Χρήστος Παπαγεωργίου

Χρήστος Παπαγεωργίου | Ena Blog
Χρήστος Παπαγεωργίου | Ena Blog

Υπεύθυνος Κρεοπωλείου ENA  FOOD Cash&Carry Άργος

Πώς καταφέρνουν τα ENA FOOD Cash&Carry να έχουν φρέσκα και ποιοτικά κρέατα;

 Αρχικά, όλα τα προϊόντα των  ENA FOOD Cash&Carry  υπόκεινται σε αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Ειδικά για τα κρέατα, τηρείται αυστηρά η αλυσίδα συντήρησης, δηλαδή τα προϊόντα αποθηκεύονται και μεταφέρονται πάντα μέσα σε θαλάμους με τη σωστή θερμοκρασία ψύξης.

Μετά την παραλαβή των κρεάτων στο κατάστημά μας, ελέγχουμε τη θερμοκρασία τους και την ημερομηνία λήξης, στοιχεία τα οποία στη συνέχεια παρακολουθούμε σε καθημερινή βάση.

 

Yπάρχουν συγκεκριμένες συμβουλές που παρέχετε στους πελάτες σας όσον αφορά στη συντήρηση και αποθήκευση των κρεάτων;

Και βέβαια. Όταν οι πελάτες μας προμηθεύονται κρέατα από το κατάστημά μας, τους ενημερώνουμε ότι θα πρέπει να τα αφαιρέσουν από τη συσκευασία μέσα στην οποία βρίσκονται και να τα τοποθετήσουν σε ειδικά σκεύη, ώστε να διατηρηθούν όσο γίνεται περισσότερο χωρίς να αλλοιωθεί στο ελάχιστο η ποιότητά τους.

Επιπλέον, συμβουλεύουμε τους πελάτες μας σχετικά με το χρόνο ζωής κάποιων κρεάτων (π.χ. του κιμά), ο οποίος σε θερμοκρασία ψυγείου είναι από 1 έως 3 ημέρες μετά την επεξεργασία κοπής που πραγματοποιούμε στο κατάστημα.

 

Πώς θα περιγράφατε την καθημερινή σας επικοινωνία με τους πελάτες;

Είναι γεγονός ότι με τους πελάτες μας υπάρχει πλέον μια σχέση εμπιστοσύνης. Οι περισσότεροι πελάτες μας απευθύνονται χρησιμοποιώντας τα μικρά μας ονόματα. Από την πλευρά μας, τους καλωσορίζουμε πάντα με χαμόγελο και είμαστε πρόθυμοι να ακούσουμε τι ακριβώς χρειάζονται και να ανταποκριθούμε στις ανάγκες τους.

Όσον αφορά στον τομέα των κρεάτων, έχει συμβεί πολλές φορές να με ρωτήσει κάποιος πελάτης σχετικά με το είδος κρέατος που ταιριάζει σε ένα συγκεκριμένο πιάτο, ακριβώς γιατί εμπιστεύεται τη γνώμη και την εμπειρία μου. Το ίδιο συμβαίνει και με τους συναδέλφους που είναι υπεύθυνοι στα άλλα τμήματα.

 

Ποιοι, κατά τη γνώμη σας, είναι οι λόγοι που οι πελάτες παραμένουν πιστοί στα ΕΝΑ FOOD Cash&Carry;

Οι πελάτες γνωρίζουν ότι θα έρθουν σε εμάς και θα βρουν το προϊόν που ψάχνουν στην καλύτερη ποιότητα και τιμή. Εκτός αυτού, σε κάθε προϊόν που θα αγοράσουν θα λάβουν μια παραπάνω γνώμη καθώς και τις κατάλληλες συμβουλές ώστε να το διατηρήσουν τόσο φρέσκο όσο το αγόρασαν.

Επιπλέον, η εξυπηρέτηση που θα λάβουν στο κατάστημα αλλά και τηλεφωνικά βασίζεται στην προθυμία όλων των συναδέλφων να βοηθήσουν και να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει, έτσι ώστε ο κάθε πελάτης να φύγει ευχαριστημένος.

Τέλος, υπάρχουν εβδομαδιαίες προσφορές σε προϊόντα καθώς και προγράμματα επιβράβευσης για τους πελάτες των ΕΝΑ FOOD Cash&Carry, όπως η κάρτα ENA Profit, με την οποία οι πελάτες μαζεύουν πόντους με κάθε αγορά, κερδίζοντας επιταγές έκπτωσης και άλλες δωροεπιταγές.