Πώς θα βάλετε «τρίποντο» στις πωλήσεις σας, ενόψει του Εurobasket

Πώς θα βάλετε «τρίποντο» στις πωλήσεις σας, ενόψει του Εurobasket | ENA Blog
Πώς θα βάλετε «τρίποντο» στις πωλήσεις σας, ενόψει του Εurobasket | ENA Blog

Καθώς διανύουμε τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου, μπαίνουμε στην τελική ευθεία για μια σημαντική πανευρωπαϊκή αθλητική διοργάνωση, το Eurobasket 2022. Πώς, όμως, αυτό το γεγονός μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία του mini market σας και την προσπάθειά σας για αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων; Την απάντηση θα βρείτε παρακάτω, καθώς έχουμε προχωρήσει σε μια συνοπτική καταγραφή των τρόπων με τους οποίους μπορείτε να επωφεληθείτε της διοργάνωσης, χωρίς να χρειαστεί να…πάρετε θέση στο παρκέ!

Ένα αθλητικό event, η καλύτερη ευκαιρία για εποχικό marketing: Ένα από τα πιο αποδοτικά εργαλεία που έχετε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας είναι το εποχικό marketing. Αξιοποιώντας επίκαιρα γεγονότα στην επικοινωνία και τις εμπορικές σας κινήσεις μπορείτε να αυξήσετε την αποδοχή αλλά και τις αγορές από τους καταναλωτές που σας γνωρίζουν αλλά και από νέους, που μεταξύ των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων θα επιλέξουν εκείνη που μιλάει κατευθείαν στα ενδιαφέροντά τους. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να προσαρμόσετε ή και να εμπλουτίσετε τις αναρτήσεις σας και το ύφος σας, με στοιχεία οπτικά αλλά και περιεχόμενο που σας συνδέει άμεσα με τη διοργάνωση. Για παράδειγμα, η «Εθνική Ελλάδος Μπάσκετ», το «Eurobasket ΄22» και συναφείς έννοιες, θα είναι μεταξύ των πιο δημοφιλών λέξεων – κλειδιών (hashtag) στις αναζητήσεις των χρηστών του διαδικτύου. Περιλαμβάνοντας αυτές τις λέξεις στην επικοινωνία σας, π.χ. με μια εισαγωγή όπως «Με αφορμή το #Eurobasket προχωράμε στην προσφορά επιλεγμένων  προϊόντων -10%», θα μπορέσετε να εμφανιστείτε σε περισσότερο κόσμο, σε σχέση με το κοινό που θα σας έβλεπε έχοντας κάνει μια τιμολογιακή καθαρά αναφορά. Αντίστοιχα, η προσθήκη στοιχείων του αθλήματος, όπως «το δίχτυ του καλαθιού» ή «η μπάλα της διοργάνωσης», στις σχετικές αναρτήσεις σας θα διευκολύνουν και τη στροφή του βλέμματος του κοινού σας σε εσάς και τις προσφορές σας.  

Το «αθλητικό» καταναλωτικό κοινό και η χωροταξική αναπροσαρμογή του καταστήματος: Ένα ερώτημα που είναι λογικό να σας απασχολεί σχετίζεται με το ποιος είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να διακινηθούν άμεσα τα προϊόντα σας στη διάρκεια αυτών των ημερών. Για να λύσετε αυτήν την απορία, θα χρειαστεί να αναλογιστείτε το περιβάλλον κατανάλωσης που δημιουργείται σε τέτοιες περιπτώσεις. Κατά τη διάρκεια του Eurobasket κυριαρχούν οι συγκεντρώσεις με φίλους και συγγενείς ή με άλλα μέλη της οικογένειας, με ενθουσιώδη παρακολούθηση από όλους συνολικά με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αναψυκτικά, χυμοί και υγιεινά σνακς για τους μικρούς, ελαφριά ποτά ή με υψηλότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ, τσιπς αλλά και πλατώ τυριών ή αλλαντικών, σαντουιτσάκια και άλλες γρήγορες νοστιμιές για τους «μεγάλους» της παρέας. Ένας χάρτης προϊόντων, στα οποία θα επικεντρωθεί η καταναλωτική προτίμηση στη διάρκεια του Eurobasket, ξετυλίγεται μπροστά σας. Αυτό που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να φροντίσετε να είναι και μπροστά στα μάτια των πελατών σας. Προσέξτε, λοιπόν, τόσο τα σημεία πώλησής τους όσο και την εύκολη προσβασιμότητα σε αυτά. Αρκετές φορές, αυτές οι συγκεντρώσεις μπορεί να προκύψουν ξαφνικά, με τους οικοδεσπότες και τις οικοδέσποινες να μην έχουν την άνεση χρόνου να περιηγηθούν στους διαδρόμους ή τα ράφια σας. Θα διευκόλυνε και εσάς – για την πιο ομαλή ροή της επισκεψιμότητας στο mini market σας – αλλά και τους καταναλωτές, η τακτική προώθηση προσφορών σε συσκευασίες οικογενειακές ή και εκπτωτικές, που θα τους λύσουν τα χέρια, αλλά και θα τους οδηγήσουν στην αγορά των προτάσεών σας ενόψει κάποιων ενδεχομένων συνάξεων για τους αγώνες τόσο της Εθνικής μας, όσο και άλλων φαβορί.

Στους αγώνες μπάσκετ, στη μικρή λιανική κερδίζει πάντα ο πιο… εύστοχος (σε ύφος): Χρησιμοποιώντας λέξεις και εκφράσεις που επαναλαμβάνονται στις αναμετρήσεις της διοργάνωσης, «πιάνετε» τον παλμό της σκέψης των καταναλωτών και διευκολύνετε την όποια προγραμματισμένη ή ακόμα και αυθόρμητη αγορά τους. Οι επιλογές από τις ορολογίες του αθλήματος είναι πολλές και ακόμα κι αν δεν έχετε ιδιαίτερη σχέση με το άθλημα, μια σύντομη πλοήγηση στο διαδίκτυο μπορεί να καλύψει κάθε σας κενό γνώσης. Διαλέξτε αθλητικές ατάκες που μπορούν να ενσωματωθούν στα εμπορικά σας μηνύματα, είτε στο φυσικό σας κατάστημα είτε στις ηλεκτρονικές ενέργειες προβολής σας, όπως οι αναρτήσεις στα κοινωνικά μέσα. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνδυάσετε τη γραμμή των 6,25, το όριο για τις βολές των τριών πόντων, με προσφορές σε αυτό το κόστος ή να χρησιμοποιήσετε τον όρο του τεχνικού διαλείμματος, time out, για να προωθήσετε οικογένειες προϊόντων (π.χ. καθαριστικά, είδη περιποίησης κ.ά.) και να μετατρέψετε το ενδιαφέρον του κοινού για το άθλημα σε ενδιαφέρον και για τα προϊόντα σας. 

 Όπως καταλαβαίνετε, μπορείτε να κάνετε απεριόριστες δημιουργικές προτάσεις για τα προϊόντα που οι πελάτες θα βάλουν στα καλάθια τους όσο οι διεθνείς μας «βάζουν» καλάθια στους αντιπάλους τους. «Συμπαίκτης» σας σε αυτήν την προσπάθεια, τα καταστήματα EΝΑ Food C&C με μια πληθώρα επιλογών σε δυνατές προσφορές, τόσο στους «βασικούς παίκτες» της περιόδου, όπως η κάβα, τα τυροκομικά, τα αλλαντικά, τα είδη ψυγείου και τα τυποποιημένα, όσο και σε αυτά που χρειάζεστε για την ανανέωση των προμηθειών σας, όπως τα λαχανικά ή τα μη τρόφιμα. Μπορείτε να προετοιμαστείτε, λοιπόν, γρήγορα και αποτελεσματικά, ξεφυλλίζοντας το έντυπο μας για τη χονδρική, τον κατάλογο μας με τα αποκλειστικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αλλά και βλέποντας τις τακτικές εβδομαδιαίες προσφορές μας.