Είναι δεδομένο ότι οι άνθρωποι όλων των ηλικιών αγαπούν τα ταξίδια. Ωστόσο, από γενιά σε γενιά, ο τρόπος με τον οποίο παίρνουν αποφάσεις και ο τρόπος που επιθυμούν να ταξιδεύουν διαφέρει. Όσα περισσότερα μάθετε γύρω απο τις προτιμήσεις κάθε γενιάς τόσο ευκολότερα θα μπορέσετε να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας και να προσελκύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει με επιτυχία. Μελετήστε τις παρακάτω συμβουλές για να δημιουργήσετε εμπειρίες που θα ελκύσουν και θα ικανοποιήσουν τους ταξιδιώτες από κάθε γενιά.
Η γενιάς Ζ ως ταξιδιώτες
Οι ταξιδιώτες της γενιάς Ζ γεννήθηκαν περίπου μεταξύ του 1997 και του 2012. Αποκαλούνται επίσης Gen Z ή Gen Zers και θεωρούνται η επόμενη γενιά ταξιδιωτών στον τομέα της φιλοξενίας. Μπορεί να μην έχουν πολλά χρήματα για να ξοδέψουν σε πολυτελείς διακοπές, αλλά είναι πολύ πιθανό να επιστρέψουν σε προορισμούς που τους προσφέρουν αξία. Τους αρέσει επίσης να εξερευνούν νέους προορισμούς και η τεχνολογία παίζει μεγάλο ρόλο στον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουν αυτά τα μέρη και κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι.
Πώς να διαμορφώσετε τις εμπειρίες των ξενοδοχείων ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες της γενιάς Z
1. Δημιουργία ενός πλήρως ψηφιοποιημένου ταξιδιού για τους επισκέπτες
Οι ταξιδιώτες της γενιάς Gen Z αγαπούν τις ψηφιοποιημένες εμπειρίες. Φροντίστε ο ιστότοπό σας να ανταποκρίνεται στα κινητά τηλέφωνα, προσφέρετε ανέπαφο check-in και παρέχετε τη δυνατότητα να ζητήσουν αναβαθμίσεις δωματίων και υπηρεσίες online.
Αυτό όχι μόνο προσφέρει δυνατότητες εξοικονόμησης χρόνου στο ξενοδοχείο, αλλά σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να κερδίσετε τους νεαρούς ταξιδιώτες σας, παρέχοντας τη δυνατότητα να προσαρμόσουν τη διαμονή τους χρησιμοποιώντας απλώς τα smartphones τους.
2. Υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών
Η γενιά Z νοιάζεται βαθιά για τον πλανήτη τους και για το πώς οι ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές επηρεάζουν τις τοπικές κοινότητες. Φροντίστε λοιπόν να εφαρμόσετε πρακτικές που όχι μόνο θα βοηθήσουν το περιβάλλον αλλά και θα σας εξοικονομήσουν και χρήματα:
- Μειώστε τη χρήση πλαστικών
- Κάντε την καθημερινή καθαριότητα προαιρετική για να βοηθήσετε στη μείωση της χρήσης νερού και χρησιμοποιήστε οικολογικά υλικά καθαρισμού
- Παρέχετε νόστιμη, βιολογική και υγιεινή γαστρονομία στο ξενοδοχείο σας
- Προωθήστε την ενοικίαση ποδηλάτων ή τις δημόσιες συγκοινωνίες αντί για ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα
- Κάντε ανακύκλωση
3. Προσφορά πακέτων που επιτρέπουν τον επιμερισμό του κόστους
Καθώς οι ταξιδιώτες της γενιάς Z έχουν μόλις πρόσφατα εισέλθει στην αγορά εργασίας, οι φιλικές προς τον προϋπολογισμό επιλογές είναι πιο κοντά στο ρεύμα τους. Πειραματιστείτε με την ιδέα της εφαρμογής εκπτώσεων για ομαδικά ταξίδια.
Πέρα από τις δικές σας προσφορές συνεργαστείτε και με τοπικές επιχειρήσεις και προσφέρετε πακέτα εκδρομών, μετακίνησης και φαγητού.
Οι Millennials ως ταξιδιώτες
Ως Millennials θεωρούνται συνήθως όσοι γεννήθηκαν στις δεκαετίες του 1980 και 1990. Παρ΄όλα αυτά πολλοί άνθρωποι που έχουν γεννηθεί πριν ή μετά από αυτή τη χρονική περίοδο εξακολουθούν να αναγνωρίζονται ως millennials με βάση τα χαρακτηριστικά και τις συμπεριφορές τους. Οι Millennials αναφέρονται συνήθως ως η “Γενιά του Εγώ” καθώς δίνει έμφαση στην ατομικότητα.
Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να απευθυνθούν στους Millennials;
- Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ένας millennial θα αναζητήσει ένα ξενοδοχείο στο διαδίκτυο αν σχεδιάζει διακοπές, θα αναζητήσει επίσης τις κριτικές του ξενοδοχείου και τις αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διατηρείστε λοιπόν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για marketing και θα ενισχύσει την αντίληψη ότι το ξενοδοχείο είναι προσιτό και αλληλεπιδρά με τους επισκέπτες του, κάτι που αποζητά αυτή η γενιά.
- Υιοθέτηση φιλικών προς τα smartphones υπηρεσιών
Παρόλο που οι Millennials δεν γεννήθηκαν στην εποχή του διαδικτύου και των υπολογιστών όπως η Gen Z, προσαρμόζονται πολύ εύκολα στις νέες τεχνολογίες. Κατανοούν ότι η τεχνολογία μπορεί να επιταχύνει ή να διευκολύνει τις συνήθεις διαδικασίες και να λύσει πολλά προβλήματα. Η τεχνολογία είναι τόσο βασικό μέρος της ζωής τους που οι millennials περιμένουν να είναι διαθέσιμη όπου κι αν πάνε, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων που επισκέπτονται. Θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου μέσω των smartphones τους και να έχουν πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες και τα σημεία ενδιαφέροντος γύρω από το ξενοδοχείο, ώστε να μπορούν να διαμορφώσουν τις δικές τους μοναδικές εμπειρίες.
- Προσφορά προγραμμάτων πιστότητας και εξατομικευμένων εμπειριών
Οι Millennials ανταποκρίνονται ιδιαίτερα στα προγράμματα πιστότητας ή στις εξατομικευμένες υπηρεσίες λόγω της σημασίας που δίνουν, όπως αναφέραμε, στην ατομικότητα. Σύμφωνα με έρευνα, το 52% των millennials είναι διατεθειμένοι να μοιραστούν ακόμη και προσωπικά δεδομένα με αντάλλαγμα πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες ή καλύτερα προγράμματα επιβράβευσης. Ακόμη και μικρές πινελιές που εξατομικεύουν την εμπειρία φαίνεται να δημιουργούν θετική ανταπόκριση μεταξύ των millennials και έχουν ως αποτέλεσμα την αφοσίωση και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σε ένα ξενοδοχείο. Οι περισσότεροι millennials αναζητούν μια “εμπειρία” όταν σχεδιάζουν διακοπές ή ένα ταξίδι. Μέσα από τις στρατηγικές μάρκετινγκ, δώστε έμφαση στις εμπειρίες και όχι σε συγκεκριμένα αγαθά ή υπηρεσίες που προσφέρετε ενώ ανταμείψτε τους με ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για την επαναλαμβανόμενη επίσκεψή τους ή κάποια ενέργεια ή αγορά τους.
Η γενιά Χ ως ταξιδιώτες
Η γενιά Χ, γεννημένοι από το 1965 έως το 1980, που συχνά παραβλέπεται από τα μέσα ενημέρωσης λόγω του κυρίαρχου ρόλου που διαδραματίζουν οι baby boomers και οι millennials στον πολιτισμό μας, δεν πρέπει να αγνοείται από τα ξενοδοχεία. Η γενιά X ενηλικιώθηκε σε μια εποχή που σημαδεύτηκε από την άνοδο των οικογενειών με δύο εισοδήματα και την αλματώδη αύξηση των ποσοστών διαζυγίων. Έμαθαν από παιδιά να είναι αυτάρκεις και εξακολουθούν να διαθέτουν αυτή την ιδιότητα ακόμη και σήμερα.
- Παροχή πλήρους οδηγού για το ξενοδοχείο σας
Είναι οι καλύτεροι ερευνητές του διαδικτύου από κάθε άλλη γενιά και είναι πιο πιθανό να ερευνήσουν ένα ξενοδοχείο στο διαδίκτυο πριν κάνουν κράτηση, σταθμίζοντας προσεκτικά την τιμή, την τοποθεσία, την ποιότητα και τις πρόσθετες δυνατότητες. Είναι ζωτικής σημασίας να τους επηρεάσετε θετικά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων, παρέχοντας τους όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται.
- Προσφορά επιλογών φιλικών προς την οικογένεια
Οι Gen X-ers είναι επίσης πιο πιθανό να έχουν παιδιά, οπότε η εξυπηρέτηση αυτής της δημογραφικής ομάδας σημαίνει την προσφορά επιλογών φιλικών προς την οικογένεια. Προσθέστε παιδικά γεύματα στο εστιατόριο του ξενοδοχείου σας, προσφέρετε βρεφικές κούνιες και παιδικά κρεβάτια διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος και εξοπλίστε τα δωμάτια ή τα τραπέζια την ώρα του πρωινού με μαρκαδόρους και μπλοκ ζωγραφικής ή πλαστελίνη για να απασχοληθούν οι μικροί σας επισκέπτες.
Οι Baby Boomers ως ταξιδιώτες
Οι Baby Boomers είναι μια γενιά που αποτελεί μεγάλο τμήμα των ταξιδιωτών. Αυτοί οι ταξιδιώτες, που είναι πλέον στα προχωρημένα χρόνια της ζωής τους, αναζητούν ταξίδια που προσφέρουν ηρεμία, ξεκούραση και πολυτέλεια. Εδώ είναι μερικές προτιμήσεις των Baby Boomers που μπορείτε να αξιοποιήσετε.
- Προσφορά ενός ταξιδιού που προσφέρει ηρεμία και χαλάρωση
Οι Baby Boomers αναζητούν ταξίδια που τους επιτρέπουν να ξεφύγουν από το άγχος της καθημερινής ζωής και να χαλαρώσουν. Μπορείτε να προσελκύσετε αυτούς τους ταξιδιώτες προωθώντας τις υπηρεσίες σας που προσφέρουν ηρεμία, όπως άνετα, δροσερά δωμάτια, θέα στη θάλασσα, ή ακόμη και την ηρεμία του φυσικού περιβάλλοντος, αν αυτό είναι σχετικό στην τοποθεσία σας. Για όσους είναι άνω των 50, οι ποιοτικές διακοπές με αγαπημένα πρόσωπα αποτελεί προτεραιότητα. Αυτό σημαίνει ότι αναζητούν καταλύματα που μπορούν άνετα να φιλοξενήσουν αυτούς και την οικογένειά τους και δίνουν προσοχή σε ανέσεις που μπορούν να κάνουν τη διαμονή τους ακόμη πιο ευχάριστη. Πλήρως εξοπλισμένα δωμάτια με κουζίνα, πλυντήριο ρούχων και επιλογές φιλικές προς τα κατοικίδια γίνονται περιζήτητες καθώς οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ταξιδιώτες αναζητούν μια προσέγγιση ταξιδιού που θυμίζει τη διαμονή στο σπίτι τους.
- Εστίαση στην παραδοσιακή εξυπηρέτηση με διαπροσωπική επαφή
Παρότι και οι γενιά των Boomers επιδεικνύει εκτίμηση για τη σύγχρονη τεχνολογία και τις επακόλουθες ευκολίες, μεγάλωσαν επίσης σε μια εποχή κατά την οποία η παραδοσιακή εξυπηρέτηση της διαπροσωπικής επαφή ήταν ο κανόνας. Με αυτό κατά νου, οι baby boomers ανταποκρίνονται θετικά στην φιλική προσέγγιση των υπαλλήλων ενός ξενοδοχείου. Εξετάστε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να συνδεθείτε καλύτερα με τουςεπισκέπτες σας σε προσωπικό επίπεδο, ώστε να κάνετε τη διαμονή τους να είναι ουσιαστική. Μιλήστε μαζί τους κατα την διαμονή τους στη ρεσεψιόν και ρωτήστε τους αν χρειάζονται κάτι ή πώς έχουν σκοπό να περάσουν την ημέρα τους.Ενδιαφερθείτε για το τι θα ήθελαν να δουν και κάντε προτάσεις που πιστεύετε ότι ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά τους. Θυμηθείτε πως 51% των Baby Boomers εμπιστεύονται περισσότερο τις συστάσεις από τον περίγυρό τους παρά το διαδίκτυο.