ENAFOOD Blog ΠΩΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ Μεταφέροντας το γιορτινό κλίμα στο mini market σας

Μεταφέροντας το γιορτινό κλίμα στο mini market σας

Μεταφέροντας το γιορτινό κλίμα στο mini market σας | Ena Blog

Η χριστουγεννιάτικη περίοδος χαρακτηρίζεται από την ευχάριστη διάθεση των καταναλωτών και την τάση για περισσότερες αγορές σε επιχειρήσεις που τους μεταδίδουν την εορταστική ατμόσφαιρα. Και εάν αυτό αφορά μια διαδικασία που μια επιχείρηση εστίασης μπορεί να το πετύχει χωρίς κόπο, για την μικρή λιανική είναι ένα παζλ που καλείται να λύσει κάθε χρονιά. Για όλους εσάς, που δραστηριοποιείστε στον κλάδο και αναρωτιέστε πώς θα καταφέρετε να κάνετε το mini market σας να πλημμυρίσει συναίσθημα και εορταστικό κλίμα, έχουμε συγκεντρώσει μια σειρά μικρών συμβουλών. Κινήσεις απλές κι έξυπνες, που μπορούν να σας βγάλουν από τη δύσκολη θέση και να γοητεύσουν περαστικούς και σταθερούς πελάτες σας. 

1. Το περιτύλιγμα: το σήμα κατατεθέν των Χριστουγέννων:

Χριστούγεννα σημαίνουν δώρα και, δώρα σημαίνουν περιτύλιγμα. Είναι σημαντικό για κάθε σας πελάτη να νιώθει ότι κι εσείς συμμερίζεστε τη χαρά των γιορτών και συμμετέχετε σε αυτήν. Μπορείτε να το πετύχετε απλά προμηθευόμενοι διαφορετικές συσκευασίες για τα προϊόντα σας, τις οποίες θα τις διαθέτετε στη συγκεκριμένη περίοδο των γιορτών. Από τις τσάντες των αγορών έως τα ποτήρια του καφέ, εφόσον προσφέρετε και αυτήν την υπηρεσία, υπάρχουν δεκάδες επιλογές που μεταμορφώνουν έναν καταναλωτή από έναν πελάτη που έκανε τα συνήθη ψώνια του σε ένα mini market, σε έναν άνθρωπο που μόλις βγήκε από ένα κατάστημα που γιορτάζει τα Χριστούγεννα. Ειδικά, για τις συσκευασίες τροφίμων και ποτών μπορείτε να αντλήσετε χρήσιμες πληροφορίες από σχετικό άρθρο της Ena Food, ώστε να επιλέξετε τα μοτίβα, τις αποχρώσεις και τα υλικά κατασκευής που μιλούν ακριβώς στην καρδιά του καταναλωτικού κοινού.

2. Το προσωπικό σας: οι βασικοί καλεσμένοι στη γιορτή σας:

Στην προσπάθειά σας να καλλιεργήσετε ευχάριστο κλίμα και να στήσετε μια γιορτή που θα προσκαλεί τον κόσμο να συμμετέχει, βασικό ρόλο έχει το προσωπικό σας. Αυτοί θα είναι τα πρόσωπα που εκπέμπουν την ευχάριστη διάθεση και τα θετικά συναισθήματα, είτε φορούν κάτι χριστουγεννιάτικο, π.χ. το σκουφάκι του Άγιου Βασίλη ή τα υφασμάτινα κερατάκια του Ρούντολφ, είτε απλά με την ανοιχτόκαρδη και χαρούμενη παρουσία τους δίπλα σε μικρούς και μεγάλους που μπαίνουν στο κατάστημά σας. Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να πετύχετε να γίνουν πρωταγωνιστές οι εργαζόμενοί σας είναι πολλοί. Χρήσιμες πληροφορίες μπορείτε να πάρετε από προηγούμενη δημοσίευσή μας, ώστε να δημιουργήσετε ένα ανεπανάληπτο, εορταστικό κλίμα για το προσωπικό σας και μια ελκυστική ατμόσφαιρα και για τους πελάτες σας.

3. Τα Χριστούγεννα απαιτούν τη δική τους ζεστή γωνιά:

Κάθε τέτοια περίοδος, για τους καταναλωτές μεταφράζεται σε προγραμματισμένες αλλά και έκτακτες ή της τελευταίας στιγμής αγορές για συγκεκριμένα προϊόντα. Εσείς μπορείτε να τους διευκολύνετε και να αποδείξετε έμπρακτα ότι τους καταλαβαίνετε, δημιουργώντας συγκεκριμένες σημεία – χριστουγεννιάτικες γωνιές – για αυτά τα είδη. Όπως για παράδειγμα ένα stand που εύχεται με το μήνυμα «Γλυκά Χριστούγεννα» και περιλαμβάνει τις λιχουδιές που καταναλώνονται αυτές τις ημέρες, όπως μελομακάρονα, κουραμπιέδες, σοκολάτες και σοκολατάκια κ.ά. Αντίστοιχα, αν έχετε παλαιωμένα ουίσκι στην κάβα σας, μπορείτε να τα σημαδοτήσετε με τον χαρακτηρισμό «Δώρα με πολλά χρόνια για… χρόνια πολλά», ενώ για πρώτες ύλες εκτός ψυγείου, όπως είναι το αλεύρι, τα ζυμαρικά, οι ξηροί καρποί, ένας τίτλος «Μαγειρεύοντας… Χριστούγεννα» θα οδηγήσει κατευθείαν τους πελάτες σας στην επιλογή αυτού που χρειάζονται ή αυτών που θέλουν για την έμπνευση που μόλις τους δώσατε. Φυσικά, όλα αυτά τα είδη μπορείτε να τα βρείτε σε μοναδικές και αποκλειστικές τιμές στο τρέχον και εορταστικό εκπτωτικό μας έντυπο, αυξάνοντας τα περιθώρια κέρδους σας αλλά και τις ιδέες για να δώσετε το χώρο στα Χριστούγεννα να πλημμυρίσουν το μαγαζί σας. 

4. Κάθε κέρασμα προσφέρει χαρά και δημιουργεί δυνατές εντυπώσεις:

Όταν αυτή η περίοδος χαρακτηρίζεται από ανταλλαγή δώρων και ευχάριστες εκπλήξεις, εσείς δεν μπορείτε παρά να συμβαδίσετε με αυτήν την ατμόσφαιρα. Κυρίως γιατί η προσφορά δώρων αποτελεί μια χειρονομία που αιφνιδιάζει θετικά, γεφυρώνει τις αποστάσεις, ενδυναμώνει παλιές σχέσεις και, φυσικά, δημιουργεί νέες. Έτσι, κι εσείς μπορείτε να επιλέξετε τη δική σας κίνηση μεταξύ μια πληθώρας επιλογών. Ενδεικτικά, μπορούμε να αναφερθούμε σε:

  • Προσφορά δωροκάρτας ή εκπτωτικών κουπονιών για επόμενες αγορές στους πελάτες σας:

Ένα έξυπνο και πρακτικό δώρο για τους πελάτες που σας επισκέπτονται αλλά και μια καλή κίνηση για να τους προσκαλέσετε για επαναληπτικές αγορές στις μέρες που ακολουθούν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Ορίζοντας ένα συγκεκριμένο ποσό για την παροχή αυτών των μικρών δώρων, τις ημερομηνίες ισχύς τους, καθώς και τα είδη/προϊόντα που αφορούν, μπορείτε να τονώσετε τις πωλήσεις σας και να διατηρήσετε την καλή ροή πελατών στο κατάστημά σας. Από την άλλη, η ανταμοιβή κάθε πελάτη προκαλεί εκτίμηση και εμπιστοσύνη, ενισχύοντας τη δημοτικότητα της επωνυμίας σας. Για να προωθήσετε αυτές σας τις ενέργειες, έχετε διάφορες εναλλακτικές , για τις οποίες μπορείτε να ενημερωθείτε σε σχετικό μας αφιέρωμα.

  • Μία μικρή πρόποση μαζί με τους πελάτες σας, μια μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό:

Αν θέλετε να διαφοροποιηθείτε από το επαγγελματικό περιβάλλον σας, δεν χρειάζεται να κάνετε ιδιαίτερα μαθήματα marketing. Ακόμα κι ένα αυθόρμητο και ειλικρινές κέρασμα, πάντα τηρώντας τους κανόνες υγιεινής λόγω της πανδημίας, όπως ατομικά και μιας χρήσης ποτήρια, μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Για παράδειγμα, ετοιμάστε το δικό σας χριστουγεννιάτικο ζεστό ρόφημα, ακολουθώντας την κατάλληλη συνταγή, και δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας για μια επιπλέον – και δωρεάν – απόλαυση κατά τις αγορές τους. Κάντε μαζί τους την πρόποση για τις γιορτές και τη χρονιά που έρχεται και επιτρέψτε τους να νιώσουν κι αυτοί μέρος της γιορτής που ετοιμάσατε. Εναλλακτικά, μικρές συσκευασίες γλυκισμάτων ή ατομικές σοκολάτες, δώρο με κάθε αγορά τους, θα προσφέρουν μια ακόμα πιο γλυκιά διάσταση στη σχέση τους με την επιχείρησή σας. Οι παραπάνω περιπτώσεις είναι ενδεικτικές, καθώς μια περιήγηση στις προσφορές μας μπορεί να σας γεμίσει με περισσότερες εμπνεύσεις, ακόμα πιο ταιριαστές στο προφίλ που έχετε δημιουργήσει. 

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ