Πέρα από τα μενού: Δημιουργικές χρήσεις κωδικών QR για εστιατόρια 

Πέρα από τα μενού: Δημιουργικές χρήσεις κωδικών QR για εστιατόρια | ENA Blog
Πέρα από τα μενού: Δημιουργικές χρήσεις κωδικών QR για εστιατόρια | ENA Blog

Οι κωδικοί QR έχουν επιστρέψει τα τελευταία χρόνια, καθώς η χρήση τους έχει αποδειχθεί πρακτική και αποδοτική για όλα τα είδη επιχειρήσεων, και τα εστιατόρια δεν αποτελούν εξαίρεση. Τα μενού QR συγκεκριμένα είναι μια εξαιρετικά χαμηλού κόστους επιλογή για τους ιδιοκτήτες εστιατορίων και παρέχουν μια ασφαλή, εύκολη και ανέπαφη επιλογή για τους πελάτες που δειπνούν. Επιπλέον, επιτρέπουν την εύκολη αντικατάσταση του μενού κάθε φορά που αλλάζει ή ενημερώνεται η τιμολόγησή του, χωρίς κόστος. Αυτό καθιστά ευκολότερη από ποτέ την προώθηση ειδικών προσφορών, νέων στοιχείων μενού και προϊόντων περιορισμένης έκδοσης. Η χρήση τους όμως, δεν περιορίζεται μόνο σε ένα μενού QR. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα 2D barcodes με νέους, συναρπαστικούς τρόπους καθημερινά. 

Αξιοποιήστε αυτό το εργαλείο ως μέρος της στρατηγικής σας για τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας για την επιχείρησή σας και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Εμπνευστείτε από το σημερινό μας άρθρο τρόπους με τους οποίους το εστιατόριο, η καφετέρια ή το μπαρ σας μπορεί να χρησιμοποιήσει τους κωδικούς QR. 

1. Αποδεχτείτε κρατήσεις 

Διευκολύνετε τους πελάτες σας να κάνουν κράτηση ή να μπουν στη λίστα αναμονής σας με έναν κωδικό QR – εμφανίστε τον σε ένα αυτοκόλλητο βιτρίνας ή σε μια αφίσα στη βιτρίνα του καταστήματός σας. Όταν ένας υποψήφιος πελάτης σαρώσει τον κωδικό, θα πρέπει να τον μεταφέρει στη σελίδα της κράτησης ή της λίστας αναμονής σας, ώστε να μπορεί να ενταχθεί γρήγορα. Εάν δεν δέχεστε κρατήσεις μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος, συνδέστε τους πελάτες με τη σελίδα επικοινωνίας σας, ώστε να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. 

2. Επιταχύνετε τις συναλλαγές 

Οι ανέπαφες πληρωμές είναι πλέον αρκετά δημοφιλείς. Εκτός ότι είναι μια ασφαλέστερη επιλογή από την χρήση μετρητών ή πιστωτικής κάρτας, οι συναλλαγές χωρίς επαφή είναι ταχύτερες. Ως ιδιοκτήτης εστιατορίου, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγκαταστήσετε έναν κωδικό QR που δέχεται πληρωμές. Εκτυπώστε τον κωδικό και τοποθετήστε τον στο ταμείο σας ή συμπεριλάβετέ τον στο κάτω μέρος των αποδείξεων. 

3. Προωθήστε το πρόγραμμα επιβράβευσης  

Ψηφιοποιήστε το πρόγραμμα επιβράβευσης αντί να βασίζεστε στις παραδοσιακές πλαστικές κάρτες επιβράβευσης. Κατά την επιβράβευση των πελατών σας αντί να εκτυπώνετε μεμονωμένα εκπτωτικά κουπόνια, δημιουργήστε κωδικούς QR κουπονιών και προωθήστε τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι κωδικοί QR προσελκύουν νέους πελάτες, περιλαμβάνοντας μηνύματα που προσκαλούν τους πελάτες σας να σαρώσουν τον κωδικό. Μια απλοποιημένη εμπειρία βοηθά τους καταναλωτές να κάνουν εύκολα επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και να λαμβάνουν εξατομικευμένες, πολύτιμες ανταμοιβές. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να εγγραφούν στο πρόγραμμα πιστότητας που διαθέτετε, ενώ περιμένουν το φαγητό τους. Αντί να βάζετε έναν υπάλληλο να συλλέγει αυτές τις πληροφορίες ή να χρησιμοποιείτε στυλό και χαρτί, δημιουργήστε έναν κωδικό QR που επιτρέπει στους πελάτες να εισάγουν τις πληροφορίες τους ψηφιακά – και γρήγορα.  

4. Συγκεντρώστε τις κριτικές πελατών  

Τα σχόλια των πελατών παίζουν σημαντικό ρόλο σε κάθε επιχείρηση, ειδικά στον κλάδο της εστίασης. Οι κριτικές αναδεικνύουν τους τομείς για βελτίωση και τους τρόπους για καλύτερη εξυπηρέτηση των μελλοντικών πελατών. Η παροχή ενός εύκολου τρόπου για να αφήνουν οι πελάτες σας σχόλια, θα δώσει στο εστιατόριό σας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μεγάλο ποσοστό πελατών χρησιμοποιούν τις κριτικές για να προχωρήσουν σε επιλογή εστιατορίου. Προσφέρετε έναν κωδικό QR για σχόλια αξιολόγησης που καλεί τους πελάτες να εκφράσουν τη γνώμη τους για το φαγητό ή τις υπηρεσίες σας, και να κερδίσουν ακόμη και ανταμοιβές για την κριτική τους.  

6. Προωθήστε τις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Διευκολύνετε τους πελάτες να σας ακολουθήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με έναν κωδικό QR. Τοποθετήστε τον κωδικό σε ένα εμφανές σημείο πάνω στα τραπέζια σας, ώστε να μπορούν να ελέγχουν τα κοινωνικά σας προφίλ ενώ περιμένουν την παραγγελία τους. Ενθαρρύνετέ τους να σας ακολουθήσουν με μια ειδική προσφορά (π.χ. 10% έκπτωση στον λογαριασμό τους) και υπενθυμίστε τους να κάνουν tag τα κοινωνικά σας προφίλ αν δημοσιεύσουν μια φωτογραφία στους δικούς τους λογαριασμούς. Μπορείτε επίσης να εμφανίσετε αυτόν τον κωδικό QR στις βιτρίνες του εστιατορίου σας, ώστε οι περαστικοί να μπορούν να ελέγχουν τις κοινωνικές σας σελίδες ενώ βρίσκονται εν κινήσει. 

7. Δημιουργήστε περισσότερη δέσμευση πελατών 

Περισσότερο από το 60% των εστιατορίων δηλώνουν ότι ο κορυφαίος στρατηγικός τους στόχος είναι η βελτίωση της ψηφιακής δέσμευσης των πελατών. Οι κωδικοί QR γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ των online και offline εμπειριών των πελατών, προσφέροντας πολύτιμες και απαραίτητες πληροφορίες που αυξάνουν τη δέσμευση. 

Όταν χρησιμοποιούνται σε διαφημιστικό υλικό, οι κωδικοί QR προσκαλούν τους πελάτες να εμπλακούν άμεσα με το εστιατόριό σας, συνδέοντάς τους με τον ιστότοπό σας ή οποιαδήποτε προσαρμοσμένη σελίδα επιλέξετε. Από εκεί, οι πελάτες μπορούν να μάθουν περισσότερα για την ιστορία της επιχείρησής σας, να κατεβάσουν συνταγές ή να διαβάσουν για επερχόμενες εκδηλώσεις, ή αλλαγές στο μενού. Οι κωδικοί QR μπορούν επίσης να κατευθύνουν τους πελάτες να κατεβάσουν την εφαρμογή του εστιατορίου σας. Οι πελάτες που εγκαθιστούν την εφαρμογή μιας επιχείρησης και επιλέγουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις push, αισθάνονται μέλη μιας αποκλειστικής κοινότητας, καθώς μπορούν να απολαμβάνουν οφέλη – όπως κουπόνια και ανταμοιβές – που δεν είναι διαθέσιμα σε όσους δεν είναι μέλη της. 

Πώς να φτιάξετε ένα μενού με κωδικό QR: 

  1. Προσθέστε το μενού σας στον ιστότοπό σας ή ανεβάστε το ως PDF. 
  1. Αντιγράψτε τον σύνδεσμο ή το αρχείο και περάστε το από μια ένα site δημιουργίας κωδικών QR. 
  1. Εκτυπώστε και τοποθετήστε τον κωδικό QR σε μια θέση που είναι εύκολο να σκανάρεται.