Αυξήστε τις πωλήσεις του εστιατορίου σας προσθέτοντας πρωινό 

Αυξήστε τις πωλήσεις του εστιατορίου σας προσθέτοντας πρωινό | ΕΝΑ Blog
Αυξήστε τις πωλήσεις του εστιατορίου σας προσθέτοντας πρωινό | ΕΝΑ Blog

Το πρωινό είναι ένα από τα γεύματα που οι πελάτες τρώνε συχνότερα εκτός σπιτιού. Αυτές οι πρώτες ώρες είναι οι πιο κερδοφόρες για πολλά καταστήματα εστίασης. Αυτή η συνήθεια του καλού πρωινού φαγητού γίνεται όλο και πιο δημοφιλής εξαιτίας της τάσης προς την υγιεινή διατροφή, καθώς το πρωινό σε ένα εστιατόριο αποτελείται συνήθως από πολλές επιλογές που ανταποκρίνονται σε κάθε είδους διατροφή.   Το να προσθέσετε πρωινό στο μενού σας μπορεί να αποτελέσει μια καλή επιχειρηματική κίνηση και έναν τρόπο αύξησης των πωλήσεων του εστιατορίου σας. Πρόκειται για μια από τις πιο κερδοφόρες υπηρεσίες, καθώς προσελκύει πολλούς πελάτες ενώ τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται έχουν χαμηλότερο κόστος από άλλα, πιο περίτεχνα πιάτα του μενού. Επιπλέον, πρόκειται για ένα γεύμα που είναι πρακτικά απαραίτητο για την πλειονότητα των πελατών, γεγονός που το καθιστά μια συνεχώς αυξανόμενη επιχειρηματική ευκαιρία, σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες που είναι πιο αναλώσιμες. 

Αν σκέφτεστε να συμπεριλάβετε το πρωινό στις υπηρεσίες της επιχείρησής σας, ακολουθούν ορισμένες ιδέες για να εφαρμόσετε αυτή την υπηρεσία με επιτυχία και να εξασφαλίσετε μια σταθερή ροή πελατών από το πρωί, αλλά και να εμπνευστείτε στο πώς να σχεδιάσετε ένα ειδικό μενού πρωινού που αυξάνει τις πωλήσεις του εστιατορίου σας! 

1. Αποκλειστικό μενού πρωινού 

Το πρώτο βήμα θα ήταν να οριστικοποιήσετε ένα αποκλειστικό μενού πρωινού με βάση τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών της περιοχής σας.

  • Μάθετε τι έχει μεγάλη ζήτηση για πρωινό μεταξύ των πελατών στην περιοχή σας.  
  • Προσθέστε επιλογές που μπορούν να προετοιμαστούν και να σερβιριστούν γρήγορα στους πελάτες σας.  
  • Διατηρήστε επιλογές όπου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εποχιακά τρόφιμα  για να διαφοροποιήσετε τις προσφορές σας και να διατηρήσετε το κόστος σε χαμηλά επίπεδα.  
  • Μην το παρακάνετε με πάρα πολλές επιλογές. Κρατήστε ένα σύντομο μενού. Εδώ είναι ο λόγος για τον οποίο τα περιορισμένα μενού λειτουργούν καλύτερα με τους πελάτες.  
  • Αναπτύξτε κάποια signature πιάτα πρωινού με μοναδική γεύση, όπως με την προσθήκη ενός καρυκεύματος που είναι μοναδικό για εσάς ή την περιοχή που βρίσκεστε – αυτά θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε στην αγορά. 

2. Διατηρήστε υγιεινές επιλογές 

Οι άνθρωποι γίνονται όλο και πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με την υγεία και τις διατροφικές τους συνήθειες.  Η προσθήκη πιο υγιεινών επιλογών θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε μια πιο εκτεταμένη πελατειακή βάση. Δεν χρειάζεται να ανανεώσετε ολόκληρο το μενού σας ή να αλλάξετε τα πιάτα που ήδη προσφέρετε. Μπορείτε απλώς να παρέχετε υγιεινές εναλλακτικές λύσεις για ορισμένα συστατικά στα υπάρχοντα πιάτα. Για παράδειγμα, προσφέρετε μια επιλογή πολύσπορου ψωμιού στα σάντουιτς που προσφέρετε. 

3. Προσθέστε πρωινά ροφήματα 

Μπορείτε να συμπεριλάβετε φυσικούς χυμούς φρούτων, νερό καρύδας, smoothies και τσάι από βότανα για το κοινό σας που έχει συνείδηση της υγείας. 

Κάτι που πάντα προσελκύει πελάτες για πρωινό είναι το τσάι και ο καφές. Η παροχή διαφορετικών τύπων καφέ και τσαγιού, καθώς και ποικιλίας γάλακτος στο μενού του πρωινού σας, είναι απαραίτητη. Επομένως, η επένδυση σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων των οικολογικών επιλογών, είναι μια καλή στρατηγική. Αν η επιχείρησή σας δεν θέλει να επενδύσει σε βαριές μηχανές καφέ, μπορείτε να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας να φτιάχνει στιγμιαίο καφέ. Μη φοβηθείτε να κάνετε επίδειξη, τόσο σε επίπεδο σε επίπεδο ποικιλίας  όσο και παρουσίασης . Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στην παρασκευή latte με φιγούρες και σχήματα, καθώς και στην παρασκευή άλλων νόστιμων επιλογών, όπως chai latte, matcha latte ή golden milk turmeric latte που είναι σήμερα πολύ δημοφιλείς.  

Ένας φρεσκοστυμμένος χυμός πορτοκαλιού αποτελεί απαραίτητο μέρος του πρωινού για πολλούς διαφορετικούς πελάτες, ντόπιους αλλά και τουρίστες. Και η προσφορά άλλων φυσικών χυμών φρούτων, μόνοι τους ή σε συνδυασμό, θα σας δώσει επιπλέον πόντους προτίμησης. Για παράδειγμα, ένα smoothie ημέρας, θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των πελατών, καθώς μπορούν να δοκιμάζουν κάτι διαφορετικό κάθε μέρα, ενώ οι πράσινοι χυμοί που περιλαμβάνουν λαχανικά είναι γεμάτοι βιταμίνες για τους πελάτες που εστιάζουν στην υγιεινή διατροφή. 

4. Προσφορά προσαρμοσμένων επιλογών 

Τα μπολ με φρούτα και τα smoothie bowls σας μπορούν να έχουν προσαρμοσμένες επιλογές. Άλλες επιλογές που μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας περιλαμβάνουν τη δημιουργία των δικών τους σάντουιτς πρωινού και την δυνατότητα  επιλογής των πρόσθετων υλικών στην ομελέτα. 

Προωθήστε την υπηρεσία σας 

Η ύπαρξη ενός καλού μενού δεν είναι από μόνη της αρκετή. Πρέπει να προωθήσετε τις αποκλειστικές προσφορές πρωινού σας σε ένα ευρύ κοινό. Δημοσιεύετε τακτικά σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτετε σχετικά με όσα προσφέρετε καθημερινά και ενημερώστε τους πελάτες σας που σας επισκέπτονται τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας για αυτή τη νέα προσθήκη. 

 Περιηγηθείτε στους ηλεκτρονικούς καταλόγους της αλυσίδας καταστημάτων ENA Food C&C καθώς και στο 15νθήμερο φυλλάδιο προσφορών μας  και βρείτε μια ποικιλία υλικών για ένα πλήρες πρωινό μενού σε ειδικές τιμές μόνο για επαγγελματίες.