Η περίοδος των Χριστουγέννων είναι μια πολυάσχολη περίοδος για τους καταναλωτές, με ένα πλήθος εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων να διεκδικούν την προσοχή τους αλλά και με μακροσκελείς λίστες αγορών που πρέπει να καλύψουν. Ως αποτέλεσμα, οτιδήποτε μπορεί να κάνει μια επιχείρηση μικρής λιανικής να τους βοηθήσει να εξοικονομήσουν χρόνο και να προγραμματίσουν πιο αποτελεσματικά τις αγορές τους, εκτιμάται βαθιά από τους πελάτες με αποτέλεσμα να της χαρίσουν την αφοσίωσή τους. Ακολουθούν κάποιες καλές πρακτικές που αν εφαρμοστούν θα προσφέρουν αξία στους πελάτες σας αλλά θα οδηγήσουν και στην αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Η λίστα αγορών της εορταστικής περιόδου
Εδώ, μπορούν να σας βοηθήσουν οι μετρήσεις των καταναλωτικών συνηθειών των πελατών. Μέσα από τις μετρήσεις αυτές μπορείτε να διακρίνετε τις κατηγορίες και τους κωδικούς αποθέματος στο κατάστημα που γίνονται πιο δημοφιλείς κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων του έτους ανά ομάδα πελατών και πώς οι πωλήσεις είναι πιθανό να μετατοπιστούν εξαιτίας του εποχιακού κλίματος. Αν χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά, αυτές οι πληροφορίες μπορούν να δώσουν στους πελάτες κάποιες πολύ απαραίτητες κατευθύνσεις και να τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν λίστες αγορών για να τους υπενθυμίσουν τα απαραίτητα προϊόντα για τις γιορτές που διαφορετικά θα είχαν ξεχάσει. Ξέρετε ποιες σοκολάτες, οινοπνευματώδη ποτά και άλλα προϊόντα είχαν το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων στις 24 Δεκεμβρίου πέρυσι; Συγκεντρώστε μια επιλογή από αυτά τα προϊόντα σε ένα μέρος για να προσφέρετε στους πελάτες σας μια εύκολη εμπειρία αγοράς που θα τους εκπλήξει ευχάριστα.
Οι αγορές της τελευταία στιγμής
Τα Χριστούγεννα πάνε χέρι-χέρι με τις αγορές της τελευταίας στιγμής. Για τους λιανοπωλητές, αυτό αποτελεί και πάλι μια τεράστια ευκαιρία να κάνουν τη ζωή ευκολότερη για τους αγοραστές. Η προτεραιότητα εδώ θα πρέπει να είναι η διευκόλυνση των πελατών που ξαναγύρισαν στο κατάστημα για προϊόντα της τελευταίας στιγμής ή που ξέχασαν κατά τη μεγάλη μέρα των αγορών για τα εορταστικά τους τραπέζια. Με τους πελάτες να συνωστίζονται κατά τη διάρκεια των ημερών πριν τα Χριστούγεννα, κανείς δεν θα απολαύσει την προοπτική να χρειαστεί να μπερδευτεί ξανά με το πλήθος και να περιμένει μεγάλο χρονικό διάστημα στην ουρά για μια μικρή αγορά που ξέχασε. Εδώ, μπορείτε να δημιουργήσετε μια περιοχή εντός του καταστήματος που θα παρέχει μια γρήγορη εμπειρία πληρωμής των ειδών της τελευταίας στιγμής όπου το ταμείο θα εξυπηρετεί ένα πολύ μικρό σύνολο τεμαχίων.
Παρέχοντας στους υπαλλήλους σας την υποστήριξη που χρειάζονται
Τόσο από πλευράς πωλήσεων όσο και από πλευράς εμπειρίας πελάτη, οι υπάλληλοι στο κατάστημα μπορούν να κάνουν τη διαφορά κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. Ωστόσο, η διασφάλιση ότι συμβαίνει αυτό σημαίνει επίσης ότι θα τους υποστηρίξετε με τους σωστούς τρόπους κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, καθώς μπορεί εύκολα να γίνει η πιο αγχωτική περίοδος του χρόνου. Παρέχετε στους υπαλλήλους σας περιλήψεις βασικών πληροφοριών, από τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές επικοινωνίας και τις ανάγκες προτεραιότητας των πελατών έως τα προϊόντα με τις περισσότερες αγορές κάθε εβδομάδα. Ενημερώστε τους για συνοδευτικά που ταιριάζουν με τα κρασιά προς πώληση ώστε να τα προωθούν στους πελάτες σας ή συνοψίστε κάποιες εορταστικές ιδέες πιάτων βασισμένες στα πιο δημοφιλή προϊόντα. Βεβαιωθείτε ότι αισθάνονται υποστήριξη και ότι ανήκουν στην αποστολή να κάνουν την εορταστική περίοδο υπέροχη για όλους. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο θα διασφαλίσετε ότι έχουν όλα όσα χρειάζονται για να είναι ένας εξαιρετικός εκπρόσωπος της στρατηγικής σας, αλλά θα τους βοηθήσετε επίσης να τη ζωντανέψουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Το σχέδιο προώθησης μετά τα πάρτι
Η ηρεμία μετά τις διακοπές μπορεί να είναι μια δύσκολη περίοδος, με τους πελάτες συνήθως να θέλουν να αλλάξουν συνήθειες μετά από μια περίοδο μεγάλης κατανάλωσης φαγητού αλλά και παρατεταμένων δαπανών. Όταν τα πάρτι αρχίσουν να τελειώνουν το πρωί της δεύτερης μέρας του Ιανουαρίου, πολλοί πελάτες θα σκέφτονται τις αγοραστικές τους κινήσεις. Εφαρμόστε σωστές προσφορές που θα σας δώσουν μια σαφή ευκαιρία να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό. Οι πελάτες σας πιθανότατα θα επικεντρωθούν στην υγιεινή διατροφή και σε συνήθειες αποτοξίνωσης. Βοηθήστε τους να ανακαλύψουν τις νέες προτεραιότητές τους και θα σας ανταμείψουν με την εμπιστοσύνη τους.
Βρείτε στα καταστήματα της αλυσίδας ENA Food C&C σε τιμές ειδικά σχεδιασμένες για τους επαγγελματίες της εστίασης μια τεράστια γκάμα προϊόντων και ικανοποιήστε τη ζήτηση των πελατών σας τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά τις γιορτές. Ξεφυλλίστε το 15ήμερο έντυπο μας, επισκεφτείτε τις προσφορές μας, καθώς και στους καταλόγους μας για το Μεζεδοπωλείο και την Ταβέρνα και τα Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας για έμπνευση και ποικιλία.