4 απλοί τρόποι για να προσελκύσετε νέους πελάτες

4 απλοί τρόποι για να προσελκύσετε νέους πελάτες | Ena Blog
4 απλοί τρόποι για να προσελκύσετε νέους πελάτες | Ena Blog

Η αύξηση του πελατολογίου αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέες αλλά και οι εδραιωμένες επιχειρήσεις, καθώς πολλές φορές η πώληση ποιοτικών προϊόντων ή υπηρεσιών δεν είναι αρκετή. Σε αυτό το άρθρο, λοιπόν, σας προτείνουμε 4 απλούς τρόπους για να βρείτε πελάτες… αλλά και να τους διατηρήσετε!

#1: Διάδοση του Brand

Το κλειδί για την επιτυχημένη διαφήμιση της επιχείρησής σας είναι η δημιουργία προωθητικών εκστρατειών οι οποίες θα σας αποφέρουν περισσότερα από αυτά που θα δαπανήσετε. Για να γίνει αυτό, η διαφημιστική καμπάνια που θα εφαρμόσετε χρειάζεται να έχει τα εξής 3 συστατικά:

  • Μια δυνατή ιστορία: Οι καλύτερες διαφημίσεις αφηγούνται μια συναρπαστική ιστορία με την οποία οι πελάτες μπορούν να ταυτιστούν. Πάρτε, για παράδειγμα, την διαφημιστική καμπάνια της Nike “Just Do It”. Πρωτοεμφανίστηκε το 1991 ως ένα μέσο εμψύχωσης των γυναικών που ασχολούνταν με τον αθλητισμό. Στη συνέχεια, η Nike επωφελήθηκε από το ολοένα αυξανόμενο κίνημα βελτίωσης της φυσικής κατάστασης και, ακόμη και σήμερα, με τις ιστορίες της εμπνέει εκατομμύρια ανθρώπους να υπερβούν τα όρια τους.
  • Ένα απλό μήνυμα: Όσο πιο απλό είναι το μήνυμα που προωθείτε, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα το θυμούνται. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, το γνωστό σε όλους: “Γιατί σας αξίζει”. Είναι ένα απλό μήνυμα που έχει, όμως, εντυπωθεί στην μνήμη πολλών καταναλωτών και είναι πια το σήμα κατατεθέν της L’Oreal.
  • Ένα ισχυρό εμπορικό σήμα (logo): Μια διαφήμιση δεν θα είναι επιτυχημένη αν δεν διαθέτει ένα ισχυρό εμπορικό σήμα. Το καλύτερο παράδειγμα γι’αυτό είναι το δαγκωμένο μήλο της Apple σε συνδυασμό με την πρόσκληση “Get a mac”.

#2: Συστάσεις

 Οι συστάσεις δεν είναι απλά ένας οικονομικός τρόπος για να αποκτήσετε νέους πελάτες αλλά και ένας τρόπος που σας εγγυάται ότι, οι νέοι πελάτες που θα έρθουν σε εσάς θα μείνουν σε εσάς.

Επιπλέον, έρευνες έχουν δείξει ότι, οι συστημένοι πελάτες τείνουν να αγοράζουν περισσότερα από μια επιχείρηση με την πάροδο του χρόνου ενώ με τη σειρά τους συστήνουν την επιχείρηση και σε άλλους.

Για να ενθαρρύνετε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας να συστήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας χρειάζεται να τους προσφέρετε μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, την οποία θα θελήσουν να μοιραστούν. Ακόμα, μπορείτε να διευκολύνετε αυτή τη διαδικασία, ενεργοποιώντας τις διαδικτυακές κριτικές στα προφίλ σας στα social media και διοργανώνοντας διαγωνισμούς όπου οι συμμετέχοντες θα προσκαλούν φίλους τους στις σελίδες σας.

#3: Στρατηγικές συμμαχίες

 Οι στρατηγικές συμμαχίες είναι συμφωνίες συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων που ανήκουν σε μη ανταγωνιστικούς κλάδους. Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα ψητοπωλείο και θέλετε να εμπλουτίσετε το μενού σας με φρέσκα γλυκά μπορείτε να συνεργαστείτε με ένα ζαχαροπλαστείο που βρίσκεται στην ίδια περιοχή. Μια τέτοια συμμαχία όχι μόνο θα αυξήσει το πελατολόγιό σας αλλά και θα σας επιτρέψει:

  • Να προσφέρετε στους πελάτες σας μια πολύ μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων.
  • Να μειώσετε τα έξοδα για την προώθηση της επιχείρησης σας, αφού η επιχείρηση με την οποία θα συνεργάζεστε θα κάνει επίσης προώθηση των προϊόντων σας.
  • Να έχετε πρόσβαση σε περισσότερη γνώση και εμπειρία καθώς θα συνεργάζεστε με περισσότερους ανθρώπους για έναν κοινό σκοπό.

#4: Δημιουργία e-shop

 Οι πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι το 67% των σύγχρονων καταναλωτών προτιμά τις διαδικτυακές αγορές για λόγους εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων. Η δημιουργία, λοιπόν, ενός διαδικτυακού καταστήματος θα σας επιτρέψει να έχετε πρόσβαση σε ένα ευρύτερο κοινό καταναλωτών που αναζητά να κάνει τις αγορές του online ή που λόγω απόστασης δεν μπορεί να επισκεφτεί το φυσικό σας κατάστημα.