5 στρατηγικές διατήρησης πελατών που μπορείτε να εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας

5 στρατηγικές διατήρησης πελατών που μπορείτε να εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας | Ena Blog
5 στρατηγικές διατήρησης πελατών που μπορείτε να εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας | Ena Blog

Όλοι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων γνωρίζουν ότι η διατήρηση πελατών είναι σημαντική. Το ερώτημα είναι: Πόσο σημαντική; Έρευνες έχουν δείξει, ότι η προσέλκυση ενός νέου πελάτη κοστίζει σε μια επιχείρηση 5 φορές περισσότερο από ότι η διατήρηση ενός παλιού πελάτη της. Ωστόσο, οι περισσότερες επιχειρήσεις εξακολουθούν να επενδύουν σε στρατηγικές προσέλκυσης νέου πελατολογίου παραβλέποντας την αναγκαιότητα για τη διατήρηση του υπάρχοντος.

Γι’αυτό το λόγο, εμείς ψάξαμε και βρήκαμε τις 5 καλύτερες στρατηγικές διατήρησης πελατών που χρησιμοποιούνται από κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως και σας τις παρουσιάζουμε σε αυτό το άρθρο.

 

#1 Επιβραβεύστε τις θετικές κριτικές των πελατών

Αρκετές εταιρείες στην Αμερική επιβραβεύουν όσους πελάτες γράφουν θετικές κριτικές στα social media με ειδικές εκπτώσεις στα προϊόντα τους ή ακόμη και μικρά δώρα όπως ημερολογια με το λογότυπο της εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο, ενθαρρύνουν και άλλους πελάτες να μιλήσουν για την εταιρεία τους, γεγονός που τους μετατρέπει σε “μέσο” προώθησης του brand τους, ενώ την ίδια στιγμή ενισχύει την επαφή μαζί τους. 

 

#2 Κάντε τους πελάτες να νιώσουν ξεχωριστοί

Μια εταιρεία καφέ με παγκόσμια παρουσία έχει γίνει διάσημη για τις κάρτες πιστότητας της (loyalty cards), οι οποίες επιτρέπουν στους αφοσιωμένους πελάτες να λαμβάνουν ειδικά δώρα και προνόμια. Οι κάρτες αυτές είναι εύκολες στη χρήση και λειτουργούν μέσω μιας εφαρμογής για smartphones. Οι κάτοχοι αυτών των καρτών απολαμβάνουν δωρεάν ποτά στα γενέθλιά τους, μπορούν να παραγγέλνουν και να πληρώνουν μέσω του κινητού τους, ενώ έχουν και πρόσβαση σε όλα τα αποκλειστικά events της εταιρείας.

 

#3 Διατηρήστε των ενθουσιασμό των πελατών για τα προϊόντα σας

Μια επιτυχημένη εταιρεία του εξωτερικού φροντίζει να διατηρεί τον ενθουσιασμό των πελατών για τα προϊόντα της μέσω καταλόγων με προσφορές στην ιστοσελίδα της και συχνών δημοσιεύσεων στα social media. Έτσι οι πελάτες επισκέπτονται τακτικά τα διαδικτυακά κανάλια της εταιρείας, προκειμένου να ενημερωθούν για τις επιλογές καθώς και τις προσφορές που είναι διαθέσιμες.

 

#4 Εξοικονομήστε χρόνο στους πελάτες

Μια ευρωπαϊκή εταιρεία διαθέτει μια διαδικτυακή πλατφόρμα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων μέσω της οποίας οι πελάτες της μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις σε εκπροσώπους της εταιρείας σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες. Για την επιχείρηση σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ήδη υπάρχουσες διαδικτυακές εφαρμογές άμεσων μηνυμάτων, όπως είναι το Messenger και το Viber ή ακόμα και να επενδύσετε στη δημιουργία μιας πλατφόρμας Live Chat στην ιστοσελίδα σας. Επιπλέον, μέσω αυτών των εφαρμογών, οι πελάτες σας μπορούν να ενημερώνονται αν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο στο φυσικό κατάστημα, γλιτώνοντας έτσι από άσκοπες μετακινήσεις.

#5 Ενισχύστε την πιστότητα των πελατών στο brand σας 

Παγκοσμίου φήμης εταιρεία αύξησε τα επίπεδα πιστότητας των πελατών της προσφέροντας τους την ευκαιρία να συλλέγουν πόντους επιβράβευσης σε κάθε αγορά. Οι πελάτες που φτάνουν έναν συγκεκριμένο αριθμό πόντων μπορούν να κερδίσουν δωροεπιταγές αλλά και επιπλέον εκπτώσεις, γεγονός που αποτελεί  ακόμη έναν λόγο για να παραμείνουν πιστοί στο brand της εταιρείας. 

Μπείτε κι εσείς στον κόσμο των προνομίων της «ΕΝΑ PROFIT» δίνοντας επιπλέον αξία στις αγορές σας!