Καταπληκτικές στρατηγικές ξενοδοχείων για την προσέλκυση επισκεπτών τον Αύγουστο του 2023

Καταπληκτικές στρατηγικές ξενοδοχείων για την προσέλκυση επισκεπτών το καλοκαίρι του 2023 | Ena Blog
Καταπληκτικές στρατηγικές ξενοδοχείων για την προσέλκυση επισκεπτών το καλοκαίρι του 2023 | Ena Blog

Καθώς η θερμοκρασία ανεβαίνει και ο καιρός γίνεται όλο και πιο ζεστός, πολλά ξενοδοχεία ετοιμάζονται να υποδεχτούν μεγάλο αριθμό επισκεπτών αυτό το καλοκαίρι. Το καλοκαίρι είναι επίσης η εποχή που ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδόχων εντείνεται. Για να βοηθήσετε το ξενοδοχείο σας να επιτύχει περισσότερες κρατήσεις, παρακάτω θα βρείτε τις κορυφαίες συμβουλές για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας.

Δημιουργήστε προσαρμοσμένα καλοκαιρινά πακέτα

Για να προσελκύσετε περισσότερους καλοκαιρινούς ταξιδιώτες, δεν χρειάζεται να εμπλακείτε σε μια μάχη για τη χαμηλότερη τιμή δωματίου. Αντ’ αυτού, εξετάστε ποια προνόμια και κίνητρα θα τους φανούν πιο ελκυστικά, ειδικά αυτή την εποχή του χρόνου. Αν απευθύνεστε σε οικογένειες, μπορείτε να συνεργαστείτε με φορείς όπως μουσεία, αξιοθέατα αλλά και με οργανωτές θαλάσσιων σπορ φιλικά προς την οικογένεια και να συμπεριλάβετε εκπτώσεις γι’ αυτά όταν οι επισκέπτες κάνουν κράτηση με το δικό σας ξενοδοχείο. 

Χρησιμοποιήστε εποχιακές εικόνες για να εμπνεύσετε τους καλεσμένους σας

Αντί να βασίζεστε στις ίδιες φωτογραφίες όλο το χρόνο, ενημερώστε τον ιστότοπό σας και το περιεχόμενο μάρκετινγκ με εποχιακές εικόνες που φέρνουν τους επισκέπτες σας σε καλοκαιρινή διάθεση. Κατά τους θερμότερους μήνες, παρουσιάστε εικόνες με ανθρώπους να χαλαρώνουν στην πισίνα σας, να κάνουν ηλιοθεραπεία στο μπαλκόνι και να απολαμβάνουν βόλτες στους εξωτερικούς σας χώρους. Η χρήση των σωστών φωτογραφιών τη σωστή στιγμή είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αφηγηθείτε μια ιστορία και να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. Δείχνοντάς τους όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να απολαύσουν το καλοκαίρι στον προορισμό σας, θα αξιοποιήσετε τους συναισθηματικούς λόγους για τους οποίους ταξιδεύουν – και θα τους ωθήσετε ένα βήμα πιο κοντά στο να κάνουν κράτηση μαζί σας. Φυσικά και κατά τους ψυχρότερους μήνες, ισχύει η ίδια προσέγγιση. Ενημερώστε τις εικόνες στον ιστότοπο σας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ώστε να αντικατοπτρίζουν τις εποχές και να προωθούν τους πιο επιτακτικούς λόγους για να ταξιδέψουν κατά τη διάρκεια της εκάστοτε περιόδου.

Εντυπωσιάστε τους επισκέπτες πριν την άφιξή τους

H άφιξη του πελάτης σας στον χώρο σας είναι η ευκαιρία σας να κάνετε μια φανταστική πρώτη εντύπωση, δείχνοντας εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, η οποία θα γίνει γνωστή και ευρύτερα δια στόματος των πελατών σας. Γνωρίστε τους επισκέπτες σας και μάθετε τους λόγους που επισκέπτονται το ξενοδοχείο. Πρόκειται για επίσκεψη αναψυχής ή για επαγγελματικούς λόγους; Δείξτε τους ότι νοιάζεστε πραγματικά γι’ αυτούς. Αφού ανακαλύψετε τον σκοπό της επίσκεψής τους, μπορείτε να τους προσφέρετε δωρεάν κουπόνια για να επισκεφθούν κάποιο αρχαιολογικό χώρο, το μουσείο και άλλα συναρπαστικά μέρη. Δώστε τους ένα καλωσόρισμα που δεν θα ξεχάσουν γρήγορα. Ίσως σας φανεί μια κοστοβόρα λύση αλλά πιστέψτε μας, λειτουργεί. Εντυπωσιάζοντας τους επισκέπτες σας κατά την άφιξή τους, τους βάζετε σε εξαιρετική διάθεση και τους αποτρέπετε από το να εύχονταν να είχαν επισκεφθεί κάποιο άλλο μέρος.

Ακολουθούν επιπλέον συναρπαστικοί τρόποι για να προσφέρετε στους επισκέπτες σας ένα αξέχαστο καλωσόρισμα:

  • Δώστε τους δωρεάν αναβαθμίσεις: Σε όλους αρέσουν οι δωρεάν προσφορές. Εάν έχετε ελεύθερα δωμάτια πάνω από τον προϋπολογισμό τους, μπορείτε να τους τα προσφέρετε δωρεάν. Αυτό μπορεί να συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην ενίσχυση της εμπειρίας των επισκεπτών σας. 
  • Αποδεχτείτε το πρόωρο check-in: Εάν ένας πελάτης σας ενημερώσει ότι θα φτάσει λίγο νωρίτερα για τον έναν ή τον άλλο λόγο, μην προσπαθήσετε να είστε πολύ τυπικοί. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει δυνατότητα έγκαιρου check-in για να αποφύγετε την αναμονή τους.
  • Προσφέρετέ τους παραλαβή και μεταφορά με λεωφορείο: Εκτός από την παραλαβή των επισκεπτών από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι, μπορείτε επίσης να προσφέρετε να τους μεταφέρετε στην πόλη και να τους πάτε σε μέρη που θέλουν να δουν. 

Όλα αυτά θα συμβάλλουν στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών σας την οποία και θα επικοινωνήσουν μέσα από τα social media και τις ταξιδιωτικές πλατφόρμες δίνοντάς σας εξαιρετικό προβάδισμα.

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για να παρέχει υπηρεσίες παγκόσμιας κλάσης

Κανείς δεν θέλει να επιστρέψει σε ένα ξενοδοχείο όπου ένα μέλος του προσωπικού ήταν αγενές ή μη εξυπηρετικό. Ένας τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες στην ξενοδοχειακή σας επιχείρηση είναι να διασφαλίσετε ότι κάθε μέλος του προσωπικού σας παρέχει στους επισκέπτες σας μια ασυναγώνιστη και αξέχαστη εμπειρία. Ενθαρρύνετε το προσωπικό να κάνει το κάτι παραπάνω: Το να δείχνετε στους επισκέπτες ότι νοιάζεστε πραγματικά γι’ αυτούς είναι ζωτικής σημασίας για μια αξέχαστη εμπειρία και για να τους κάνετε να σας επισκεφτούν πάλι. Καθώς οι ανάγκες των πελατών σας αλλάζουν συνεχώς είναι πολύ παραγωγικό να διασφαλίσετε οτι οι υπάλληλοί σας είναι ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις του κλάδου μέσα από τακτική εκπαίδευση. Διοργανώστε εργαστήρια ή εκπαιδευτικές συνεδρίες σχετικά με τη φροντίδα των πελατών και επιβραβεύστε τους υπαλλήλους σας που παρέχουν την καλύτερη δυνατή φροντίδα πελατών και διατηρούν τον επαγγελματισμό τους. 

Καθιέρωστε τη διαδικτυακή σας παρουσία

Το διαδίκτυο είναι ένας από τους φθηνότερους και αποτελεσματικότερους τρόπους για να προσεγγίσετε καθημερινά νέους πελάτες. Η επίσημη ιστοσελίδα σας είναι το πρώτο μέρος που επισκέπτεται ο δυνητικός επισκέπτης σας πριν καν φτάσει στο ξενοδοχείο σας, γι’ αυτό χρειάζεται να παραμένει ενημερωμένος με νέα και προσφορές. Από την άλλη, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο πιο άμεσος τρόπος για να προβληθείτε και να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας. Μπορείτε να αξιοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Αύξηση των διαδικτυακών κριτικών: Είτε πρόκειται για το Instagram, το Google, το Facebook ή το TripAdvisor, αφιερώστε χρόνο για να απαντήσετε σε κριτικές και σχόλια.
  • Προώθηση προσφορών: Προβάλλετε ειδικές προσφορές, πακέτα  και εκδηλώσεις που ενδιαφέρουν το κοινό σας.
  • Eνεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Αν το ξενοδοχείο σας έχει αυτό που χρειάζεται για να προσελκύσει πελάτες – δείξτε το! Μην το κρύβετε. Οι επισκέπτες σας θέλουν να μάθουν τι κάνει το ξενοδοχείο σας διαφορετικό και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το καλύτερο μέρος για να τους ξεναγήσετε.