιές και οι εκδηλώσεις θεματικού χαρακτήρα είναι μια σημαντική κίνηση που θα πρέπει να σκεφτείτε να διοργανώσετε. Θα σας βοηθήσει να εκπληρώσετε τις προτιμήσεις των πελατών σας και της ευρύτερης διάθεσης των ημερών, ενώ θα διαφοροποιηθεί σαν ύφος και σαν προορισμός από τους ανταγωνιστές σας, που επιμένουν στην κλασική -παντός καιρού- παρουσία τους και εικόνα τους στην αγορά.

 

Συμβουλή 6: Επιμεληθείτε το μενού της αποκριάτικης διασκέδασης με παραδοσιακό φαγητό 

Κάθε εβδομάδα του Τριωδίου έχει διαφορετική γευστική ταυτότητα, που αξίζει να την λάβετε υπόψη σας και να προσαρμόσετε ανάλογα τις προτάσεις σας. H δημιουργία ενός ειδικού μενού με προτάσεις κατάλληλες για τις αποκριάτικες ενότητες ή ακόμα και με παραδοσιακές νοστιμιές από τις πατρίδες των πιο μεγάλων εκδηλώσεων της χώρας μας (πιάτα της Αχαΐας για το Πατρινό Καρναβάλι, της Θράκης για το Καρναβάλι της Ξάνθης κ.ά.), είναι κινήσεις που αιφνιδιάζουν θετικά τους πελάτες σας και υπενθυμίζουν την ποιότητά σας με επίκαιρο και ευχάριστο τρόπο. Το ίδιο φυσικά ισχύει και εάν η επιχείρησή σας είναι καφέ – μπαρ. Ροφήματα, κοκτέιλ και συνδυασμοί ποτών με ονόματα εμπνευσμένα από τα highlights και τα έθιμα των Αποκριών, είναι προτάσεις που τραβάνε αμέσως τα βλέμματα αλλά και τις προτιμήσεις των ανθρώπων που θα βρεθούν στο μαγαζί σας για τη μικρή ή μεγάλη γιορτινή τους έξοδο.