Τα Χριστούγεννα είναι μια εξαιρετικά κερδοφόρα περίοδος για τα εστιατόρια καθώς οι άνθρωποι αναζητούν καταπληκτικά μέρη όπου μπορούν να επισκεφτούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να περάσουν καλά. Η έρευνα που διεξήχθη από την Εθνική Ένωση Εστιατορίων κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το 77% των ανθρώπων σκοπεύουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των Χριστουγέννων, αφήνοντας τα εστιατόρια να καλύψουν μέρος των αναγκών τους. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε με την επίσκεψή τους σε ένα εστιατόριο είτε με την παραγγελία φαγητού για μια συγκέντρωση στο σπίτι.
Αν ανήκετε στον κλάδο της εστίασης εκμεταλλευτείτε αυτή τη γιορτινή περίοδο προς όφελός σας και ξεχωρίστε ανάμεσα στον ανταγωνισμό ακολουθώντας 4 κορυφαίες ιδέες προώθησης που θα κάνουν την επιχείρησή σας να κερδοφορίσει.
Δημιουργήστε ένα ειδικό χριστουγεννιάτικο μενού
Δημιουργήστε ένα ειδικό, χριστουγεννιάτικο μενού, που θα περιλαμβάνει ορεκτικά (για μερικές γιορτινές ιδέες επισκεφτείτε το σχετικό άρθρο μας), κύρια πιάτα, επιδόρπια και ίσως ένα ή δύο εορταστικά κοκτέιλ για τους επισκέπτες που επιθυμούν να απολαύσουν χριστουγεννιάτικες γεύσεις στο εστιατόριό σας. Θυμηθείτε να συμπεριλάβετε μια επιλογή χωρίς κρέας ως εναλλακτική λύση. Οι γιορτές είναι επίσης η ιδανική στιγμή για να ανανεώσετε το τρέχον μενού του brunch σας και να προσφέρετε κάποια ειδικά θεματικά στοιχεία για την περίσταση. Για παράδειγμα δημιουργήσετε τηγανίτες σε σχήμα ταράνδου ή χιονάνθρωπου για να τις απολαύσουν τα παιδιά ή ακόμα και οι ενήλικες. Πειραματιστείτε με παραδοσιακές γιορτινές γεύσεις από όλες τις χώρες του κόσμου. Για περισότερες ιδέες επισκεφτείτε το άρθρο μας 3 ιδέες για να δώσετε εορταστική πινελιά στο brunch του ξενοδοχείου σας.
Όσον αφορά το πόσο καιρό θα πρέπει να προσφέρετε το εορταστικό σας μενού, κρατήστε το εποχικό και περιορίστε το στο μήνα Δεκέμβριο ή στις 12 ημέρες που προηγούνται της ημέρας των Χριστουγέννων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να δημιουργήσετε ενθουσιασμό μεταξύ των επισκεπτών, προκειμένου να σας επισκεφθούν και να δοκιμάσουν το νέο σας μενού με περιορισμένη διάρκεια.
Προσφέρετε 12 Ημέρες Χριστουγεννιάτικων προσφορών
Τι είναι καλύτερο από μια χριστουγεννιάτικη προωθητική ενέργεια; Οι 12!
Μια δημιουργική προωθητική ενέργεια μάρκετινγκ που μπορείτε να εφαρμόσετε αυτή την εορταστική περίοδο είναι οι “12 ημέρες των Χριστουγέννων” στο εστιατόριό σας. Αυτός είναι ένας μοναδικός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να επισκεφθούν το εστιατόριό σας και να ανακαλύψουν ή να δοκιμάσουν τις χριστουγεννιάτικες προσφορές σας καθημερινά, προσφέροντας μια νέα προσφορά κάθε μέρα για 12 ημέρες.
Μερικά παραδείγματα ιδεών για τις “12 ημέρες των Χριστουγέννων” στο εστιατόριο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, περιλαμβάνουν έκπτωση σε κάποιο πιάτο του μενού, δωρεάν γλυκό ως μικρό δώρο ή την παρουσίαση ενός νέου χριστουγεννιάτικου κοκτέιλ ή ορεκτικού στους επισκέπτες. Ό,τι και να διαλέξετε, κάθε μέρα μια νέα έκπληξη πρέπει να περιμένει το κοινό σας.
Διοργανώστε ένα Giveaway
Δείξτε την εκτίμησή σας στους επισκέπτες σας προσφέροντας ένα χριστουγεννιάτικο δώρο στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, χαρίστε ένα ρομαντικό γιορτινό δείπνο για δύο ή ένα οικογενειακό γεύμα για τέσσερις. Όταν επιλέγετε το έπαθλο που θα δώσετε, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά δελεαστικό ώστε οι άνθρωποι να αλληλεπιδράσουν με την ανάρτησή σας, να την μοιραστούν με τους αγαπημένους τους και να πάρουν μέρος στον διαγωνισμό ακολουθώντας τους όρους συμμετοχής.Τα δώρα αποτελούν μια πολύτιμη τακτική μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις γιορτές, για να σας βοηθήσουν να κερδίσετε νέους, πιστούς πελάτες, να αναπτύξετε ισχυρή αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας και να δημιουργήσετε ενδιαφέρον για τις προσφορές σας.
Μην ξεχνάτε τη διαφήμιση εντός του εστιατορίου
Παρά τη διευρυμένη χρήση των κοινωνικών δικτύων η διαφήμιση των όσων προσφέρετε και μέσα στο εστιατόριό σας παραμένει μια εξαιρετικά αποδοτική κίνηση.
Τοποθετήστε το χριστουγεννιάτικο μενού σας σε εξέχουσα θέση και προσθέστε σαφή σήμανση που περιγράφει τις χριστουγεννιάτικες προσφορές και προωθητικές ενέργειές σας. Για τυχόν παραγγελίες παράδοσης ή παραγγελίες take away, επιλέξτε να προσθέσετε ένα ένθετο μέσα στην τσάντα, έτσι ώστε οι πελάτες να ενημερώνονται για κάθε χριστουγεννιάτικη προσφορά που διάθετει το εστιατόριό σας. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διαδώσετε τις προσφορές σας κατά τη διάρκεια των γιορτών πέρα από τα κοινωνικά δίκτυα.