Χριστουγεννιάτικες συσκευασίες τροφίμων και ποτών: Τι προσελκύει τους πελάτες

Χριστουγεννιάτικες συσκευασίες τροφίμων και ποτών: Τι προσελκύει τους πελάτες | Ena Blog
Χριστουγεννιάτικες συσκευασίες τροφίμων και ποτών: Τι προσελκύει τους πελάτες | Ena Blog

Οι διακοπές των Χριστουγέννων είναι μια γιορτινή εποχή και οι αγαπημένες απολαύσεις των πελατών, σε όμορφες, χριστουγεννιάτικες συσκευασίες τροφίμων, θα γίνουν το επίκεντρο της προσοχής.

Για τις επιχειρήσεις που παράγουν ή/και πωλούν είδη τροφίμων, η σωστή Χριστουγεννιάτικη συσκευασία είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του brand τους. Ο σωστός συνδυασμός μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες, να ενισχύσετε το εορταστικό πνεύμα και, κυρίως, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας!

Για να κάνετε καλή εντύπωση στους πελάτες σας χρειάζεται να εξετάσετε τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζετε τα παρακάτω στοιχεία στο σχεδιασμό των Χριστουγεννιάτικων συσκευασιών σας.

Χρώμα: Τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα χρώματα είναι το κόκκινο, το λευκό και το πράσινο, καθένα από τα οποία έχει ξεχωριστή σημασία. Το κόκκινο αντιπροσωπεύει τον ενθουσιασμό, το πράσινο την απλότητα και το λευκό την αρμονία. Για το λόγο αυτό, χρειάζεται να σκεφτείτε προσεκτικά ποια από τα χρώματα θα χρησιμοποιήσετε τα Χριστούγεννα.

Βιωσιμότητα συσκευασίας: Μια φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία είναι δημοφιλής στους καταναλωτές, ιδιαίτερα μια επαναχρησιμοποιήσιμη συσκευασία την οποία μπορούν να κρατήσουν καθ’όλη τη διάρκεια των γιορτών.

Συλλεκτικότητα: Στην “καρδιά” των Χριστουγέννων οι επιχειρήσεις προσπαθούν να οικοδομήσουν δυνατές σχέσεις με τους πελάτες τους. Οι συσκευασίες που αποτελούν συλλεκτικά αντικείμενα είναι η καλύτερη επιλογή, όπως για παράδειγμα μια σειρά από συλλεκτικές κούπες για τον καφέ, είναι κάτι που σίγουρα θα χαροποιήσει τους πελάτες σας και θα τους δημιουργήσει την επιθυμία να έρθουν ξανά και ξανά μεχρι να συγκεντρώσουν όλη την συλλογή.

Εξατομίκευση: Η προσαρμογή της συσκευασίας σας στις ανάγκες και το προφίλ των πελατών σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε νέους αγοραστές. Για παράδειγμα, τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια ή τα αυτοκόλλητα πάνω στις συσκευασίες φαγητού, με τυπωμένα ονόματα πελατών σας, είναι μια καλή και πρωτότυπη ιδέα για να εφαρμόσετε αυτές τις γιορτές. Μπορείτε, επίσης, να δημιουργήσετε τις δικές σας συσκευασίες προσθέτοντας κάρτες με ευχές, κορδέλες, καραμέλες, μπισκότα και άλλα.

Limited Edition: μία τσάντα πολλαπλών χρήσεων ειδικά σχεδιασμένη, με την αναγραφή του έτους ή με χαρούμενα εορταστικά σχέδια, είναι μια καλή επιλογή για τις εορταστικές συσκευασίες μιας επιχείρησης.

Τα συναισθήματα αποθηκεύονται στην ανθρώπινη μνήμη μέσω εικόνων. Λαμβάνοντας υπόψη αυτή τη πληροφορία, οι θετικές εικόνες που θα δημιουργήσετε στον καταναλωτή κατά την περίοδο των γιορτών, μπορούν να ενισχύσουν τη σχέση του με την επιχείρησή σας. Ακόμη και ο σχεδιασμός μιας όμορφης συσκευασίας, είναι ικανός να συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων.