Πώς να χρησιμοποιήσετε το facebook για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες

Πώς να χρησιμοποιήσετε το facebook για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες | Ena Blog
Πώς να χρησιμοποιήσετε το facebook για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες | Ena Blog

Σε αυτό το άρθρο θα σας αποκαλύψουμε τις καλύτερες τακτικές και τρόπους, ώστε να χρησιμοποιήσετε το Facebook για προωθητικές ενέργειες που θα ενθουσιάσουν το κοινό σας και θα προσελκύσουν νέους πελάτες στο κατάστημά σας.

 

#1: “Ακούστε” προσεκτικά τους καταναλωτές 

Σε κάθε δημοσίευση στο Facebook, υπάρχουν σχόλια από καταναλωτές που μοιράζονται την εμπειρία τους. Είναι σημαντικό να διαβάζετε αυτά τα σχόλια και να τα χρησιμοποιείτε ως σημεία αναφοράς για τις αλλαγές που θα κάνετε στις υπηρεσίες σας.

Για παράδειγμα, εάν κάποιος πελάτης εκφράσει παράπονα για την εξυπηρέτηση που έλαβε ή για κάποιο προϊόν που αγόρασε, τότε είναι απαραίτητο να απαντήσετε με τρόπο που να διορθώνει τα πράγματα, ώστε οι υπόλοιποι καταναλωτές που θα επισκεφθούν τη σελίδα σας να αποκτήσουν καλή εντύπωση για την επιχείρησή σας ώστε να θέλουν να σας επισκεφθούν.

 

#2: Οικοδομήστε μια διαδικτυακή κοινότητα

Δημιουργήστε μια σελίδα στο Facebook και προσκαλέστε τους καταναλωτές να γίνουν μέλη. Αυτός είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να οικοδομήσετε μια διαδικτυακή κοινότητα για την επιχείρησή σας.

Ο στόχος είναι να συμμετέχουν στην ομάδα όσο το δυνατόν περισσότεροι χρήστες του  Facebook, ώστε να μπορείτε να τους ενημερώνετε για τις ειδικές προσφορές, τις εκδηλώσεις ή τις αλλαγές στο μενού και στο περιβάλλον του καταστήματός σας.

Όσο περισσότεροι πελάτες αλληλεπιδρούν μαζί σας στο Facebook, τόσο πιο συχνά θα επιστρέφουν στην επιχείρησή σας.

 

#3: Δημιουργήστε προσφορές στο Facebook

Οι προσφορές στο Facebook είναι ειδικές δημοσιεύσεις που επιτρέπουν στους χρήστες να διεκδικήσουν κάποιο βραβείο, το οποίο στη συνέχεια θα εξαργυρώσουν στην επιχείρησή σας.

Μπορείτε να κάνετε κάποιον διαγωνισμό, όπου οι πελάτες που έρχονται στην επιχείρησή σας θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν κάποιο δώρο ή ένα δωρεάν γεύμα.

Η δημιουργία μιας τέτοιας δημοσίευσης στο Facebook είναι εύκολη. Πρώτα πηγαίνετε στα “Εργαλεία Δημοσίευσης”. Πατήστε “+ Δημιουργία” και στο παράθυρο που θα εμφανιστεί επιλέξτε το εικονίδιο “Προσφορά”.

Στο νέο παράθυρο που θα εμφανιστεί, συμπληρώστε τον τίτλο της προσφοράς, μερικές λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη προσφορά, την ημερομηνία λήξης, μια φωτογραφία και επιλέξτε παρακάτω πού θα μπορούν οι χρήστες να ζητήσουν αυτήν την προσφορά (διαδικτυακά ή στο κατάστημά σας) καθώς και τους όρους και τις προϋποθέσεις. Τέλος, πατήστε “Δημοσίευση” και … είστε έτοιμοι!

 

#4: Παρακολουθήστε τις σελίδες των ανταγωνιστών σας

Η παρακολούθηση των ανταγωνιστικών σελίδων μπορεί να σας παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για το τι προτιμούν οι πελάτες και τι όχι, καθώς και να σας δώσει ιδέες για προσφορές, εκδηλώσεις και άλλους τρόπους προώθησης που δεν είχατε σκεφτεί ως τώρα. Προκειμένου να εξοικονομήσετε χρόνο, μπορείτε να αναλύσετε τη διαδικτυακή κίνηση στις σελίδες των ανταγωνιστών σας με τον παρακάτω τρόπο:

Καταρχήν, ξεκινήστε με την Αναζήτηση στο Facebook. Πληκτρολογήστε “Εστιατόρια/Ψητοπωλεία/Καταστήματα Τροφίμων στην [Τοποθεσία]” και εξετάστε τη λίστα των σελίδων που θα εμφανιστεί, ξεκινώντας με τις σελίδες που έχουν τα περισσότερα “Μου αρέσει” και τις καλύτερες κριτικές.

Όταν επιλέξετε να εμφανίσετε μια συγκεκριμένη σελίδα, εξετάστε τις διαφημιστικές καμπάνιες της συγκεκριμένης επιχείρησης, όπως τις αποκλειστικές προσφορές ή τους διαγωνισμούς. Προσέξτε ιδιαίτερα τί προσφέρουν σε αυτές τις καμπάνιες και εάν οι επισκέπτες ανταποκρίνονται στις προσφορές.

Μην ξεχνάτε ότι, εάν δεν έχετε ιδρύσει μια καλή διαδικτυακή παρουσία και δεν έχετε επενδύσει στην οικοδόμηση ισχυρών διαδικτυακών σχέσεων με τους πελάτες σας, πιθανότατα θα δείτε ελάχιστη απόδοση από τις διαφημιστικές καμπάνιες που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο.

 

Οι πελάτες δεν θα έρθουν στην επιχείρησή σας απλώς και μόνο επειδή τους προσφέρετε κάποιο δώρο. Οπότε, πριν κάνετε το οτιδήποτε, ξεκινήστε την οικοδόμηση της κοινότητάς σας στο Facebook σήμερα κιόλας!