Οι επιλογές των επιχειρήσεων εστίασης σε εναλλασσόμενες περιόδους με περιοριστικά μέτρα

Οι επιλογές των επιχειρήσεων εστίασης σε εναλλασσόμενες περιόδους με περιοριστικά μέτρα | Ena Blog
Οι επιλογές των επιχειρήσεων εστίασης σε εναλλασσόμενες περιόδους με περιοριστικά μέτρα | Ena Blog

Καθώς διανύουμε τις τελευταίες ημέρες μιας ιδιαίτερης χρονιάς, αντιλαμβανόμαστε τις αυξημένες πιθανότητες για ανά τακτά χρονικά διαστήματα, επανάληψη των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας του Covid-19. Όλοι γνωρίζουμε πως τα μέτρα αυτά πέραν της αλλαγής του τρόπου λειτουργίας όλων των κλάδων, δημιουργούν ένα απαιτητικό πλαίσιο για τις επιχειρήσεις εστίασης. Σε μια συνοπτική αλλά και συγκεντρωτική θεώρηση, σας παραθέτουμε τις επιλογές που ανοίγονται μπροστά σας σε περίπτωση μελλοντικών απαγορεύσεων λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων σας, για όλους εσάς που δραστηριοποιήστε επαγγελματικά στο χώρο της εστίασης. 

 

Η απρόσκοπτη συνέχιση της εμπορικής σας δραστηριότητας

Εάν επιθυμείτε να συνεχίσετε την καλύτερη δυνατή λειτουργία σας και την εξυπηρέτηση του πελατειακού σας κύκλου, θα πρέπει να λάβετε συνολικά τα μέτρα που επιβάλλουν τα πρωτόκολλα υγιεινής για να μπορείτε να εξυπηρετήσετε παραγγελίες take away. Αντίστοιχα θα χρειαστεί να προετοιμαστείτε για την αντιμετώπιση του συνωστισμού, διαμορφώνοντας τους χώρους υποδοχής και να αναβαθμίσετε το σύστημα παραγγελιών σας για να μειώσετε τον χρόνο αναμονής. Παράλληλα, μπορείτε να αξιοποιήσετε τις ευκαιρίες που σας προσφέρει η δυνατότητα απομακρυσμένων παραγγελιών και η παράδοση γευμάτων κατ’ οίκον. Λαμβάνοντας υπόψη τον διαθέσιμο προϋπολογισμό σας, μπορείτε να προσθέσετε στον ιστότοπό σας μια επιπλέον σελίδα από την οποία μπορούν να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά οι πελάτες σας, να αναρτήσετε το μενού σας και τη σχετική δυνατότητα που προσφέρετε ως νέο στις κοινωνικές σας σελίδες, με σύνδεση στον ιστότοπό ή το ηλεκτρονικό υποκατάστημά σας (eshop), εφόσον διαθέτετε, ακολουθώντας φυσικά χρήσιμα μυστικά για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών σας πωλήσεων. Εναλλακτικά, αξιολογώντας τις ελευθερίες και τους περιορισμούς που προσφέρει μια τέτοια επιλογή για την επιχείρησή σας, μπορείτε να συνεργαστείτε με μία από τις πλατφόρμες παράδοσης παραγγελιών κατ’ οίκον που λειτουργούν στη χώρα μας. 

 

Η ενίσχυση των δεσμών σας με το καταναλωτικό σας κοινό

Ανεξάρτητα από το εάν έχετε αποφασίσει να συνεχίζετε ή να διακόπτετε τη λειτουργία σας ανά περίοδο περιοριστικών μέτρων, έχετε το χρόνο και τη δυνατότητα να σταθείτε δίπλα στο κοινό σας και να ενισχύσετε τους δεσμούς που σας ενώνουν με αυτό. Η κατάλληλη κίνηση για εσάς είναι η μεγαλύτερη ενασχόλησή σας με τα ηλεκτρονικά σημεία επικοινωνίας με τους πελάτες σας ακολουθώντας το σύγχρονο πλαίσιο του digital marketingΜπορείτε να αξιοποιήσετε την αμεσότητα της επαφής σας με τους καταναλωτές σας στις κοινωνικές σας σελίδες, αναρτώντας νέα σας, ενδιαφέρουσες ειδήσεις, τα σχέδιά σας για το μέλλον, και να αφουγκραστείτε την άποψή τους για την επιχείρησή σας και τα σχετικά σας πλάνα. Παράλληλα, μπορείτε να προσαρμόσετε τα ηλεκτρονικά σας μέσα σύμφωνα με το προφίλ των καταναλωτών σας παρέχοντάς τους εξατομικευμένη και αναντικατάστατη εμπειρία. Με σχετικές με την ικανοποίησή τους ερωτήσεις, δημοσκοπήσεις και πρόσκληση να εκφράσουν τις ιδέες και τις προτάσεις τους για την βελτίωσή σας τους δίνετε ενεργό ρόλο στη δική σας προσπάθεια. Μην ξεχνάτε ότι ο διαχρονικός και πιστός πελάτης είναι αυτός ο οποίος αισθάνεται μοναδικός και ότι οι απόψεις του ακούγονται και υλοποιούνται.

 

Η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού σας 

Αντλώντας πολύτιμα συμπεράσματα από την συνολική εικόνα της ελληνικής αγοράς την περίοδο της πανδημίας, θα δείτε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει για μια επιχείρηση ο ψηφιακός μετασχηματισμός της. Η εφαρμογή μιας σειράς δυνατοτήτων που παρέχονται από την τεχνολογία της πληροφορικής αποτελούν την καλύτερη ασπίδα, τόσο για περιπτώσεις όπως αυτές που αντιμετωπίζουμε, όσο και για την εξέλιξη της σύγχρονης επιχείρησης και της ανοδικής της πορείας στα χρόνια που έρχονται. Είτε είστε σε λειτουργία είτε όχι, μπορείτε να αξιοποιήσετε το χρόνο σας για να αναδιαρθρώσετε ηλεκτρονικά τις υποδομές σας, δημιουργώντας για παράδειγμα ένα δικό σας εσωτερικό δίκτυο επικοινωνίας (intranet) με προσωπικό και συνεργάτες. Μια άλλη δυνατότητα  είναι να διερευνήσετε ποιες από τις τεχνολογίες αιχμής ταιριάζουν στην επιχείρησή σας ώστε να κάνετε ακόμα καλύτερη την εσωτερική σας λειτουργία και την εξυπηρέτησή σας. Έτσι, θα μπορέσετε να κάνετε τα βήματα που χρειάζονται για τον ψηφιακό μετασχηματισμό σας αλλά και την εισαγωγή σας σε μια νέα εποχή για τις μεθόδους επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξης.  

 

Η μελέτη των νέων τάσεων και η προετοιμασία για την επόμενη ημέρα 

Ο κλάδος της εστίασης είναι παγκόσμια ένα πεδίο συνεχών αλλαγών. Ακόμα κι αν οι αλλαγές αυτές σημειώνονται ανεπαίσθητα σε μια εποχή όπου στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος είναι η αντιμετώπιση του Covid-19, την επόμενη ημέρα θα είναι μπροστά σας και θα επιδρούν στις απαιτήσεις ενός μεγάλου μέρους του κοινού σας. Εσείς, μπορείτε να εκμεταλλευθείτε αυτή την περίοδο, να ενημερωθείτε για τις αναδυόμενες τάσεις στον κλάδο, να τις αξιολογήσετε και να προχωρήσετε στις σχετικές αλλαγές ή τροποποιήσεις που θα σας επιτρέψουν να βρεθείτε σε κυρίαρχη και ανταγωνιστική θέση για τις μέρες που θα ακολουθήσουν. Όπως για παράδειγμα, να μάθετε για τον τρόπο σκέψης και τις διατροφικές συνήθειες της κοινότητας των vegan και να εμπλουτίσετε με αντίστοιχες προτάσεις στο μενού σας ή ακόμα και να δημιουργήσετε ένα ανεξάρτητο μενού που θα μιλάει κατευθείαν στις επιλογές τους. Επίσης, μπορείτε να δείτε πως θα μεταλλαχθείτε σε μια κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση, μια παράμετρος που πια αποτελεί πόλο έλξης για τους σύγχρονους καταναλωτές της εστίασης. Μαθαίνοντας περισσότερα για τις παγκόσμιες τάσεις που διαμορφώνονται στο χώρο της εστίασης, μπορείτε να προετοιμαστείτε για την επόμενη ημέρα του κλάδου και φυσικά να βάλετε τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο για την επιχείρησή σας.