Όπως όλοι γνωρίζουμε ο Νοέμβριος φέρνει για τις περισσότερες επιχειρήσεις τη μεγάλη εμπορική γιορτή της Black Friday και της επακόλουθης Cyber Monday. Μια περίοδος που έχει αναδειχθεί σε θεσμό και στη χώρα μας, για τον οποίο ήδη στο #askENA blog έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενα άρθρα μας. Συγκεκριμένα, έχουμε επικεντρωθεί στην ευκαιρία που προσφέρει για έμπρακτο και πετυχημένο εποχικό marketing, στους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε προς όφελός σας αυτήν την περίοδο, στο πώς μπορείτε να προετοιμάσετε το e-shop σας, αλλά και για τις ενέργειες που μπορείτε να κάνετε στα κοινωνικά σας δίκτυα και την ηλεκτρονική σας αλληλογραφία. Μια σειρά προτάσεων, δηλαδή, που εφαρμόζονται από την πλειοψηφία των επιχειρήσεων όλων των κλάδων σε συνδυασμό με την ευρύτερη επικοινωνία τους. Πώς όμως μια μικρή επιχείρηση, όπως ένα mini market, μπορεί να δηλώσει την παρουσία του με δυναμισμό και ενδιαφέροντα τρόπο σε αυτό το εμπορικό δρώμενο και να αποκτήσει απήχηση, επισκεψιμότητα και φυσικά κέρδος; Εφαρμόστε τις ακόλουθες 4 απλές ενέργειες που χωρίς ιδιαίτερο κόπο και κόστος θα σας βοηθήσουν να επωφεληθείτε από τις ευκαιρίες που ανοίγει η μέρα αυτή. Για περισσότερους συνδυασμούς προϊόντων εμπνευστείτε από τους καταλόγους μας που παρουσιάζονται στο τέλος του άρθρου.
Δημιουργία πακέτων προσφορών για στοχευμένες πωλήσεις:
Η εμπορική γιορτή της Black Friday θα λάβει χώρα στις 25 Νοεμβρίου, την τελευταία, δηλαδή, Παρασκευή του μήνα. Με βάσει τις προμήθειές σας, μπορείτε να προχωρήσετε στη δημιουργία πακέτων προσφορών που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών σας αλλά και θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε δελεαστικά πακέτα που θα προσφέρουν ένα σύνολο προϊόντων σε προαποφασισμένη τελική τιμή προσφοράς. Θα επικοινωνήσετε έτσι πως αντιλαμβάνεστε τη σημασία που έχει για τους πελάτες σας αυτή η περίοδος ως προς τις οικονομικές αλλά και ποιοτικές αγορές. Παράλληλα, θα ενισχύσετε την εμπιστοσύνη προς την επωνυμία σας, καθώς θα τους προσφέρετε σημαντικές διεξόδους και εναλλακτικές με ανταγωνιστικές τιμές και προνομιακά πακέτα προσφορών. Δημιουργήστε λίστες με τα προϊόντα που, βάσει καταναλωτικής συμπεριφοράς, θα ήθελαν να δουν σε καλύτερη τιμή από εσάς και συνδυάστε τα σε πακέτα προσφορών. Μια μικρή συμβουλή που θα ισχυροποιήσει τη δυναμική αυτής της στρατηγικής καθώς και την τελική αποδοχή των πακέτων σας από τον κύκλο των πελατών σας είναι να χρησιμοποιήσετε στις επικοινωνιακές σας ενέργειες τα κατάλληλα μηνύματα. Χρησιμοποιήστε τίτλους που μιλάνε κατευθείαν στις ανάγκες των πελατών όπως για παράδειγμα «Τα ψώνια του Σαββατοκύριακου σε τιμές Black Friday» και συμπεριλάβετε προϊόντα που γνωρίζετε ότι έχουν απήχηση όπως φρέσκο γάλα, δημητριακά, φέτες τυρί και ζαμπόν και ψωμί του τοστ. Κάποιο είδος αναψυκτικού αλλά και απογευματινά σνακ όπως γιαούρτι, έτοιμα γλυκάκια ή κέικ. Συμπληρώστε με κάποιο καθαριστικό προϊόν σπιτιού και ένα είδος προσωπικής φροντίδας όπως αφρόλουτρο.
Χρήση των σωστών hashtags στη μεγάλη γιορτή της Black Friday:
Είναι σημαντικό για κάθε κίνηση που σχεδιάζετε να λάβετε υπόψη σας ότι ζούμε σε μια εποχή στην οποία η ψηφιακή αναζήτηση είναι η πρώτη κίνηση των καταναλωτών για τις αγορές τους. Κάτι που είναι ακόμα πιο έντονο σε ημέρες που οι προσφορές πολλαπλασιάζονται και δημιουργούν αμέτρητους πόλους έλξης για αυτούς. Ο τρόπος ανίχνευσης και αναζήτησης τους στηρίζεται, τόσο στα κοινωνικά δίκτυα όσο και στο ευρύτερο διαδίκτυο, στη χρήση των κωδικών ονομασιών που θα φέρουν μπροστά στην οθόνη τους όλο το φάσμα των προσφορών που λαμβάνουν χώρα σε πραγματικό χρόνο. Οπότε κάθε σας ανάρτηση που σχετίζεται με τις προσφορές σας, στις ημέρες πριν και κυρίως κατά τη διάρκεια του τετραημέρου αυτού, χρειάζεται η προσθήκη των κωδικών αυτών λέξεων, ευρέως γνωστών ως hashtags, όπως:
#BlackFriday
#BlackFriday2022
#Sale
#BlackFridaySale
#BlackFridayDeals
Με την προσθήκη αυτών θα διευκολύνεται την ανιχνευσιμότητα των κινήσεων και των αναρτήσεών σας από το κοινό. Το πιο ενδιαφέρον φυσικά σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ακόμα και εάν δεν έχετε ετοιμάσει κάποια έκτακτη προσφορά ή ειδική εμπορική κίνηση για αυτήν την περίοδο, συνδέοντας έτσι την αναζήτηση των χρηστών με τη σταθερή τιμολογιακή και εκπτωτική εμπορική πολιτική σας.
Προσφορά ανά ώρα και ανατροφοδότηση του καταναλωτικού ενδιαφέροντος:
Μια σειρά δοκιμασμένων τακτικών marketing για τις εν λόγω ημέρες είναι αυτές που καλλιεργούν την αίσθηση της «επείγουσας αγοράς». Το πιο κλασσικό παράδειγμα από αυτές είναι η αντίστροφη μέτρηση που εφαρμόζεται κατά κόρον από την πλειοψηφία των εμπορικών κλάδων. Εσείς, ως ιδιοκτήτης όμως mini market, μπορείτε να επιλέξετε ως στρατηγική τις έκτακτες προσφορές ανά ώρα και ανά διαφορετική κατηγορία ειδών. Με αυτόν τον τρόπο θα προκαλέσετε τακτική ανατροφοδότηση του ενδιαφέροντος του κοινού σας και με προσεκτικό προγραμματισμό θα αξιοποιήσετε τα χρονικά διαστήματα χαμηλής επισκεψιμότητας. Το περιεχόμενο των ωριαίων προσφορών σας μπορεί να «χωρέσει» μια ευρεία σειρά εμπορικών πολιτικών. Μπορεί, για παράδειγμα να είναι ένα σημαντικό ποσοστό έκπτωσης, μια προσφορά 1+1 δώρο, η παροχή μικρών δώρων συνοδευτικά με κάποια αγορά (free gift), ακόμα και μια πιο συνδυαστική κίνηση που ωθεί σε μεγαλύτερες αγορές και μεγαλύτερο κέδρος για τον πελάτη σας, π.χ. με αγορές άνω των 50€ 15% έκπτωση, κ.ο.κ.
Τα καταστήματα EΝΑ Food C&C σταθερά δίπλα σας σε αυτή τη παγκόσμια γιορτή του εμπορίου, με μοναδικές τιμές για τις επιχειρήσεις mini market, που θα βρείτε στο 15ήμερο έντυπο μας, στον κατάλογο με τα αποκλειστικής διάθεσης προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καθώς και στην ενότητα με τις εβδομαδιαίες προσφορές μας.