Υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών
Η Δήμητρα εργάζεται στα ΕΝΑ FOOD C&C εδώ και 20 χρόνια. Είναι στο τμήμα της Εξυπηρέτησης πελατών στο κατάστημα του Κηφισού.
Ποια είναι η πολιτική των ΕΝΑ FOOD C&C απέναντι στον πελάτη ;
Πεποίθηση μας είναι ότι στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον η άριστη εξυπηρέτηση αυξάνει την πιστότητα των πελατών μας, προσελκύει νέους πελάτες στα καταστήματά μας, οικοδομεί τη φήμη της εταιρείας μας και αυξάνει συνεχώς την εμπιστοσύνη των πελατών μας στο κατάστημα και σ’ εμάς τους ίδιους προσωπικά. Γι’ αυτό στα ΕΝΑ FOOD C&C, ο πελάτης είναι στο κέντρο όλων των δραστηριοτήτων μας. Όλη η οργάνωση της εταιρείας είναι στημένη πάνω σ’ αυτή την αρχή. Αυτή η πελατοκεντρική προσέγγιση είναι το κλειδί της επιτυχίας μας.
Οι περισσότεροι πελάτες σας είναι πιστοί πελάτες των ΕΝΑ FOOD C&C ;
Ναι, γιατί οι πελάτες μας :
- Εκτιμούν το γεγονός ότι προσπαθούμε να έχουμε πάντα ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να μειώνουμε την ποιότητα των προϊόντων μας.
- Αντιλαμβάνονται ότι μέσω των πωλητών μας, ενημερωνόμαστε για τις ανάγκες τους και προσπαθούμε να τις καλύψουμε προσφέροντας τους συνεχώς όλο και μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων.
- Έχουν εμπιστοσύνη στην προσπάθειά μας να επιλύουμε τα προβλήματα τους.
Είμαστε συνοδοιπόροι με τους πελάτες μας, θέλουμε ότι θέλουν και αυτοί. Τους προσφέρουμε ό,τι ζητάνε και με τον τρόπο αυτό συνεισφέρουμε σημαντικά στην αύξηση της πελατείας τους.
Πως σας αντιμετωπίζουν οι πελάτες ;
Οι πελάτες μας εμπιστεύονται. Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και ξέρουν ότι θα επιλύσουμε το κάθε θέμα τους γρήγορα και αποτελεσματικά. Τους μιλάμε με ήρεμο και ευγενικό τρόπο, τους καθησυχάζουμε, προσπαθούμε ν’ αντιληφθούμε επακριβώς το πρόβλημά τους και το λύνουμε άμεσα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στόχος μας είναι να φύγουν ικανοποιημένοι και να επανέλθουν στο κατάστημά μας και για τις επόμενες αγορές τους.