Όλοι γνωρίζουμε ότι η κάβα σε μια επιχείρηση λιανικής αποτελεί σταθερό σταθμό για τους καταναλωτές, ακόμα και για τις περιστασιακές αγορές τους, πέρα από τις ειδικές περιστάσεις που απαιτούν αγορά αλκοόλ (party, γενέθλια, γιορτές κ.ά.). Πώς, όμως, μπορείτε να διατηρείτε σταθερό το ενδιαφέρον τους για τις προμήθειές τους όλη τη χρονιά και να ανατροφοδοτείτε το ενδιαφέρον τους με προτάσεις και δυνατότητες που δίνουν πρόσθετη αξία στην επωνυμία σας;
Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα μπορούν να δώσουν 3 μικρές συμβουλές που, αξιοποιώντας τις, μπορείτε να αποτελείτε το βασικό σταθμό για κάθε πελάτη της περιοχής σας κάθε φορά που χρειάζεται να αγοράσει ένα ποτό.
Η ποικιλία των επιλογών μαγνητίζει και κεντρίζει
Όπως αναζητάτε τρόπους ώστε η επιχείρηση σας να παρουσιάζεται πληθωρική σε όλα τα προϊόντα της, το ίδιο χρειάζεται να κάνετε και για τα ποτά σας, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο γιατί η κατηγορία αυτών των προϊόντων στη χώρα μας παρουσιάζει πολλές εναλλακτικές και διαρκή δυναμική. Από τις πιο γνωστές μάρκες ποτών έως τις πιο σπάνιες και δυσεύρετες στη χώρα μας, τις ελληνικές ποικιλίες κρασιών που έχουν αναγνωριστεί παγκόσμια έως τους διάσημους εκπροσώπους οινικών πατρίδων του εξωτερικού, σε Ευρώπη και Αμερική, τα περισσότερα μέλη της οικογένειας των μπίτερ, τα γνωστά και άγνωστα λικέρ και αποστάγματα, καθώς και τα απαραίτητα συνοδευτικά του αλκοόλ, όπως ξηροί καρποί, σνακ, αποξηραμένα φρούτα, συνθέσεις και καλάθια δώρων, ο κόσμος που ανοίγεται μπροστά σας είναι ανεξάντλητος και απεριόριστος. Οδηγός σε αυτόν είναι, φυσικά, οι γνώσεις σας, η έρευνά σας, οι συνεργασίες με εταιρείες προμηθευτών και αντιπροσώπων, αλλά και η ενημέρωσή σας για τις νέες τάσεις στο αλκοόλ. Χαρακτηριστικά, μπορούμε να αναφερθούμε:
- Στην ολοένα μεγαλύτερη ζήτηση για κοκτέιλ και τα υλικά παρασκευής τους.
- Στην αναγέννηση των τα RTDs (έτοιμα για κατανάλωση ελαφρά αλκοολούχα μίγματα).
- Στην εντυπωσιακή άνοδο στις προτιμήσεις του κοινού το ρούμι, που μεταφράζεται σε τακτική αναζήτηση αυτών των σχετικών ετικετών.
Για τις βασικές προμήθειες για τη δημιουργία cocktails, σε προνομιακή τιμή, μπορείτε να εμπιστευτείτε τον κατάλογό μας, αλλά και για τον πιο πλήρη εξοπλισμό της κάβας σας οι τακτικές προσφορές και τα έντυπά μας, σας προσφέρουν πολλές συμφέρουσες περιπτώσεις για είστε μέσα στις εξελίξεις και στο επίκεντρο της εμπιστοσύνης των πελατών σας.
Επιπλέον πληροφορίες και value for money προτάσεις, δημιουργούν ισχυρούς δεσμούς
Έχοντας στα χέρια σας μια πληθώρα προτάσεων για τους καταναλωτές σας, στη συνέχεια, μπορείτε να σχεδιάσετε μια ελκυστική τιμολογιακή πολιτική. Σημαντικό ρόλο σε αυτήν έχουν οι προσφορές σας. Για την επιτυχημένη δημιουργία τους, μπορείτε να ανατρέξετε στα στατιστικά στοιχεία των πωλήσεων. Εκεί θα δείτε ποια είναι τα ποτά που διακινούνται περισσότερο ανά μήνα και εποχή και ποια όχι και έτσι, θα μπορέσετε να ενισχύσετε την προώθησή τους. Για παράδειγμα, στον τομέα των κρασιών, η παράθεση πιο αναλυτικών πληροφοριών και στοιχείων που ενδιαφέρουν τον καταναλωτή, είτε στο ράφι είτε στην έντυπη ή ηλεκτρονική διαφήμισή σας, πάντα βοηθάει. Έτσι, πέρα από την τιμή, οι φιάλες σας ή μια επιλεγμένη σειρά, θα μπορούσαν να συνοδεύονται από λίγα λόγια που αφορούν:
- Τι είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει (ιδιαιτερότητα-μοναδικότητα)
- Τις γεύσεις με τις οποίες μπορεί να συνδυαστεί (κρέας, θαλασσινά, απεριτίφ)
- Την ιστορία της ποικιλίας από την οποία προέρχεται (καταβολές-προέλευση)
Έτσι, βοηθάτε τον πελάτη σας στην τελική επιλογή του, διευκολύνοντας τις προσφορές σας να μετατραπούν σε πραγματικές αγορές. Στον τομέα των κρασιών, μια πληθώρα επιλογών αλλά και ενδιαφέρουσες προτάσεις συνοδευτικών νοστιμιών, μπορείτε να βρείτε στο εκπτωτικό φυλλάδιό μας στην ενότητα Ημέρες Κρασιού στην ΕNA FOOD, με επώνυμες ετικέτες σε ξεχωριστές τιμές που θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε προσφορές που το κοινό σας δεν θα θέλει να χάσει.
Θεματικά αφιερώματα που γεφυρώνουν τις αποστάσεις των καταναλωτών με την ενότητα των ποτών σας
Για την εξειδικευμένη κατηγορία μιας επιχείρησης κάβας, μια εκδήλωση γευσιγνωσίας αποτελούσε μια αποτελεσματική ενέργεια για να συστήσει στους πελάτες της ποτά που μόλις είχαν αφιχθεί στην ελληνική αγορά, αλλά ακόμα και για να αναθερμάνει το ενδιαφέρον τους για προϊόντα που είχαν ξεχαστεί στο κελάρι ή την αποθήκη της. Πώς, όμως, αυτή η κίνηση μπορεί να μεταφραστεί και στη δική σας επιχείρηση λιανικής; Απλά, δημιουργώντας θεματικά αφιερώματα που «στρέφουν» την προσοχή των πελατών σας στο σημείο του καταστήματος σας με τα ποτά. Μπορείτε να αντλήσετε έμπνευση από διεθνή ή τοπικά φεστιβάλ αλλά και εποχιακές περιστάσεις. Για παράδειγμα, στη διάρκεια του γερμανικού Oktoberfest, μπορείτε να συμμετέχετε κι εσείς στη γιορτή με το δικό σας μικρό αφιέρωμα σε ζύθους εισαγωγής σε προνομιακές τιμές για τους φανατικούς του είδους. Επιπλέον εμπνεύσεις μπορείτε να αντλήσετε από τα αντίστοιχα φεστιβάλ ουίσκι της Σκωτίας τον Μάρτιο, τις πρώτες κυκλοφορίες των ετήσιων σοδειών μετά τον τρύγο και τη ζύμωση στα τέλη του φθινοπώρου, αλλά και τα σχετικά δρώμενα με το ρούμι, την τεκίλα και το λικέρ, που λαμβάνουν χώρα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Σηματοδοτώντας το κατάστημά σας με τη σχετική εορταστική σήμανση, προωθώντας τα αφιερώματά σας στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά σας δίκτυα, καθώς και στις όποιες άλλες διαφημιστικές ενέργειες προγραμματίζετε, μπορείτε να πετύχετε:
- Να δημιουργήσετε πρωτότυπες προσκλήσεις στο κοινό σας για να σας επισκεφθεί.
- Να μιλήσετε στοχευμένα στις προτιμήσεις του και τα ενδιαφέροντά του.
- Να προκαλέσετε το ενδιαφέρον του και για άλλες κατηγορίες ποτών πέρα της αγαπημένης του.
- Να γεφυρώσετε την απόσταση μεταξύ σας, χωρίς να χρειαστεί να ρισκάρετε με την παραβίαση των κοινωνικών αποστάσεων.